26 Şubat 2013 Salı

Gamze Planımın Kurbanı Oldu

Ilk başta herkeze slm ismim hakan komşumun kızı gamze neyse konu ya geçim bu kız yani gamze arda kesişiyoruz ama ben onu nasıl sike bilirim diye plan yapıyorum ama cık ince plan çünkü bizim orda herkez birbirini çok iyi tanıyor bir yaz günü mahallece piknige gittik tabiki gamze ve aileside geldi ben hep gamzeyi kesiyordum oda beni kesiyordu bir firsat bulmap onu sikmem lazımdı gamze piknik alanıdaki tuvalete gidecegini söyledi ve bende onun peişinden bende tuvalete gitcem dedim bu bir fırsat olabilir dedim kendime ve tuvalate dogru yürüyoduk ve tuvaletlere girdik ben tuvaletten bunu
dolaşalımmı teklifi nasıl ederim diye düşündüm ve herşeyi göze alarak diçektim ve wc cıktım gamzeyi bekliyorum oda çıktı ben lafı dolaştırmadan biraz dolaşalımmı dedim oda bilmemki yanlış olmasın falan yaptı bende ne yanlışı olcakmışki dedim kabul etti ama fazla dolaşmıyalım dedi tamam dedim ve dolaşmaya başladık ben tenha biyer arıyodum gözlerimle ve buldum oturalımmı dedim biraz olur dedi çimlere oturu verdik mekan kimsen göremiyecegi ve her istedigimi yapabilecim yerdi süperdi yani biz muhabbete koyulduk muhabbet muhabbeti aça aça seviliye geldi mevzu dediki hakan senin sevgili falan yoku bende yok benim alımda biri var ama dedim gamzede meraklandı kimiş o falan dedi biraz daha meraklasın diye kendimi naza çektim sonra sensin seni çok istiyorum dedim ama falan dedi ben dudaklarına yapıştım ve yiyişmeye başladık o arada benim elim kolum rahat dururmu hemen kukusuna attım elimi sırılsıklam olmuştu orospunnunki oda benimkine avuçlamaya başladı sonra ben onun üstünü çıkardım memeleri yalıyodum ben öyle bir fizik görmemiştim taki ozamana kadar neyse bun sırt üstü yere yatırdım eşertmanıda çıkardım kukuyu yalamaya başladım tertemiz yeni temimizlemiş orospu sanki sikişceni anlamış ben yaladıktan sonra onun ağzına verdi başladı saksoya delirti beni sakso cekerken domaltım ben bunu amına yavaş yavaş girmeye başladım bundan sesler gelmeye başladı bir süre oyle siktikten sonra amınından cıktım götüne sokıcam dedim olmaz hiç yapmadım ordan dedi ben ilkin olıcam dedim senin sikimi iyice tükürüklesim sokmaya çalıştım ama okadar dardiki götü girmek bilmiyordu oda çok acıyo diyodu daha sokmamıştım bile bu beni sinir etmişti ve sonra sikimi bolça tükürüge bogdum ve aklımdaki birkerede sokmaktı sikimin kafasını hedefe koydum ve birden abandım üstüne gamze bir çığlık attıki dolmalma pozisyonudan yoz üstü yatmaya geçti bende üstünde çok açıdı cek diyordu sesi titreyerek bende birazdan alışır dedim ve yavaş yavaş gidip gelmeye başladım oda alıştı artık ses çıkarmıyordu artık zevk alıyodu hissede biliyordum bunu 5 10 dakka gidip geldikten sonra boşalçağimı anladım çıkardım götünden sikimi ağzına verdim ve titreye titreye bboşaltıtm ağzına hepsını sonra toparlandık ama gamze yürümekte zorlanıyodu paytak paytak yürüyodu bende arzumun gercekleşmesinde mutluydum ondan sonra15 20 gün görmedim onu götü tekrar kaşınmaya başlamışki iş atmaya başladı bana devama sonra

1 yorum: