28 Şubat 2013 Perşembe

Karımın Arkadaşını Becerdim

Yeni evlenmiş ve doğup büyüdüğüm şehre eşimle yerleşmiştik. Ben askere gittiğim için eşim işe benden önce girmişti. Yaşadığımız şehir denizkenarındaydı.eşim işyerindeki arkadaşlarıyla haftada bir buluşuyorlar ve dedikodu yapıyorlardı. Aralarında en küçük eşimdi. Günlerden birgün konu eşlerinden açılmış ve Emine hanım en yakışıklı kocaya sahip olan kişinin eşim olduğunu söylemiş. Emine hanım uzun boylu (yaklaşık 1.70 ) zayıf bir kadındı . Yaşı 40 civarındaydı eşimle sık sık görüşüyorlardı. Mevsimlerden ilk baharın sonuydu ve artık sıcaklar bastırmıştı eşim hafta sonunu geçirmek amacıyla ailesinin yanına gitmişti. Ben evde uyuyordum sabah saat 09 civarıydı kapı çaldı bende bir dakika diyerek kapıya gitdim. Kapının gözleme dürbününden dışarıya baktığımda emine hanımı merdivenlerde gördüm dışarıya el sallıyordu. Hemen yatak odasına koşup altıma bir şort giydim ha unutmadan ben yaz kış hep çıplak yatıyorum. Gelip kapıyı açtım. Emine hanım eşim evdemi diye sordu bende ailesinin yanına gittiğini söyledim. Hay allah dedi . bende ali ağbini gönderdim eşin evdedir diye. Bana bir taksi çağırırmısın dedi. Bende zaten şehre inecektim sizi ben götürürüm deyip eve davet ettim. Rahatsız etim senide diyerek salona geçti ve oturdu. Ben üzerime birşey giyeyim diyerek yatak odasına yöneldim. Emine hanımada kendisine nescafe yapabileceğini birtanede bana yaparsa sevineceğimi söyledim. Odaya giderkende bana arkadan baktığını hissetmiştim. Odada sadece üzerime bir kolsuz tshört giyip mutfağa geldim. Kahvelerimizi yaparken onu süzüyordum. Daha önce ona hiç alıcı bir gözle bakmamıştım. İnce uzun bacakları vardı . altında diz üstünde biten bir şort üzerinde ise sade bir penye vardı. Göğüsleri normal boyutlardaydı. Teni esmerdi. Saçları uzun fakat başına bir tokayla toplanmıştı . Beli inceydi. Önümde yürürken arkadan götlerinede bakmıştım yuvarlak ve atıkdı. Karşılıklı oturmuş kahvelerimizi içerken sohbet ediyorduk. Arada bir bacaklarımı açıyor ve ona sortumun arasından yarağımı gösteriyordum. Bu şortu giydiğimde eşim bana hep aradan yarağın gözüküyor derdi ondan biliyorum. Oda bakıyordu ama ben bilmeden gibi apıyor ve değişik bir haz duyuyordum bundan. Sohbet sırasında kapıyı neden geciktin açmak için diye sordu. Bende ona çıplak yatdığımı ama kapıya geldiğimde kapıcı olabilecek düşüncesiyle sortumu giymediğimi ama dürbünden bakınca gelenin siz olduğunu gördüğümü ve bu nedenle şortumu giyerek kapıyı açtığımı söyledim. Emine- Aylin yok diyemi çıplak yatıyorsun? Ben- Yok ben herzaman çıplak yatırım. Neden Emine-Bizde eskiden çıplak yatıyorduk ali ile . ama çocuklar olduktan sonra hiç çıplak yatamadık. Siz gençsiniz tadını çıkartın gençliğinizin. Ben -Yatak odasındadamı yatamazsınız çıplak. Emine -nerde beli bir zaman sonra kardeş olursunuz sizde bizim gibi Ben- yani siz artık kardeşgibimisiniz yani ? benim eşim sizin yaşınızda sizin gibi bir vicuda sahib olursa benim kardeşim olmaz yani…. gülüyor …… gerçekten olmaz. Emine- alışınca bir birinize kardeş kardeş yatırsınız. Birde çocuklar olunca onların derdiyle kendinizi unutursunuz Ben- yok o kadarda değil benim eşim sizin yaşınızda sizin gibi güzel olsun vallahi kardeşim olmaz hade haftada 3 gün kardeşim olmaz diyorum gülerek. Emine ?haftada 3 günmü senede 3 defa olsunda gerisi boş. Ben- gerçektenmi Emine ? evet Ben ?yani siz şimdi sex yapmıyormusunuz ( emine hanım utanarak) başını öne eğiyor. Bu konuyu kapatalımmı diyor . Ben dahada üstüne gidiyorum gerçekten çok zor bir durum .sizin gibi güzel bir kadının ekmek su ihtiyacı gibi bir ihtiyacını karşılamıyor olması hayret verici birşey. Emine hanım lütfen kapatalım diyor ama gözüde zaman zaman bacaklarımı açtığımda birkısmı görünen yarrağımada gitmeden edemiyor. Yanına gidiyorum ve gerçekten sizin gibi bir karım olsa onunla kardeş olmazdım diyorum. Sizi gerçekten çok beğeniyorum. Bana ne yapıyorsun diyor. Bak burada ikimizde yanlızız istersen bazı şeyleri yaşayabiliriz diyorum . Aramızda sır olarak kalır. Bana lütfen yapma diyordu. Ama ben ısrar ediyor onun çok güzel bir kadın olduğunu söylüyordum. Hiç başka bir erkekle seviştinmi bak işte bir fırsat sadece sen ve ben bileceğiz derken yüzünü yüzüme çevirip onu dudaklarından öptüm. Yapma lütfen beni götür diyordu ben ısrarımı sürdürüyor ve boynuna küçücük öpücükler kondururken hadi lütfen diyordum. Dudaklarından öpmeme artık karşı koyamıyor ama karşılıkda vermiyordu. Şortumun kenarından sikimi dışarıya çıkartıp elini sikimin üstüne götürdüm. Sıcak ve sertleşmiş sikim avcuna değince elini geri çekmek istedi ama bırakmadım artık sikim avucunun içindeydi . lütfen derken şikimi eliyle yoklamayada başlamıştı. Elini bıraktım ve göğüslerine götürdüm elini sikimden çekmedi ve beni memelerini sıkmayabıraktı. Elimi giysisinin altına sokup sütgeninin içinden meme başını bularak parmaklarımla meme başlarıyla oynuyordum. Artık kendisini bana bırakmıştı. Bir çırpıda giysisinin üstünü çıkartdım ve sütgeninin arasından çıkarttığım meme başlarını emiyordum elimlede sortunun düğmelerini çözmekle uğraşıyordum. Artık çıplakdı. Önümde kıllı bir am vardı ve inleyen bir kadın. Sortumu çıkartmıştım ve koltukda üzerine çıkmıştım. Sikim amına dayanmıştı ve amının olduğu yer sımsıcak ve ıslakdı. Bel darbesiyle içine girmeye başladım. Artık emine zevkin doruklarına çıkarken banada karşılık veriyordu içine girip çıkarken memelerini okşuyor ve boynunu öpüyordum. Altımda sarsılarak boşalıyordu. Çok geçmeden bende boşalacağımı anladım ve emineye geleceğimi söyledim içime gelme dedi ve sikimi dışarı çıkartıp üzerine volkan gibi patladım. Menilerim yüzüne ,memelerine akıyordu. Son dalga sperimlerimide amının kıllarına akıtıyordum. Gelmem bitince tekrar sikimi içine soktum birkaç kez daha gidip geldikden sonra Emine birkez daha orgazım olmuştu. Öpüşüyorduk. Bana banyoyu kullanabilirmiyim dedi. Tabiki evet dedim ve çırılçıplak banyoya gitdi. İçeriden su sesi geliyordu havlu aldım ve bende banyoya gitdim. Banyoda sperimlerin aktığı yerleri yıkarken amının olduğu yer sabun köpüğü idi . bende yanına girdim ve tekrar ona iltifatlar ederken çok sexi bir kadın olduğunu ve çok zevk aldığımı söylerken onu yıkıyordum. Amına parmağımı sokuyor götünün deliğini elliyordum. Duşla amına masaj yaparken o zevkden inliyordu. Banyodan çıkarak onu yatakodasına götürdüm yatağa itdim ve bacaklarının arasına başımı koyup amını yalamay başladım. Çok zevk alıyordu ince uzun bacakları yatağın üstünde yılan gibi kıvrılırken her tarafını yalıyordum ayak parmaklarından saçlarına kadar her tarafına dilimi veya dudaklarımı değdirmiştim. Yatakda yüzüstü çevirip ensesinden aşağılara kayıyordum kalçaları çok güzeldi götünün deliğine dilimi değdirdiğimde kalçalarını sıktı yapma dedi ama dilim göt deliğinde gezmeye başlamıştı artık onu elimle yıkamış ve temizlemiştim orgazım üzerine orgazım yaşıyordu. Baş ucuna gidip karşısına oturdum. Sikim kazık gibi karşısındaydı.yüzüme baktı ne istediğimi anlamıştı. Eline okkalı bir tükrük koydu ve sikimi sıvazlamaya başladı. İnce uzun parmakları sikimi kavrıyor ve aşağı yukarı hareket ediyordu. Başının üzerine geldiğinde işaret parmağını sikimin başının üzerinden geçiriyordu.bu da bana zevk veriyordu. Elimle başını sikimin üzerine çektim artık ağızınada alıyordu . Diliyle sikimin başının üzerinde daireler çiziyor parmaklarıylada sikimi sıvazlıyordu. Kucağıma gel dedim ve sırtımı yatağın başlığına dayayarak kucağıma oturdu. Sikimi eliyle tutarak amına dayadı ve üzerine oturduelleriyle beni ensemden tutuyor ve sikimin üzerinde hareket ediyordu. Ellerimle götlerini tutarak ona yardımcı oluyordum yorulduğunda şikimi sonuna kadar içine alıyor ve duruyordu. Hızlandık ve hızlandık. Memeleri göğüsüme basınç uygularken orgazımları yaşıyordu. Geliyorum dedim dahada hızlandı ve içine patladım içine akan sıvılarım onu dahada kudurtmuş sikimin üstünde kalçalarını deli gibi oynatıyordu artık çığlıklar atarak oda boşaldıi sikim hala içinde duruyordu ama göğüslerimiz nefes alışlarımızdan hızla inip kalkıyordu . dudakları dudaklarımda teşekkür ediyordu . o gün emineyle birkez daha seviştik onu evine bıraktığımda saat akşam altı olmuştu. Eklem yerlerim ağrıyordu. Ama güzel bir ağrıydı

6 yorum:

  1. slm ben kenan tanışıp sohpet isteyen bayanlar arasın 05078421347

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil
  4. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil