28 Şubat 2013 Perşembe

Kocamdan Boşandım Yeni Zevkler Arıyorum

Ben Emine, Eşim Talat`tan 4 sene önce ayrılmıştım. Boşandıktan sonra Akhisar`ın bir köyüne yani baba evine geri dönmüştüm. Henüz 27 yaşındaydım ve şehrin tüm nimetlerinden köyde de faydalanıyordum. Geçen dört yılda köy evindeki komşumuz Kerim ağa?nın üniversitede okuyan oğlu Hasan`la güzel bir ilişkimiz olmuştu. Hasan benim şehirden ayrılırken aldığım ama kullanamadığım bilgisayarı ve interneti iyi kötü öğretmişti. Bu eğitimin karşılığı olarak, yarak açlığımı bilen Hasan beni her fırsatta sikmiş, doyurmuştu. Yaşamım öylesine sıradan ama köy hayatı için dolu geçiyordu. Annem-babam iyice yaşlandığı için hayvanlara bakma görevini de ben yerine getiriyordum. Sabahları erkenden kalkıyor inekleri,danaları ve buzağıları harıma (tarlaya) götürüyor, atları ve eşeği de meraya salıyordum. Akşamları da başta Hasan olmak üzere köyün tüm genç takımı bizim evin hanay odasında oturup muhabbet ediyor, günün yorgunluğunu atmaya çalışıyorduk. Günler günleri kovaladı. Okullar açılınca Hasan`ın Ankara`ya girmesi gerekiyordu. Yarraksızlık iyice başıma vurmuştu. Birgün akşam hayvanları ahıra yerleştirdim. Yorgunluktan bitkin duruma düşmüştüm. Sırayla her hayvanın önüne kuru otlardan atarken besili olan ve babamın sağa sola giderken bindiği kıratın sikinde kıpırdanmalar başlamıştı. Aklıma bir anda kıratın sikiyle oynaşmak geldi. Fakat o dev siki nasıl sertleştirecektim?. Parmağımın ucunu tükrüğümle ıslatıp atın sikine dairesel masajlar yaptım. Yaklaşık bir karış kadarı dışına çıktı. Bu görüntü beni deli. Hemen başımı atın sikine uzatıp dilimle uyarmaya başladım. Fakat beceremedim. Aklıma hemen bir kurnazlık geldi. Kıratı ahırdaki dişi eşeğin arkasına çektim. At eşeği sikmek için ön ayaklarını havaya kaldırdığında siki bir anda sertleşti. Bu anın tadını çıkarmalıydım. Atın yularını aşağıya bağlayarak şaha kalkmamasını sağladım ve dizlerimin üzerine çömelerek atın sikine doğru yaklaştım. Aman tanrım. O ne öyle. Sanki bir metre ve en az kolum kadar kalın. Atı okşaya okşaya ve huylandırmadan elimi sikine attım. Önce dil darbeleri attım sonra da başını tamamen ağzıma alarak emmeye başladım. Korkunç zevk almaya başlamıştım. Ne Talat`ın ne de Hasan`ın yarrakları böyle zevk vermemişti. Bir taraftan atın yarrağını emiyor bir taraftan da elimle sıvazlıyordum. At birden boşalmaya başlamıştı. Sarımtırak ve cıvık döllerle yüzüm ve göğsüm yıkanmıştı. Atı tekrar iştaha getirmek için yularını çözdüm ve başını dişi eşeğin amına gelecek şekilde kaldırdım. Eşeğin amını koklarken atın siki tekrar kazık gibi olmuştu. Zevkten çıldırmak üzereydim. Bu kol gibi yarağı nasıl içime alabilirim diye düşünürken birden duvar dibinde dizili yem kasalarını gördüm. Hemen iki yem kasasını ardarda koyarak atın altına yerleştirdim üzerine de bir hasır koydum. Atın altına yattım. Önce yarağı doya doya yalayarak iki kere boşaldım. Zaten amım vıcık vıcık olmuştu. Siki amıma yaklaştırdım ve sürtmeye başladım. Yarrağın başı iyice büyümüştü. Yavaşça soktum. Sanki amıma beş yarak birden giriyordu. Pompalamaya başladım.Her pompalamada atın yarağı 20-30 cm. içime giriyordu. Yaklaşık 3-5 dakika sonra at boşaldı. Bense sayısını bile hatırlamıyorum. Günlerim böylece geçti. Canım her yarak istediğinde kıratım hazırdı. Ahırda ara sıra atla eşeği, bazen de danayla inekleri sikiştiriyordum. Daha sonraki günlerde de dananın ve köpeğimiz Karabaş`ın sikini emdim. Karabaş`ın siki de çok güzeldi.Onu da diğer mektubumda anlatacağım.

11 yorum:

  1. adım ismail eskişehirliyim olgun yaşlı evli bekar faketmez bayanlar arayın konuşalım 05446263005

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    3. TEK ERKEĞİM 05412502963

      Sil
  2. Seninle tanışmak isterim birlikte olmak istersen görüşürüz akhisara yakinim 05445465169 mesaj at ben ararım

    YanıtlaSil
  3. slm ben kenan tanışıp sohpet isteyen bayanlar arasın 05078421347

    YanıtlaSil
  4. Adım Nebi.Ankaralı Bayanlar arayın sohbet edelim.seksin entatlısını tadalım.05554662646

    YanıtlaSil
  5. ben canokan bayanları bekliyorum 05346665039

    YanıtlaSil
  6. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  7. Ist kenan ben masorum sextr sinir yok buyuk yarak ve sert sex seven her yastan evli dul bekar yas sinirm yok evliler arayin ucma garntili istanbul 0539 603 12 28

    YanıtlaSil
  8. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZİYİ DOYASIYA TATMAK İSTEYEN GİZLİLİGİ ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANINI BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil