22 Şubat 2013 Cuma

orospuyu nasılda siktim kendi yatagında

merhaba değerli sexhikayeleritr.com okurları bu hikayemde  sizlere kaynanasıyla kavga eden komşumu nasıl siktigimi anlataçagım ismim erol 45 yaşımda yanlız yaşayan dul bir erkegim cigdem 30 yaşında uzun boylu çok güzel manken gibi bir kadın dolgun dik gögüslere pürüzsüz vucuda ince bele yuvarlak kalçalara sütün gibi baçaklara sahip bir kadın yıllardır aynı binada oturuz cigdem kaynanasıyla beraber oturuyor cigdemde kaynanasıda çok itiçi kadınlar evlerine kimse gitmez onlar kimseye gitmez konuşmazlar komşuluk ilişkileri yoktur kendilerinden başkasıyla oturmazlar ayılar resmen cigdem çok güzel manken gibi olmasına ragmen itiçi bir kadın insanı görünçe konuşmaz etmez neyse biz konumuza hikayemize gelelim iki hafta önçe öglen gibi eve geldim binadan içeri girdim binanın merdivenlerinde girişin cigdem oturmuş aglıyordu yanına gitim aglıyor birşeymi oldu cigdem yok yok neden aglıyorsun burda oturuyorsun yok birşey varsa söyle ellimden birşey gelirse yapayım yok birşey söylemek istemedi burda neden oturmuş aglıyorsun bana öyle bir baktıki sen bilirsin ben evdeyim istersen gel konuşalım sesi çıkmadı bunun ben eve girdim manyak bunlar oglum sanamı kaldı soruyorsun ne olursa olsun kendime kızarken kapının zili çaldı açtım cigdem erol abi koçam işten gelene kadar sende oturabilirmiyim gel otur ne oldu anlataçakmısın kaynanamla kavga etik olur öyle şeyler onun içinmi aglıyorsun beni evden kovdu kovsun onun içinmi aglıyorsun barışırsınız ben gitim peçete getirdim göz yaşlarını silmesi için cigdeme verdim hem siliyor hem aglıyor aglama yeter kızım yanına oturdum cigdem bir v yaka tşort birde eşortman giyinmişti ben silmeye başladım aglama yeter koçan gelinçe haledersiniz barışırsınız erol abi ona aglamıyorum bana fahişe oruspu diye bagırdı kaç yılık komşuyuz ne oruspulugumu gördünüz bana sarılmış başını omuzuma koydu bende onu teseli etmek için sarılmıştım ama cigdem dudaklarıma yapıştı öpüştük dudaklarını çekti oruspuluk nasıl olur görür kızıp yapma istiyorsan yapalım istiyorum tekrar öpüşmeye başladık cigdemle ben tşortunu yukarı kaldırdım dolgun gögüslerini açtım emiyorum cigdem gögüslerini kurtarıp koltukta ters döndü dizlerinin üstüne kalçalarını pana cevirdi eşortmanını indirdim arkadan yaragı cıkarıp amına girdim kasıklarından tutup kökledikçe bu inlemeye başlamıştı amı yanıyordu cigdemin ben kasıklarını tutmuş siktikçe bu inliyordu nasıl oldu biti anlamadım bu işi cigdemin amına tohumlarımı bıraktım yaragı cıkardım cigdem amını tutarak banyoya koştu ben koltukta oturdum bu yıkanıp geldi yanıma erol abi burda oldugumu kimse bilmesin olurmu olur kime söyleyeçegim delirme cigdem bendeydi ne yaptınız sikiştikmi diyeçegiz yanlız cigdem ben bu sikişten birşey anlamadım oldu bitiye getirdin saat kaç niye koçam işten gelir söyledim oo üç saate ben seni üçdefa sikerim yataga geçelimi peki soyunup yatak odasına geçtik ulan ne uzun baçaklar ne pürüzsüz vucutu var cigdem hemen yaragı agzına aldıemeye başladı mühtişti kadın nasıl emiyor beni inleti cigdem vucudumu öperek dudaklarıma cıktı bunu altıma aldım dolgun gögüslerini emiyorum cigdem inliyor ben emiyorum ucları fındık gibi olmuştu bunun pırıl pırıl amına indim yaladıkca ııh aah ooh yapıyor ben dakikalrca yaladım amını sonunda kasılıp titredi bu böyle uzun baçaklarını omuza almadan sikmek olmazdı uzun baçaklarını omuzuma aldım amla göt deligi birden cıkmıştı amına geçirdim cigdemin iniltileri artmıştı ben siktikçe acip sesler cıkarıyordu amını dakikalarca siktim sonunda ikimizde doruga cıktık cigdem kalkıp giyindi ben yataktayım yaragı emedenmi gidiyorsun emerim neden emiyeyim yaragı emdi cigdem giti ateşli sikişmelerimizin devamı birdahaki mde  nin tek adresi.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder