28 Şubat 2013 Perşembe

İçime Alamayınca Ağzıma Boşaldı

28yaşında pasif kılsız hoş biriyim.kadınsı değilim ama tanga giymeyi severim. yine tangalı olduğum bir gün internetten biriyle yazışmaya başladım. 32-33 yaşında uzun boylu iri yapılı takım elbiseli sexi bakımlı bir erkekti.adı Yavuz.telefonlaştık hemen eve davet ettim.geldi .ben görünce zevkten kudurdum. çok çekiciydi.hemen fermuarına sarıldım. açtım .şahlanmış kalın bir yarrak kocaman taşakları vardı. deli gibi emmeye başladım. o da dayanamayıp tüm sıcak dölünü ağzıma boşaltıp yuttudu. bir bardağa yakın boşaltmıştır.hepsini yuttum. çok lezzetliydi. sandalyeye oturdu.şık rugan ayakkabılarını ellerimle çıkardım. 45 numara siyah çoraplı ayaklarnı iltahla koklamaya öpmeye başladım.zevkten kudurdu.pantalonunu çıkarıp ağzıma verdi hemen. ikinci postayı da öyle patlattı ağzıma. yine 1 bardağa yakın boşaldı yutturdu tatlı dölünü. sonra bana siktiği amlardan bahsetti.yatıtıp tangalı götüme sürtmeye başladı.baya bir sürttü .sonra kılsız göğsüme öyle bi fışkırttı ki yüzüme kadar döl içinde kaldım. elimle pamağımla alıp yaladım çoğunu. sonra yavuz bikaç kez daha gelip dölüyle besledi beni. yine onun gibi şık bakımlı erkekleri arıyorum. artık içime alıyorum. yavuz gibi bulsam içime alıcam hemen.

7 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    3. TEK ERKEĞİM 05412502963

      Sil
  2. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar kulturlu alımlı CITIRLAR olgun bebekler FANTAZİ düşkunu evli çiftler 24saat 22cmyle en az 4 posta garantisiyle uygulamalı olarak SİKİŞLERİMİZE hizmet verilir BİLGİNİZE SUNULUR 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. İş icabi iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil
  4. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK.. 0534 696 4725

    YanıtlaSil