27 Şubat 2013 Çarşamba

Öğretmenimin Sex Fantazisi

merhaba arkadaşlar. Şimdi size 2 yıl önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım.ben lisedeyken okulun ingilizce öğretmeni 28 yaşında hiç evlenmemiş taş gibi bir kadındı. benim ingilizcem çok kötü olduğu için ondan özel ders alıyordum. bir gün benim ona gitmemi istedi bende gittim orada ders çalışacaktık. ders çalıştık sonra ben gideceğim sırada biraz daha kalmamı istedi. ben de biraz daha kaldm. öğretmenim de her zaman mini etek giyen bir kadındı. o günde mini etek giymişti. otururken bacakları devamlı bana deyiyor beni tahrik ediyordu. benimki de kalkmıştı. sonra birden benimkini tuttu. ben kalkmak istedim. olmaz dedi. Milli oldun mu? dedi. bende hayır dedim o da ben de olmadım gel birlikte olalım dedi.

Ben ne olduğunu bile anlamadan öpüşmeye başladık. sonra benim yarrağımı çıkarıp yalamaya başladı. daha sonra yatak odasına geçelim dedi. hemen oraya gittik ben zaten çıplaktım onun da üzerinde sütyeni ve tangası kalmıştı. onları da çıkarıp yatağa attım daha amı yarrak yüzü görmemişti o küçük amını yalamaya başladım ama çok fena bağırıyordu. bende yalamayı bırakıp hemen sokmaya başladım. resmen kadın zevkten ne yapacağını bilmiyordu. bende elimle memelerini avuçluyordum. bir taraftan da sevişiyorduk.Birden çok yüksek bir çığlık attı. sonra yarağımı çıkardım baktım amından kan geliyordu. kızlığı gitti.

O acıdan ağlıyordu ama zevkten de dört köşe olmuştu ben de onun küçük göt deliğine soktum. o daha hızlı sokmamı istedi. bende onun istediğini yaptım. kendisi de amını okşuyordu. sonra birden titreyerek boşaldı ben de onun içine 20 yılın patlamasını yaşadım. öğretmenim döl banyosu yapmıştı. sonra biraz daha seviştik ve birlikte küvete girdik o biraz da yarrağımın üstüne oturdu. bir posta da orada bu sefer ikimiz aynı anda boşaldık. sonra birlikte yıkandık ve çıktık. ben giyindim ve gittim sonra bunu bütün bir sene tekrar ettirdik. hala daha ayda bir kez buluşuyoruz ve yapıyoruz o artık daha fazla zevk alıyor…

2 yorum:

  1. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. TEK ERKEĞİM
    05412502963

    YanıtlaSil