22 Şubat 2013 Cuma

Yardım İçin Durduk Eşimi Siktiler

Ben 38 yaşında maddi durumu çok iyi iş adamıyım.Eşim 27 yaşında alımlı güzel bir bayan. İstanbul 'da lüks b,r semtte oturmaktayız. Eşimi yanıma alıp gezmekten çok hoşlanıyorum.Eşim benimde isteğimle dekolte kıyafetler giyer.gezerken erkeklerin ona bakmasından müthiş zevk alıyorum ama bunu eşime fark ettirmiyorum. Bu zevk bende zamanla eşimin başka erkeklerle sevişirken seyretmek arzusuna dönüştü...

Ama bunu ona söylemeye cesaret edemiyordum.uzun süre değişik planlar kurdum.ve sonunda bir tanesinde karar kılarak uygulamaya karar verdim.araştırmalarımdan sonra bu iş için uygun üç kişiye bol para vererek ayarladım ve onlara planımı anlattım.Bir cumartesi günü eşimle arabamıza binerek istanbul dışına gezmeye çıktık.Bir saat kadar gittikten sonra daha önce bu iş için uygun olacağına karar verdiğim yere gelmiştik istanbul dışında ıssız bir yerdi.İlerde bir araba ve diğer üç kişi vardı...
Arabanın kaputu açıktı el ettiler ve ben durdum yanımıza bir tanesi gelerek arabalarının bozulduğunu ve yardım etmemizi istedi.Ben anlamam dedim. Bunun üzerine kendilerini en yakın yerleşim yerine götürmemizi rica ettiler kabul ettim ve üçü arabanın arkasına bindiler.birtanesi kestirme yol bildiğini söyleyerek yolu tarif ederek daha iç taraflara ıssız bir yere kadar gelmiştik.Yol bitmişti arabadan inerek etrafa baktım ve geri dönmemiz gerek dedim.Diğer ikiside inip yanıma geldi ve bir bıçak çıkarıp sessiz kalmamı söylediler.Buarada eşimde arabadan çıkarak neler oluyor dedi diğer üçüncü eşimi arkadan yakalıyarak belinden sarıldı.Benim elelrimi arkadan bağlayıp ayaklarımıda bağlıyarak yere oturtular ben hayvanlar ne yapıyorsunuz bırakın dedim.Kes sesini yoksa ikinizde ölürsünüz dediler.Bu yavruyu becereceğiz dediler. Hayvanlar o benim karım dedim.Eşimin üstünde mini eteği ve açık bir tişort vardı.Eşim hayır bırakın diyordu arkadan sarılan eşimin bacaklarını okşamaya başlamıştı.Eşim çırpınıyor ama bir şey yapamıyordu.Bitanesi arabanın arkasından piknik için kullandığımız örtüleri çıkararak yere serdi.Eşimi üçü birden tutarak sergilerin üzerina yatırdılar.Birisi eşimin baş tarafına geçerek sıkıca ellerinde tuttu.Eşim ağlamaya ve bırakın diye yalvarmaya başlamıştı.Diğeri eşimim üstüne gelerek tişortunu yukarı sıyırdı.elindeki bıcakla sütyenini ortadan keserek göğüslerini açiğa çıkararak emmeye başladı.bu arada bacaklarını okşuyordu.Eteğini yukarı sıyırarak eşimin kilotunu çıkardı.Daha sonra eteğinide aşağı çekere çıkardı eşim çırıl çıplak kalmıştı.Diğeride eşimin ayak bileklerinden bastırıyor eşim hiç hareket edemiyordu.Ben arasıra hayvanlar diye bağırıyordum ama yapmacık olduğunu üçüde biliyordu.üçüncüsü eşimin bütün vücudunu okşuyor yalıyor göğüslerini ısırırcasına emiyordu.bir müddet sonra ayağa kalkıp pantolonunu ve kilotonu çıkardı siki dimdik olmuştu eşimin üzerine eğildi eşim tekrar yalvarırım yapmayın dedi ama adam sırıtarak eşimi üzerine uzanarak içine girdi.ve büyük bir zevkle eşimin üzerinde gidip gelmeye başladı.eşimin boynunu yalıyor ve eşime girip çıkıyordu eşim ağlamaya devam ediyordu.Nihayet adam bir süre sonra hırlayarak eşimin içine boşaldı.Bir müddet üstünde kaldıktan sonra kalktı.sıra ikindideydi oda çoktan pantolonunu çıkarıp eşimin üzerine eğildi.dudaklarını ağzına alıp emmeye başladı eşimin bacaklarını biraz kalşdırıp içine girdi eşim artık itiraz etmiyordu öylece adamın altında yatıyordu.adam zevkini çıkarıtordu yarağını çıkarıp tekrar eşime sokuyordu.nihayet oda eşime iyice yumuldu hızllanarak eşimin içine oda boşaldı. müthiş zevk alıyordum.bende boşalmak üzereydim.üçüncüsüne sıra gelmişti.

Eşim artık yerde hareketsiz itiraz etmeden yatıyprdu.üçüncüsünün dayanacak hali kalmamıştı hemen eşimin içine girerek sikmeye başladı elleriyle memelerini adeta yoğuruyoe dudadklarını ısırır gibi emiyordu oda hırlayarak eşimim içine boşaldıktan sonra üzerinden kalktı.Eşimi ilşk siken sıgarasını bitirmişti tekrar eşimin yanına geldi eşim yerde büzülmüş vaziyette yatıyordu saclarından tutarak hoşuna gittimi oruspu şimdi seni götünden sikeceğim dedi ben bırak hayvan yeter dedim.Eşimde hayır yapmayın dedi. Eşim ilk defa arkadan yapılacaktı bunu onlara söylemiştim. Eşimi ters çevirdiler birisi eşimin beline oturarak elleriyle kalcasını iki yana açarak arka deliğini ortaya çıkardı. daha önce konuştuğumuz gibi benide eşimin yanına getirdiler.Eşimin götüne giren yarağı yakından görmek istiyordum.Adam sikini tükürükle ıslatıp başını eşimi götüne yaklaştırdı diğeri elleriyle eşimin kalçalarını yana ayırmış girmesini bekliyordu.Eşimin atacağı çığlığı heyecanla bekliyordum.adam eşimin arkasına yüklendi yarağının başı girdi diğeri eşimin kalcalarını parmaklarıyla biraz daha ayırdı adam tekrar yüklendi Eşimin çığlıklarını duymanızı isterdim. dğer adam eşimin belinde oturduğu için eşim hareket edemiyordu.eşim adeta böğürüyordu.ben arasıra hayvanlar diyordum.Adam eşimin götünü büyük bir zevkle sikerken inanın bende adamdan daha fazla zevk alarak seyrediyordum.Dimdik yarağın eşimin götüne girip çıkması ve eşimin haykırması beni zevkten çıldırtmaya yetiyordu.Eşime seni ben siktiriyorum dememek için kendimi zor tutuyordum.Nihayet adam bağırarak eşimin götünede boşaldı.Anlaşmamıza göre diğer ikisi eşimi arkadan sikmiyeceklerdi.fazla olur diye düşünmüştüm.Anlaşmamıza göre ben sikscektim.Adam eşimin üstünden kalktı. diğeri hala eşimin belinde oturuyordu.Adam ellerimi ve ayaklarımı çözdü.

Eşimin baş tarafına geçerek bıçağı göstererek şimdi sen kendi karını götünden sikeceksin bizde seyredeceğiz hayır hayvanlar dedim adam bıçağı eşimin boğazına götürdü ve istersen yapma dedi tamam istediğiniz olsun dedim eşime özür dilerim dedim eşim tamam anlamında başını salladı zevkle eşimin arkasına geçtim.her zaman isteyipte söylemeye cesaret edemediğim götü şimdi sikecektim eşimin üzerine uzanıp yarağımı götüne yanaştırdım.götü hafif açılmıştı.yüklenerek götüne girdim.Gercekten sik hadi zevk aldığını bize göster dedi adam.bende eşimin götüne girip çıkmaya başladım zaten müthiş tahrik omuştun bir kaç sefer girip çıknca zevkle eşimin güyüne boşalmıştı. eşimin üstünde kalktım.diğer ikisi eşimi sırt üstü çevirdiler.eşin hiç bir şey yapamıyordu

adam eşimi bacaklarını omuzuna alarak amcığına yarağını soktu diğeri eşimin göğüslerini okşuyurdu.adam yavaş yavaş eşime girip çıkıyordu.eşimle göz göze geldik.yüzü iyice kızarmıştı orgazm olacağı zaman hep yüzü böyle kızarırdı.Ama herhalde benim yanlış anlamamdan çekinerek kendini sıkıyordu adam eşimin içine boşalmıştı.aynı pozisyonda diğeri eşimin içine girdi götünden siken karımın göğüslerini emiyordu.(Eşim göğüslerinden çok tahrik olur)Bunu daha önce adamlara anlatmıştım ve eşimin boşalmasını istiyordum.Adam düzenli hareketlerle eşime girip çıkarken diğeri memelerini emiyordu.eşim gözlerini benden ayırmıyordu.iyice kızarmıştı.sanki bana bakarak kacacığım seni hayal ediyorum yanlış anlama der gibiydi adam giderek hızlandı eşim gayri ihtiyari bacaklarını adamın beline dolamış ve karşılık vermeye başlamıştı.adam bağırarak eşimin içine boşalırken eşim ağlamakla karışık inliyerekgyerken adamlar benim elimi tekrar bağladılar haep beraber arabaya binerek diğer arabanın yanına gittik.arabadan indiler bitanesi inerken eşimin dudaklarına yapışıp uzun uzun emdi emdi.(bu anlaşmamızda yoktu) oda arabaya binerek hızla uzaklaştılar eşim ellerimi çözdü direksiyona oturup eşime baktım.gözleri kızarmış dudağı emilmekten mos mor olmuştu.Hiç konuşmadan eve gittik.Eşim bonyoya girdi uzun süre çıkmadı. Sonra ben banyoyo girdim yemek yedik.Yemekten biraz sonra yatcağını söyleyerek gitti biraz sonra ben yanına gittim.Özür dilerim benim suçum oraya ıssız yere gitmemiz gerekirdi dedim.Kimsenin suçu yok sadece hayvanlar var dedi ve beni üzerine çekti üzerinde bişey yoktu.Göğüsleri ve etrefı mararmıştı.orgazm olduğuma kızdınmı elimde değildi dedi hayır bitanem karıcığom kızmadım dedim.ve karımın sikildiği o anı göz önüne getirirek karımı çılgnca sikerken onunda bana çılgınca karşılık verirken ne düşündüğünü merak ettim. Eşim dekolte ve mini giymeye devam ediyor.bende değişik şeyler için planlar düşünüyorum.

3 yorum: