28 Şubat 2013 Perşembe

Kapıda Kalan Öğretmenin Kapısını Açtım ( Becerdim)

Bu anlattığım olay yüzde yüz doğrudur. Ben Bursa’dan Hasan. Yaşım 29 mesleğim çilingirci, yani anahtar işi yapıyorum. İş yerime bir müşteri geldi tabi tanıyordum, kendisi öğretmendi tabii eşi de. Birgün akşam saat 8-9 gibiydi. Anahtarı kaybetmiş dışarıda kaldığını söyledi, kapıyı açmamı istedi. Ben de evine gittim 5 dk.da açtım, sonra bana işin var mı diye sordu bende yok deyince beni evime davet etti. Aklımdan bunun kapı açma ücreti yok zannettim. Sonra bana ücretimi verdi bana gitme gel bir biramı iç dedi. Tabii ben anladım huyunu ama içimden bu evli dedim. Sonra biramızı içtik baktım 2.ci bira geliyor sonra  ne oluyor dedim. Benden çok ama çok hoşlandığını söyledi, ama siz evlisiniz dedim. O da ne olmuş ki dedi evli bayanların canım başkasını istemez mi hiç dedi. Bende ister herhalde neden istemesin ki dedim.

Yanıma gelip pantolonumun düğmelerini çözerek külotumla birlikte indirdi. Benim 21 cm ve kalın sikimi görünce şok oldu. Bu nee dedi, bende ne oldu dedim. Sikine iyi bakmışsın, çok büyük ve de kalın dedi. İşte tam istedim gibi çıktın sen dedi ve emmeye başladı. Tam 20-30 dk kadar emdi. Tabii bende boş durmadım, amını bolca yaladım, suyunu bile içtim. Süper birşeydi ya anlatamam. Sonra bunu 69 pozuna getirdim. Öyle bir bağırıyordu ki zevkten deli oldu ve bana hiç durma devam et dedi. Tam 30 dk devam etti bu sonra öyle bir şok ama ne şok oldum bilemesiniz tabi,  kocası geldi ve sadece kolay gelsin aşkım dedi, bana da devam et dedi ve eşi de soyundu 31 çekmeye başladı. Ben devam ettim tabiki de. Sonra kocası biraz da ben sikeyim dedi, ben arada çıktım kocası yattı. O da üzerine çıktı 10 dk devam ettiler. Sonra sende gel dediler bende göt deliğini yaladım ve göt deliğine bütün gücümle girdim. Öyle bağırıyordu ki zevkten uçuyorum dedi. Bu tam 30 dk sürdü. Sonra birer bira daha içtik ve devam ettik sex yapmaya. Bu durum tam 1 yıl sürdü ve gittiler. Tayinleri çıktı. Tabii telefonlaşıyoruz, en yakın zamanda gideceğim yanlarına. Beni çok arıyorlarmış, eee kim istemez ki 21 cm siki ve de kalın olanını.

3 yorum:

  1. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 47 25

    YanıtlaSil
  2. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 47 25

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZİYİ DOYASIYA TATMAK İSTEYEN GİZLİLİGİ ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANINI BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil