24 Şubat 2013 Pazar

Otobüste Baldızımı

Merhaba   seksmadeni.com    okurları   bu hikaye gerçektir.bigün baldızım bize geldi.başım agrıyor deyip kendisini doktora götürmemi istedi.bende kabul ettim,ve otobüse binmek için evden çıktık .gelen otobüs tıklım tıklımdı mecburen bindik.bi ara baldızıma istsmeyerekde olsa sürtündüm,ne oluyo gibisinden kafasını çevirdi,gülerek ne yapim dedim otobüs sıkışık,ben tekrar sürtmeye başladım onunda hoşuna gitmiş olacak ki kendini bana doğru bastırmaya başladı.dayanamayıp boşaldım,daha sonra otobüsten indik,ama benim sikim daha doymamıştı.hastaneye vardıgımızda ona tuvalete gidecegimi söyledim ve en alt kattaki kimsenıi pek kullanmadığı wc ye gittim.ve 31 çekmeye başladım,tam boşalacakken baktım kapı tıklıyo,doluuu deyip işime devam ettim.bi an enişte diye ses duydum kapıyı açtım ne görimm baldız amını okşuyo 31 mi çekiyon enişte dedi.benimde ihtiyacım var deyip beni wc ye soktu kapıyı kilitlerken baldız daha boşalamamış yarragımı çıkartıp emmeye başladı .biyandanda beni otobüste azdırmıyacaktın diyodu. baldız ın ağzına ihtişamla boşaldım,( seks hikayeleri )ama ikimizde doymamiştık,ona domalmasını onu götten sikecegimi söyledim,olmaz diye diretti ben dururmuyum etegini yırtarcasına çekip çıkardım.veee kilotuu yuvarlak götü tüm ihtişamıyla önümde , daha fazla dayanamayıp amını ve götünü yalamaya başladım.inlemeye başladı neolur götten sikme sadece sevişelim diyodu.sus kız dedim yalamaya devam etttim.elimlede göt deliğini yokluyodum,ve yarrağımı sokmaya çalıştım ama dar oldugundan hiç fayda yoktu.kafamı saga sola çevirip sabun aramaya başladım ,bu sırada baldız ım çantasından çıkardıgı el kremini bana verdi ona akıllı ol deyip deliği ve yarragımı kremledim.yavaş yavaş sokmaya abaşladım.1-2 gittikden sonra boşaldık,sikimi suyla yıkadıkdan sonra baldızımın ağzına verdim vantuz gibi emiyodu.2-3 dakika sonra inleye inleye ağzına boşaldım.hadi bidaha dedi bende geç olmadan eve gidelim dedim.( ensest sex hikayeleri )suratını asıp bana sen boşaldın yaben dedi,neyse yola koyulduk,otobüse binmek için duraga gittik.gelen otobüsler doluydu mecburen bindik,adım atacak yer yoktu .baldızım da benim önümde bana sürtmeye başladı elini sikime götürüp okşamaya, yarragım gine kalkmaya başladı baldızım bunu fark edince bana arkasını döndü dayanmaya başladı.zaten otobüs tıklım tıklım kimse görmez deyip bende kendimi bastırmaya başladım.( erotik sex hikayeleri )bi ara etegini hafifçe kaldırdım külotunu yana sıyırıp fermuarımı indirdim.fakat zevtten göt yerine amına abandım baldızım dişlerini sıkarak hafif çığlık attı,daha dururmuyum amını sikmeye başladım,artık dayanamıyodum ve amına boşaldım baldız ne yaptın enişte diye söylenmeye başladı .   sonradan öğrendimki zaten kız degilmiş.şimdilerde doktora beraber gidiyoruz.hem de otobüsle

2 yorum: