25 Şubat 2013 Pazartesi

Patronumun Karısını Deliler gibi Sikiyorum

merhaba değerli fetishikayeler.net  okurları  size yaşadığım bi olayı kelimelerle anlatmaya çalışacağım

işim gereği, tekstil sektöründe üretici firma pozisyonunda bir kaç tekstil firması ile çalışıyorum,

sipariş verdiğim firmalardan bir tanesinin muhasebe müdiresi ile komisyon tahsilatı için, ancak ödeme günlerinde görüşüyorduk, onu ilk gördüğüm günden beri renkli gözleri, sarışın ve kıvırcık, dalgalı sağları dolgun dudakları ve seksi vucudu ile dikkatimi çekmişti ve onu arzuluyordum, bizim müdirenin adı neslihandı, bir süre sonra neslihanın bakışlarında şehveti ve arzuyu gördüğüm gün onu akşam yemeğine davet ettim, filoryada keyifli bir akşam yemeğinde onu biraz daha tanıma şansım oldu, o gün itibari ile eşinden yaklaşık 1 yıl önce ayrıldığını ve bir çocuğu ile ayrı yaşadığını söylemişti ama tek problem çocuğu geceleri onunla uyuyordu, bu sebepten evine gidemeyeceğimizi söyledi… o zamanlar kalacak yerle ilgili problemim vardı ve neslihanda otele gelmeyi istemiyordu… birkaç gün sonra bir çözüm yolu bulduk o gece eve gitmeden eczaneden uyku ilacı alıp çocuğuna içirecekti ve çocuk odasında mışıl mışıl uyurken o ise bir yıllık erkek hasretini giderecekti nitekimde ööle oldu,( ) saat 11 sularıydıki beni aradı ve çocuğu uyuttuğunu ve beni beklediğini söyleyince, o şuh hatunla birlikte olacağımın hayali bile beni deli ediyordu ki, hiç vakit kaybetmeden bir şişe şampanyayıda kapıp neslihanın kapısında buldum kendimi beni içeri aldıktan sonra kapıyı kapar kapamaz dudaklarıma yapıştı.. o an anladımki bu gece sıradışı olacak diye, neslihan beni öpmüyor sanki dudaklarımı yercesine ısırıyordu, öpüşe öpüşe salona kadar geçtik neslihanın üzerinde transparan bir gecelik vardı o hali ile beni oldukça tahrik ediyordu.. salonda öpüşmeye biraz ara verip birer kadeh şampanya içelim dedik ki daha kadehler boşalmadan neslihan yine dudakalrıma yapıştı… ben biran önce yatak odasına geçmek istiyordum çocuğunun uykudan uyanma ihtimai beni tedirgin ediyordu… neslihan dişleri ile beni dudaklarımdan kavrayıp, beni sürükleyerek yatak odasına kadar götürdü, yatak odasında herşeyi hazırlamıştı loş bir ışık ve tütsü… tütsü kuvvetle muhtemel afrodizyak etkili idiki o an arzularım bir kat daha kamçılandı… bu arada neslihan hem benimle öpüşüyor hemde benisoyuyrdu taki bokerım kalıncaya kadar soynca beni yatağa itti, sırtustu yatağa uzanınca üzerime çıkıp boynumdan aşağı yalayarak ve bazan da tatlı ısırıklarla kasıklarıma kadar indi bokerım ı da sıyırıp cıkarınca kazma sapı gibi olan aletimi dolgun dudakları ile emmeye başladı o durumda sarışın kıvırcık sağlarını elime dolamış bende başından bastırıyordum, bazan o kadar derine alıyorduki aletimi, aletim neslihanın ağzında kayboluyordu, inanılır gibi değildi 17 cm nere gidiyor diye şaşırıyordum, bir süre sonra neslihan kendi üzerindekileri de çıkarınca 69 olduk onun erkeğe hasret kadınlığı benim ağzımda benim 17 lik namlu onun ağzında bir süre böyle yalaştıktan sonra neslihanın kasılarak boşalmasının ve ağzımı kadınlık sularıyla doldurmasının tadına vardım bu durumda çok geçmeden bende ağzına patladım.( ) ama neslihanın durulacağı yoktu.. bir yıllık bir hasrete son verecekti nede olsa, bende o seksi bedene sahip olacaktım neyse uzatmayayım fazla neslihan yeniden aletimi yalayıp sertleştirince beni içinde istediğini sööledi, bende onu kıracak değildim yaa :) )

neslihanı yatağa sırtustu uzatıp kalçalarını yatağın kenarına gelecek kadar çektim bende yatağın dışına çıkmıştım tam içine girmeye hazırlanıyordumki yatak odasının kapısı tıklanınca ikimizde çok şaşırmış şaşkın ifadelerle birbirimize bakar olmuştuk. ben hemen yorganın altına girdim neslihan da sabahlığını üzerine alıp kapıyı açtı neslihanın afacanı uyanmış çişe kalkmıştı, annesi ile yatmaya alışkın olduğu içinde wc dönüşü annesinin odasına yönelmişti beslihan ona kuzum sen hastasın sana biraz daha ilaç vereyim deyip uyku şurubundan birazdaha içirip onu odasında uyutmaya gittiğinde ben yorganın altında birazdan neslihanla beraber olacağımızın hayalini kurup masturbasyon yapıyordum nitekim neslihan gelene kadar ben bir kez daha boşaldım.. neslihan çocuğu uyutupta yeniden gelince benim aleti hayat öpücükleri ile diriltti… ( )

neslihan benim aleti dirilttikten sonra onu yatağa yeniden yatırıp, kadınlığını yalamaya başlamıştım.. yeni traş ettiğikadınlığı yalamaya doyulacak gibi değildi, birazdaha keyifli olması için yanımda getirdiğim küçük bal tüpünden, kadınlığına biraz bal damlattıktan sonra yalamaya devam ettim artık dahada tatlı ve keyifli idi neslihan ise inim inim inliyor, adeta bir yılan gibi kıvrılıyor, aldığı zevkten çarşafı tırmalıyordu. kısık ve boğuk bir sesle yetter artık seni içimde hissetmek istiyorum diye inliyordu, yalvarıyordu bense o anın tadını çıkarıyordum onu o yakarışları beni dahada kamçılıyordu ön sevişme sürecini uzatmam için bu şekilde neslihan iki kere daha boşaldı ve ağzımı ballı suları ile doldurdu… artık iyice kıvama gelen neslihanı memnun etmenin zamanı geldi diye kalkıp neslihanı yatağın kenarına doğru yeniden çektim, bacaklarını iki yana ayırıp aletimi kadınlığına sürtüyor, içine girmeye çelışıyordum neslihanın kadınlığı bir yıldan fazladır çalışmadığı için iyice sıkılaşmış olsa gerek ki. girmekte zorlanıyordum.. neslihan bu duruma daha fazla dayanamayıp sırtıma tırnaklarını geçiripte beni kendine çekince bir hamlede yüklenmek zorunda kaldım…. öyle derin bir ohhhhh çektikiiii ben bölebişeyi daha önce ne yaşamıştım nede duymuştum…()  artık neslihanın içindeydim ve daracık kadınlığını her türlü hissediyordum bir süre sonra pozisyon değiştirerek sevişmeye devam ettik ve ben çok fazla dayanamayıp. çıkıp üzerine patladım…. neslihanın doyacağı yoktu yeniden hayat öpücükleri ile hayat verdiği aletimle defalarca seviştik o gece bende o da hayatımızın rekorunu yapmıştık, sabah gün ağarırken ben 7 defa orgazm olmuştum ona sorduğumda ise 20 ye kadar olanını saydım gerisini sayamadım ama hayatımın rekor ustune rekoru idi, yorumunu yaptı. sabah saat 6 gibi duş alıp yanından ayrılırken baçaklarım titriyordu artık yurumeye mecalim yoktu, kendimi arabaya zor attım eve geldiğimde ise hala yaşadıklarımın etkisindeydim o ne gece o ne ateşli hatundu ööle yaaa.

neslihanla sonraki görüşmelerimi ve diğer hikayelerimi ise fırsat buldukça sizlerle paylaşırım,

hepinize bol keyifli geceler…( )

5 yorum:

  1. Merhaba ben Kayseri den Sert Kaptan İbo kayseri ve civarından evli bekar dul kapalı azgın ve olgun bayanları tanımak ve seks hayatına renk vermek istiyorum yaş ve medeni hal önemli değil seksi seven bayanlar arayın tanışalım 05357938580 ne istediğini bilen olgun ve seks isteyen bayanlar sikiciniz emrinizde evlilere üçüncü olurum pişman olmazsınız ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. 05455083409 pisman olmayacaksiniz bayanlar arayin

    YanıtlaSil
  3. 16teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  4. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZİYİ DOYASIYA TATMAK İSTEYEN GİZLİLİGİ ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANINI BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil