28 Şubat 2013 Perşembe

Annemle Banyoda Seviştik

Merhaba arkadaşlar ben Öznur 19 yaşındayım.Size annemle olan bir hikayemi anlatmak istiyorum.Yine bilgisayarımın başında oturuyordum.Annem ise içeride banyo yapıyordu.Benden gelip onu keselememi istedi.Bende kabul ettim ve sırtında keseyi gezdirmeye başladım.Annem tamamen çıplaktı ve karşımda duruyordu.Yavaşça kasıklarını keselemeye başladım.Ufak ufak inliyordu.Hoşuna gittiğini anlamıştım.Amına su döküyordu.Çünkü sular şap şap akıyordu amından.Çok fena tahrik olmuştum.Göğüslerini okşamaya başladım,oda benimkileri emmeye.Birden elimi göbeğinde gezdirmeye başlarken,öpüşmeye başladık.Bu mükemmel bir şeydi.İlk defa deniyordum.MUHTEŞEMDİ.Yavaşça elini amıma attı.Okadar kabarmıştıki anlatamam sizlere.Gidip mastürbasyon yapmak istiyordum.Ama o yavaşça dudaklarını benden çekip,amıma doğru gömdü.Okadar güzel yalıyorduki çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum.En sonunda beni parmaklarıyla sikerek boşalttı.Bende onu yaladım,yaladım ve yaladım,en sonunda ellerimle onu sikerek aynı zamandada öpüyordum.Titreyerek boşaldı ve bana teşekkür etti.Banyodan çıktıktan sonra bir kez daha öpüştük.Cinsel tercihim o gün belli oldu.Benimle güzel bir gece geçirmek isteyen bayanlar yorum bıraksın lütfen. <333

5 yorum:

  1. bursalı bayanlar çitfler arayın uçalım.0.535.3461223

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. TEK ERKEĞİM
      05412502963

      Sil
  2. ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZİYİ DOYASIYA TATMAK İSTEYEN GİZLİLİGİ ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANINI BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil