28 Şubat 2013 Perşembe

Ev Sahibinin Gelini İle Birlikte Olduk

slm ben bornovadan yazıyorum .1994 yılında başımdan gecen bir olayı sizinle paylaşacam.bekardım ozamanlar evsahibimiz yaşlı karı koca ve birde gelinleri vardı ogulları almanyada calışıyotduben askerden yenigelmiştim aylecek cok yakın görüşüyorduk bana aylem evlenmem icin kız bakıyorlardı buna evsahibimizin gelinide ortak oluyordu yanlız kaldıgımızzamanlar keşke bekar olsaydım seninle ben evlenirdim derdi gene birpazar günü annemler le birlikde ev sahiblerimiz rotak aylecek görüştügümüz birine gittiler toros tarafında bir yere ben evde tekdim gelin leride evde tek kalmış ben evde seks dergilerini karıştırırken kapı caldı ben actım gelin iceri girdi bana kitapları toplama fırsatı vermeden salona girditorduk sobettetik eşini cok özledigini ama onun özlemedigini söyledi iki yıldır görmemiş cok zor durumdaymışben evlenince karımı sakın b kadar cok yanlız bırakmamı söyledi cok zor oluyormuş erkeksizlik dedi gözlerimin icine bakarak kitapları aldı bakmaya başladı sen ne yapıyorsun dedi kadınsız idare ediyorum dedim nasıl dedi mastirbasyon bazende genel eve gidiyorum dedi nasıl yapıyorsun dedi herkes nasıl yapıyorsa bende öyle dedim yanıma geldi yaragımı eledi boynuma sarıldı beni cok istediginizor durumda oldugunu onu rahatlamamı istedi tiriyorduheryerimi yalıyordu on abıraktım kendimi beni cabucak soydu kendiside soyundu agzına alıp emmeye başladı şakındım cok cabuk gelişti herşey ben gögüslerini elimle sıkmaya emmeye başladım halıya uzandı göbegini emmdim amına indim yalamaya başladım emerken müthiş bir şekilde boşaldı icine girmemi istedi agzına verdi yaladı bacaklarını actı amına yaragımı sürdüm cıldırıyordu ucunı sürdüm aglamaya başladı şaşırdım ne olur sok diyordu daha fazla bekletmeden yavaşca sindire sindire soktum cok farklı sesler cıkarıyor gözleri kaydı yerin den onu devamlı sikmemi istiyordu mende icine artık tempoyu tuturmuş tum onubacak umuza alıp olanca gücüm le iciene boşalmam icin hazırladım var güücüm le boşalacagımı söyledim oda benimle beraber yüksek bir sesle boşaldı inanmazsını halı sırılsıklam oldu bir kadının bu şekilde geldigini ozaman ilk kez gördümsora onu artık deyişik zamanlarda genelde merdiven başında etegiyle kilotsuz cok siktim benim işden geldigim zamanları camda beklerdi eve onlardan bir kat üs te oturuyorduk eve girmeden merdi ven başında hemmen etegini kaldırı oracıkda sikerdim öyle eve girerdim co k güzel zamanlardı o günler şimdi almanyada bende evlendim her gün aynı yemegi yemekden sıkıldım deyişiklik aramaya başladım

10 yorum:

  1. slm korkut ben 1.82 boyunda 75 klo atletik vicut nesleği masör olan yakışıklı bir gencim..evli çiftler dul bayanlar..genç kızlar..ilişkide üçüncü arayanlar deli dolu çılgınca sabahlara kadar sikişmek isteyenler telefon numaram özele açıktır yaş klo takıntım yoktur buyrun arayın 05425992830

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. TEK ERKEĞİM 05412502963

      Sil
  2. slm ben kenan tanışıp sohpet isteyen bayanlar arasın 05078421347

    YanıtlaSil
  3. BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.. CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı
    • Yanıtla•Paylaş ›

    YanıtlaSil
  4. BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.. CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı
    • Yanıtla•Paylaş ›

    YanıtlaSil
  5. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil
  6. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK.0534 696 4725

    YanıtlaSil
  7. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZİYİ DOYASIYA TATMAK İSTEYEN GİZLİLİGİ ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANINI BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil
  8. TEK ERKEĞİM 05412502963

    YanıtlaSil