28 Şubat 2013 Perşembe

Otostopçuyu Becerdim

Merhaba arkadaşlar adım Sinan Birgün yine işten çıkmış arabamla eve geliyordum. Saat akşam 19:30 civarıydı. Yolum E5 den geçtiği için oradan geçiyordum ve sağ tarafta mini etekli 25 Yaşlarında Bebek Gibi bir bayanın arabama otostop çektiğini gördüm ve hemen sağa çektim. Çok seksi bir bayandı ve çok hoşuma gitmişti. İş yorgunluğunu bunun üzerine atsam Bunu Siksem Otostpcu kızı süper olur diyordum içimden. Yanaştım kenara camı indirdim ve buyrun dedim. O da nasılsın yakışıklı dedi. Bende Seksi Bayan dedim ve açtı kapıyı ve yanıma oturdu.Bacakları çok güzeldi. Çok hoşuma gitmişti. Bu bayanında Orosbu olduğunu biliyordum ve sağ elimde bacağına elledim. Bu hiç bir tepki vermedi. Çok hoşuna gitmiştiki birşey demiyordu. Ben devam ettim ve arada sıradada havadan sudan konuşuyorduk. Sonrasında bununda aniden benim sikime elini uzattığını gördüm. Kendimden geçmiştim ve ondan dolayıda az kalsın bariyerlere çarpıyordum. Zor kurtardım direksiyonu. Daha sonra Güzelim senle bu gece birşeyler yapalımmı dedim. O da bana uyar dedi ama parasını verirsen dedi.Sex Hikayeleri Bende tamam olur dedim. Ne kadar dedim. Saati 200 TL dedi bende koşulsuz kabul ettim. Arabayı kuytu bir yere çektim ve başladık bununla arabanın içinde sex yapmaya hatun çok azgındı ve işini iyi biliyordu. Bunun ağzına sikimi verdim ve güzelce emmeye başladı ve yaladı. Sonra çıkar dedim kilodunu ve uzattım bunu arabanın koltuğunu bir güzel sikmeye başladım. O kadar hızlı sikiyordum ki araba sallanıyordu. Sonrasında içine adeta bir volkan gibi patlamıştım. Tam 1 saat 20 dakika falan bunu sikmiştim ve harikaydı. Sonrasında 20 dakikada fazla yaptın beni seni gidi uyanık dedi ve güldü. Bende eee olacak o kadar dedim ve Onu aldığım yere bıraktım. Bende daha sonra eve gittim. Hadi kendinize iyi bakın

3 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZİYİ DOYASIYA TATMAK İSTEYEN GİZLİLİGİ ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANINI BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil