28 Şubat 2013 Perşembe

Alışverişte Seks Başka

ben hakan bu anlatacağım hikaye gerçek .alışverşe bir gün çıkmştım bir kaç mağaza gezdikten sonra son bir mağazaya daha girdim vve ordada iki müşteri daha vardı orda esmer ve çok hoş bir bayan vardı ayrıca olgun bir bayandı.oda bişeyler bağenmeye çalışıyordu ve o an çok ilgimi çekti ve gözüm sürekli ondaydı kalçaları ve göğüsleri kari,kaydı .ben bir pantolon beğendim ve kabine girdim perdeyi kapattım tabi ben öyle sanıyordum meğer tam kapanmamış o sırada fark ettiğimde açık kalan bölümünde baktığımda esmer bomba beni dikizlediğini fark ettim .bende bozuntuyava vermedim ve hatta tahrik oldum izlendiğimi fark edince bende bahsustan yavaş hareket edip önümü dönük görmesdini sağlıyordum ve bokx vardı istimde benimkide acayip kabarmıştı bokx içinde oda zehkle izliyordu yarağımı.ben kabinden çıktım ve gözleri benim üsütümdeydi oda o sırada ne alacağına kararv erememişti o sırda tezgahtar şu güzel bu güzel derken üstündeki baya yakışmıştı bende dayanamadım üstünüzdeki çok güzel bence dedim ve ne söyleyeceğini şaşırdı fazla düşünmeyim bence o çokgü«el ,oda dedi herçektenmi evet dedim ve o sırada sohbet fırsatını yakaladım ve en sonunda beraber dükkanda çıktım çay içme teklifinden bulundum oda kabul etti.çay sohbet derken kalktık tabi tlf numaralrınıda verdik birbirimize bir hafata tlf konuştum ve hatta tlf sekx bile yaptı. nihayet buluşma anı gelmişti buluştuk ve sonra bir kaferde oturduk sohbet derken ikimizde tahrk olmuştuk birbirimizi istiyordum ben yanında oturuyordum ve sonra okşamaya başladım kimsenin olmamasından yararlanarak öpüşmeye başladım dilimi emiyor yalıyordu bir yandanda göğüslerini okşuyordum bir kaç dakka öyle geçti elimi ammına götürdüm kop pantolonun üstünde okşuyordum kotpantolon acayip ıslanmıştı suları akıp duruyordu . bleckeagle-34@hotmail.com böyle olma deyip kendimizi dışarı attık biraz yürüdükten sonra bir binaya girdik tabi onun bldiği bir binaydı bu binanın girişinde bir kuytu yer vardı oraya geçtik ve emip yalamaya başladım dayanamadım sikimi çıkaRTIP eline verdim okşarken bede göğüslerini yaladım orasıda tehlikeli olduğu için asansöre soktum asansör bozuk olduğundan dolayıkullanılmıyordum tekrar göğüslerini çıkartıp yalşamaya başladım oda benimkimi okşuyor elinde ve öyle dolmuştumki daynamıyordum ,hemen aşağıya çökmesini istedim .verdim ağzına öyle yalıyorduki inanılmaz bişey hepsini ağzına alıyordu kafasını emiyordu biraz sakso çektikten sonra ben bitmiştim artık gelmeye balamıştım geleceğim sırada hepsini soktum ağzına he fışkermaya başladım ağzı dolmuştu ve ne yaptın dedi bana bende öyle güzel sakso çekiyorsunki dayanamadım ,oda beğendinmi dedi .hemde nasıl dedim 5 dkk dinlendikten sonrra kotunu indirdin ne yacan dedi bana sen seyret görürsün dedim başladım bunu ammını yalamaya harika bir am vardı ben yaladıkça o inliyor deliriyordu .hadi neyacaksan yap bittim ben dedi bana bende koca oğlanı dayadım ammına onu yakta sikecektim ve koca oğlanı yerleştirdim o güzel amnına köklememle birlikte ahhh diye bir ses verdi ben vurdukça o inliyordu kendinden geçmişti ve suları taşaklarımdan akıyordu ayakta yoruldum bende domalttım ve arkadan tekrar ammına girdim her vuruşun onu delirtiyordu en sonunda kacaoğlan patladı hepsini içine boşalttım ve giyindik çıktığımızda bana dedi beni tam 3 kez boşalttın ve hayatımdaki en güzel orgazm dedi bana ve orda ayrıldık ondan sonra bir kaç kez daha siktim.

6 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. TEK ERKEĞİM 05412502963

      Sil
  2. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil
  3. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil
  4. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 47 25

    YanıtlaSil