22 Şubat 2013 Cuma

Arabada İnterneten Tanıştıgım Kızı Siktim

İnternetten trakyadan bir kadınla yazışmaya başladım, 3 yıl kadar önce. iyi bir insan tabii. uzun süre yazıştık tanışalım dedik bir gün. ismi fatoş edirnedenmiş. kocasında ayrılmış. iki yıl hiç s*kişmemiş oldugu için tamamen aç bir şekilde bana arabada saldırdı. Hiç düşünmeden ufaklığı çıkarıp şapırta şapırta yemeğe başladı. Tabii 5 dakika zor dayandım ve agzına boşaldım. ama sıra bendeydi

Ben onu arka koltuga uzattım ve pantolonun zar zor çıkarıp a*ına yumuldum ve dilimle her yerinde gezdim dayanamaz duruma geldi hadi gir içime istiyorum erkegim seni diye inlemeye başladı. Kucagıma alıpta içine girdiğimde gözleri yana kaymaya ve sayıklamaya başladı. 20 dakika kadar ben bunu çeşitli pozisyonlarada siktim, rahatlamış göğsümde orgazm sigarasını içerken bende saçını okşuyordum. Bu gece bende kal annem amcamlara gitti evde yanlızım dedi. Böyle bir teklif kaçar mı hiç, güzel bir gece beni bekliyor deyip içimden gülümsedim.:-))

Alışveriş yapalım dedim ve marketten kavaklıdere yakut alıp,mum ışıgında evinde yemek yedik. müzik setine slov bir cd koyup dansa kaldırdım fatoşu. Alevlenen vucudunu hisedebiliyordum. Kırmızı şarap fatoşa ateş yapmıştı yanıyordu hatun. Kollarımla sardım ve yavaşça kanepeye yatırıp fransız öpücüğüne bogdum onu.inliyordu gögüslerini yaladıkça,aman allahım ne kadar büyüktüler. kilolu kadınlara hiç dayanamam ben. yavaşça aşagıya göbegine oradanda zevk sularının aktıgı pınara ulaşmam uzun sürmedi. am suyu o kadar tatlı vede baştan çıkarıcıydı ki fazla dayanamadım ve bacaklarını omuzuna alarak açılmış olan goncasına hızlı bir giriş yaptım.

Dudaklarından oooohhhh diye bir fısıltı yükseldi.

Ben vurdukça vuruyordum saatlerce çeşitli pozisyonlarada kendi evinde, kendi yatagında onu çatırdata çatırdata sikiyordum.en sonunda iyice mayışmış vaziyette yatarken onu emiyordum ve hala çok suyu vardı,amından akanlar göt deliğinden çok su akıyordu ve bunları emdikçe iyice azdım ve tekrar sikmeye başladım. Buyuk bir zevkle boşalırken oda aynı anda tekrar boşaldı ve üstlerimizi giyip vedalaştık. Hala arada bir buluşup arabada sikişiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder