26 Şubat 2013 Salı

İstanbulda Eşimi Cok Fena siktiler

IZ ORTA YASLI SEX DELISI KARIKOCAYIZ BODRUMDA TATIL YAPARKEN HAZIRLANDIK VE LIMANDAKI GEZMEYE CIKTIK.ONCE BARLARA GITTIK KAFALARI CEKTIK.IKIMIZIN ORGANIDA TAS GIBI OLMUSTU.ZATEN KARIM BARDA YANDAKI ADAMIN SIKINIDE OKSAMIS AZDIRMISTI.IKIMIZDE KULOT DA GIYMEMISTIK.
MENDIREKTE YURUDUK YORULDUK OTURDUK.ORTALIK COK SAKINDI BIRAZ UZANDIK.KARIMIN GOTU VE TAS GIBI BACAKLARI BENI DELI EDIYORDU.TAM YATIRIP SIKMEK UZERE IDIM,
BIRAZ ILERDE IKI KARALTI BELIRDI VE YANIMIZA GELDILER.BEN ARAPCA KONUSMAYA BASLADIM ESIM KONUSMUYORDU.ADAMLAR ELLERIYLE ONLERINI AVUCLUYORLARDI.TURKCE ILTIFATLAR YAGDIRIYORLAR EVLERINE DAVET EDIYORLARDI.DAHA SONRA KARIMIN O GUZEL GOTUNU OKSAMAYA BASLADILAR.
DIGERIDE AMINI OKSUYORDU.KARIM ADAMLARIN IKISININDE YARAGINI CIKARTDI, EN AZ 18 cm VARDILAR AMA KALINLIKLARI FENA DEGILDI.BENIMKI DAHA BUYUKTU AMA IDARE ETMEK ZEVK ALMAK ISTIYORDUK. YARAGIMI CIKARTIP FAHISEMIN AGZINA VERDIM. O YALARKEN ADAM ARKADAN AMINA YERLESTIRDI VE INLEYEREK GIDIP GELMEYE BASLADI.DIGER ADAMDA BANA TUKURUKLEYIP LAP DIYE SOKTU COK ACIDI AMA ZEVK ALMAYA BASLADIM. IKISIDE INLEMEYE BASLADILAR VE BUTUN SPERMLERINI KARIMIN AMINA ATTIRDI DAHA SONRA KARIMI DUZEN ADAM BENIM ARKAMA GECTI..BU ARADA KARIM SPERMLERIN BOSA GITMESINE IZIN VERMEZ HEP ICINE AKITIR SICAK SICAK.TABII BENDE.
BU SEFERKI DAHA UZUN GIDIP GELDI ESIM TAM MUTLU OLDU VE SPERMLERI ICINE AKMASI HOSUNA GITTI.ARKAMDAKI ADAMDA YARAGINI CIKARTI VE HEMEN AYRILDIK.KISA SUREDE IKIMIZDE COK ZEVK ALDIK.KARIMIN AMINDAN AKAN MENILERI SILDIK VE DOGRU EVE YOLLANDIK,SABAHA KADAR CATIR CATIR SIKISTIK.ILGILENENLER MAILLERINI BIRAKSINLAR!..

18 yorum:

  1. tanışalım ben murat 0534 485 11 01

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 16teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. TEK ERKEĞİM
      05412502963

      Sil
  2. keşke karımda başka erklerle sikişse izlesem tpkaan6969@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Ara beni 20 cm kalin yarak var bende sen sadece izle ist da yasiyorum pisman olmazsin inan bana 0544 712 11 35

    YanıtlaSil
  4. Ist dan faruk 180 by 75 kg esmer yesil gozlu 36 ys kendine guvenen bayan yada evli cift ariyorum tek erkegim sexste siniri olmayanlari bekliyorum 0544 712 11 35

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben Kayseri den Sert Kaptan İbo kayseri ve civarından evli bekar dul kapalı azgın ve olgun bayanları tanımak ve seks hayatına renk vermek istiyorum yaş ve medeni hal önemli değil seksi seven bayanlar arayın tanışalım 05357938580 ne istediğini bilen olgun ve seks isteyen bayanlar sikiciniz emrinizde evlilere üçüncü olurum pişman olmazsınız ....

    YanıtlaSil
  6. Bende isterim ararsan memnun olursunuz 5327091347

    YanıtlaSil
  7. Merhaba güzel bayanlar olgun dul evli olanlar kocasını aldatmak isteyenler karısını siktirmek isteyenler yalamayı ve yalatmayı sevenler gizliliğe ve dürüstlüğe önem verenler beni arayın sizleri mutlu etmek için bekliyorum numaram 05078485688

    YanıtlaSil
  8. Yaverku@mynet.com mail adresim kursat.36@hotmail.com Skype eklerseniz konusalim

    YanıtlaSil
  9. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil
  10. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil
  11. Aktif olarak evliciftler olgun biriyim arayın 533 257 05 38

    YanıtlaSil
  12. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZİYİ DOYASIYA TATMAK İSTEYEN GİZLİLİGİ ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANINI BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil