27 Şubat 2013 Çarşamba

Her Deliğime Soktular Sularımı İçtiler

Bu şehre küçük yaşlarda gelmişdik,burada en çok ev sahibimiz nadir amcayı seviyordum evin altında atari dükkanı işletiyor ,ben annemle hiç bir yere gitmem annem beni nadir amcaya bırakır, annem gelip beni alıncaya kadar atarinin başından hiç kalkmam nadir amca bana çikolatalar kolalar alırdı.Atariye dalınca gözüm hiçbirşey görmüyor kendimi kaptırıyordum öyle mutluydumki anlatamam,zaman zaman beni kendi özel atarisinde oynatıyor kendimden geçiyordum,bu ataride oynarken onun kucağındaydım beni çok seviyor bacaklarımı okşayıp yanaklarımı öpüyor ,ama ben ne olduğunun farkında bile değildim atari benim için herşeydi kendimden geçiyordum.Günler geçtikçe popomda ıslaklıklar oluyor nadir amca popon kaçırıyor diye pantulonumu donumu çıkarıyor ben kucağına öyle oturuyordum,popoma şakayla saplaklar atıyor, okşuyor öpüyor ,zaman zamn büllüğümü öpüyor ben bunlara aldırmıyordum aklım atarideydi atari benim hayatımdı.Bazen kucağındayken popomu rahatsız eden sertlik oluyordu nadir amcaya söyledim, tamam canım ben hastayım oyüzden pipim pantulonda olunca sana acı veriyor pantulonu çıkarırsam sana acı vermez diyerek pantulonunu ve donunu çıkartıp, beni kucağına alarak pipisi bacaklarımın arsından çıkarak popoma acı vermiyordu,zaman zaman popomun arasında bacaklarımda ısslanmalar olduğunu atariden kalkdığımda farkediyor bir anlam veremiyordum.Artık atariye oturmadan nadir amca pantulonumu donumu çıkarıp popomu öpüyor kokluyor, bacaklarımı okşuyup pipimi öpüyor yalıyor çoğu kere ben atariyi ayakda oynarken o benim popomu öperek okşayarak yalayarak pipisiyle oynuyor bir iki defa diliyle popomun deliğini yaladı sonra sanki parmağınımı pipisinimi deliğime sürdü bense atarimle mutluydum.



sex hikayeleri Günler yıllar geçtikçe nadir amca bana parada vermeye başladı şimdi artık beni çırılçıplak soyarak heryanımı öperek ,okşayarak yalayıp emerek sonra pipisininden popomun arasına sular akıtarak bitiriyordu,sonra pipisini öpmeye başladım sonra yalamaya başladım artık pipisinide popoma zorlamaya başlıyor acıyınca bırakıyordu. Artık bazı şeyleri anlamaya başlamışdım,bana hergün babamdan çok harçlık variyor okulda herkese kolalar çaylar ısmarlıyordum hele atari aşkımdan vazgeçemezdim.Aynada kendime bakıyordum ince narin bembeyaz vucut,beyaz bacakların arsında minicik pipi,minnacık pembe uçları olan memeler,kiraz gibi kırmızı dudak,uzun kiprikler siyah ışıl ışıl gözler siyah saç, çok güzel yuvarlak popolar arasında pembeden başlayıp koyulaşan renkede poponun küçücük büzülmüş deliği kendimi beyeniyordum elimi memelerime atınca içim kıcıklandı hoşlamdım, sonra popomu okşamaya başladım içiim geçiyordu, bir peruk takıp hafif makyaj yapsam pipimi bacağımın arasına gizlesem çok güzel kız olurdum beni annem bile tanıyamazdı.Artık nadir amcanın pipisini istiyerek ve arzuluyarak okşuyor öpüyor sonrada yalıyordum,pipisini kendim popoma götürüp bastırıyordum nadir amca pipiyi popoma sokmamdan korkuyor aman yapmayasın diyordu,bense pipisini ısırmak onu içime sokmak istiyordum, artık arzuluyla kıvranıyordum ne yapıyorsam nadir amca ilişkiye yanaşmıyor beni çıltırtıyordu.Bana daha küçüksün biraz daha büyü diyordu ama ben istiyordum zaten pipinin ucunu dafalarca sokarak alışdırmışdık , hepsinide alabilirdim, nadir amca yok değince oraya gitmemeye başladım ona hiç bakmıyor küs gibi davranıyordum beni çağırmalarına aldırmıyordum, bir hafda sonra beni evden çıkarken yakaladı DENİZ niye böyle yapıyorsun biliyorsun ben seni çok seviyorum ,sevseydin beni mutlu ederdin deyince, ne olur yapma DENİZ değince ,ben istiyorum yapmayacaksan konuşacak birşeyimiz yok diyerek oradan uzaklaşdım.İçimdeki arzu ve istek fırtınasını bastıramıyordum, banyoda kendi kendime parmağımla yaptıklarım beni tatmin etmiyordu daha çok arzularımı şehvetimi arttırıyor beni delirttiyordu.B u yangını kiminle söndürürüm diye düşünüyor korkuyordumda, kime söyleyebilrdimki benimle ilişkiye girermisinmi diyecekdim. Yatakda parmaklarım hep oradaydı. Sabah havuza gitmiş etrafıma bakınıyordum ama sanki herkes bana bakıyormuş gibi geliyordu orada çok insan vardı biraz yüzerek yüz üzeri yatıp güneşlenmeye başladım , yatarken arada popomu nazikçe sallıyor etrafdan bakan varmı diye izliyordum, özellikle 50 yaşlarında bir adam gözünü benden hiç ayırmıyor birde 15 yaşlarında genç bana dikkatli bakıyordu ,adam kaba biriydi saçı sakalı birbirine karışmış kısa boylu şişko ,ben kalkarak ileri gidip oturdum orada kimse yokdu birazdan o adamda gelip karşıma oturdu sanki benim ne istediğimi arzularımı içimi okumuşdu bana bakarken elide pipisinde kimseye belli etmeden pipisinin ucunu mayonun arasından bana göstererek sırıtıyordu,oradan kalkıp 15 yaşlarındaki çocuğun yanına gittim oturdum biraz sonra çocuğa dönerek sırtımda kızarma varmı diye sorarak konuşma başlatmak istedim çocuk sırtıma bakdı çok beyazsın tabi kızarmış kremin varsa süreyim dedi bende teşekkürederim kremim yok diyerek elimi uzatıp ben DENİZ diye tanışmak istedim, oda bende UMUT memnun oldum dedi.Biz epey sohbet ettik,onunda babasıda memur onlarda bizim gibi batıdan gelmişler, sinemadan müzikden hele atariden kızlardan spordan herşeyden konuşduk, biz konuşurken o adam bize bakıyor eliyle pipisini ovuyordu UMUT a adamın yaptığını gösterdim o adam çok terbiyesiz tanıyorum ben, bu havuzdan hep kovuluyor ama yine gelmiş dedi.UMUT la saatlerce sohbet ettik çok iyi birisi ama ona açılacak bir yol bulamadım ,adam gitmişdi bizde gidelim diye kalkınca UMUTdedim beni sabunlarmısın?daha önce hiç yalnız gelmemişdim o yüzden kendimi sabunlayamam, istersen bende seni sabunlarım deyince tabi diyerek duşa girdik,UMUTsabunu sırtıma sürmeye başlayınca içim kıpır kıpır olmuşdu,sırtımdan belime oradan popomun üzerine doğru inerken mayomu indirdim,UMUT mayomu indireceğimi beklememişdi sabunla popomun yukarısında geziniyor bir türlü popoma inmiyordu UMUT ne oldu utandınmı değince, sabunu popomun yuvarlaklarına sürerek daireler çiziyor bende popomu oynatarak sabunu araya sokmasına yardımcı olmaya çalışıyordum, ama daha sabunu popomun arasına sürmemiş popoda geziniyor, ben kabinde arkaya çıkınca UMUT popomla kabin arasında sıkışdı, popomu oynatınca sabun popomun arasına giriverdi ben popomu kıvırınca sabun sanki içimi gıdıklıyor ve şehvetten arzudan kıvransamda



UMUT u tedirgin etmek istemiyordum,UMUT a teşekkürederek sabunu onun sırtına okşar gibi sürürerek aşağıya doğru iniyordum şortun arasından poposuna doğru indim UMUT tedirgindi,şortunu indirdiğimde kıpkırmızı olmuş hiç tepki vermiyor, bense sabunu poposunun aralaraında gezindirirek onun tepkisini ölçüyordum, arkadan ona yaklaşdığımda minicik pipim poposuna değerken UMUT irkilmiş, sabunu göyüslerinde göbeyinde gezdirerek pipisine inince bacaklarıyla pipisini kapatınca, hadi yıkanıp çıkalım diyerek sabunu bırakdım,yıkanırken ona sırtımı dönüp popomu pipisne sürmeye çalışarak yıkanıp durulandım UMUT şortunu giyerken pipisinin hareketlendiğini gördüğümde utanarak yüzünü kapatmışdı.Uzun bir müddet konuşmadı,ona yine gelirmiyiz değince utangaç bir tavırla geliriz istersen dedi, yoldan evlerini öğrendim onada bizim evi tarif ettim eve gelirken çok mutluydum.UMUT la yatıp UMUT la kalkıyordum her an aklımda UMUT vardı ama onun beni aramasını bekliyordum,bir hafta geçti UMUT aramamışdı demekki olanlar UMUT u heyacanlandırmamışdı acaba ararmı diye birkaç gün daha bekledim UMUT yine aramamışdı 10 gün sonra ben onun evine gittim kapıyı annesi açdı UMUT hastaymış bu gün ayağa kalmış, şimdi dedi bakkala gitti gelmek üzere diyerek beni içeri aldı,bu sözleri duyunca çok sevindim demekki hasta diye beni arayamamış, UMUT beni görünce gülerek o DENİZ cim diyerek boynuma sarıldı bu davranışı beni havalara uçurmuşdu bana DENİZ cim demişdi.Yakındaki parka giderek sohbet ettik ona seni çok özledim değince, oda bende seni özledim DENİZ cim diyen dillerini yiyesim geliyordu.Havuza yarin gidermiyiz dedim önce çekimser kaldı sonra gideriz dedi.O akşam neler hayel ediyordum UMUT a sarılmak onu öpmek koklamak ince pipisin öpmek yalamak sonra pipisini popoma sürerek içime almak bu düşüncelerle uyumuşum.



Havuzda çok eğlendik, dipden dalarak onun poposunu elleyip kaçıyordum oda beni yakalayıp popoma şaplak atıyordu sonra pipisini okşadım kaçdım UMUT un çekimserliği kalmamışdı oda havaya girmişdi beni kucaklıyor kucaklarken popomu pipisine getiriyordu ben çok hoşlanıyordum, ben havuzdan çıkdım o pipisinin mayoyu zorlamasından havuzdan çıkmak için pipisinin inmesini bekliyordu,duşda mayoları soyarak ikimizde elimize sabun alarak birbirimizi sabunluyorduk ben göysüne sürererek göbeyine iniyor oda omuzuma göysüme geliyordu, ben göbeyinden kasıklarına indiğimde pipisi başını kaldırmaya başlamışdı ikimizde pipilerimizi sabunlarken onun pipisi dimdik olmuş uzamış sertleşmiş benimkisi biraz uyanır gibiydi, ben onun pipisini sabunlarken o benim heryanımı sabunlamış popomun arasınında geziniyordu sanırım o da tadını almış hoşlanmışdı onu sabunlamayı bırakıp önünde çömelerek pipisini okşamaya başladım UMUT bundan zevk alır gibiydi bir tepkide vermeyince pipinin başına öpücükler kondururarak yalamaya başladım UMUT gözlerini kapatmış kıvranıyordu ben pipiyi emiyordum pipi her dakika uzuyor ve taş gbii oluyordu, pipiyle popomun deliğini zorlarken şehvetten deliğe dönmüşdüm UMUT kendini kaybetmiş bir eliyle memelerimi sıkıyo, sırtımı ısırıyor, pipinin ucu girdi gibi hadi UMUT girdir derken yarısına yakını içme girmiş zevkden dörtköşe oluyordum ben dizlerim üzerindeydim gözlerimi kapattım sanki bulutların üzerindeyim güzel bir acıyla irkildim şimdi pipi içimde gidip geliyor beni çıldırtıyordu UMUT hızla gidip geliyor sırtımın her yerini ısırırken ben şehvetten kuduruyordum, hızla gidip gelirken taşakları popoma değerek şak şak diye ses çıkartırken en güzel tadı tadıyordum,UMUT bana delice sarılıp titreyip içime hızla girerken popmda sıcaklıklar hissedince UMUT un içime boşaldığını anladığımda ben rüyalardaydım…

2 yorum:

  1. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. TEK ERKEĞİM
    05412502963

    YanıtlaSil