22 Şubat 2013 Cuma

Tatilde Tecavüze Uğradım

Selam ben duygu yaşım 25. size bir yıl önce başımdan geçen bir olayı anlatmak  istiyorum. Tek başıma tatile gitmek benm için vazgeçilmez birşey. Geçen yılda  tek başıma tatile gitmiştim. bir gece barda tanıştığım bir çocukla arkadaşlarını karşılamaya gittik. daha sonrada evlerine. evde 3 erkek 2 kızdık. erkeklerden  biri diğer kızı yaşının küçük olduu ve ailesinin merak edeceği gerekçesiyle  evine gönderdi. akrabasıymış zaten kızın. sonra hadi viski içelim dediler ve bir  tanesi elinde dolu viski bardaklarıyla mutfaktan geldi 2 şişeye yakın içtik benm  biraz başım dönüyodu . sıkıldım dedim. o zaman sennle black jack oynayalım ama  cezalı dediler. bende olur dedim ama bilmiyorum öğretirseniz oynayalım dedm  başıma geleceklerden habersiz. neyse biz oyuna başladık ceza dedikleri olayda şu  kazanan kaybedenin üzerinden bişeyini çıkartmasını isteyecek.bu noktada işin  boka sardığını hissettim ama etraf evlerle dolu bişey yapmaya cesaret edemezler  diye düşündüm. neyse oyun bittiğinde benm üzerimde sadece külodum kalmıştı kollarımla göğüslerimi kapatıyordum ama onlar tamamen çıplaklardı. fazla  uzatmıyacağım bi sürede öyle oturup sohbet eetik ve viski beni çok kötü çarptı . onlarda bunu farketmişlerdi. ve 3 kişi önc sırayla sonra hep birlikte bana  tecavüz ettiler ve hiç sesimi çıkaramadım sabah olduğunda sessizce çıkıp gittim.

1 yorum: