26 Şubat 2013 Salı

Okulun Son Günü 5 Kişi Birden

kulun son gunleriydi okula sadece 9-10 kisi felan geliyordu bunlardan 6 kisisi kizdi sonra erkeklerde counter oynamak icin internet cafeye gitti. Bizde kiz kiza konusuyorduk ki birden asli memelerime elmeye basladi cok acayip bir zevk aliyordum. O arada bende onun amina elemeye basladim sinifin inegi hemen ordan tuydu tabi 5 kisi kalmistik ben aslinin t-short unu cikardim sonrada sutyenini herkez birbirinin esyasini cikarmaya basladi bende aslinin memelerini isirirken bir yandanda rabianin amina parmagimi sokayurdum olaydan cok zevk aliyordum ve durduramiyordum kendimi sonra zilin caldigini duyduk herkez ustunu giyinmeye basladi okula sivil gelen ahu sutyenini giymeyi unuttu hoca iceri girdi sutyenin siranin ustunde olunca ahunun memelerini yukardan gozlemeye baslayan hocanin sikine dokunmaya basladi.Orda hocayi el\'m\'ze almistik bende hocanin yanina gittim ve pantolonunu indirdim hocani siki sadece 10 cm di ve cok inceydi bizim siniftaki Tahsinin siki bile daha buyuk daha 155 boyunda Tahsin ama siki 14 cm.Erenin siki ise tam 22 cm Eren cok yakisikli bir cocuk onla erkekler tuvaletinde sikismistik off o an ne guzeldi... herneyse hoca bizi sikmeye basladi Mahmut bizim fenci cay dokmustuk gecen sene pantolonuna oda cikarmisti tabi yani onun sikini onceden zaten gormustuk

1 yorum:

  1. 16teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil