28 Şubat 2013 Perşembe

Hayalini Kurduğum Kızı Becerdim

Selam ben İbrahim, başımda geçen bu olayı paylaşmak istedim. Olay 2 ay önce gerçekleşti. Her zaman sikmek istediğim bir kız vardı. bir gün onlara gitmiştim ve sadece o vardı. İçeriye davet etti girdim. Sohbet etmeye başladık konu bir anda sexe geldi, adı İlknurdu. Dhaa önce hiç vermemiş. Neyse konuşurken beni istiyor musun diyE sordu, ben ilk başta şaşırdım. sonra Hemen dudağına yumuldum.


Üstündekileri yavaş yavaş çıkardım. Sonra her yerini yalamaya başladım. Memesini amını, baya bir süre yaladıktan sonra sikimi ağzına aldı yalamaya başladı. Yok böyle yalama dedim. Öyle bir yalıyordu ki ağzına boşaldım. Öyle kalmıştık sonra tekrar yaladı ve benim 22 cm lik aleti kaldırdı. Dayanamadım hemen amına getirdim bakire misin diye sordum evet  ama seni istiyorum dedi. İyi dedim 22 cmlik aleti amına soktum 15 dakika gidip geldim. Ben gidip geldikçe o inliyordu, daha hıızlı aşkım daha hızlı kocacığım diye. bende  olur karıcım diyerek dahada hızlanıyordum. sonunda dayanamadım boşalacaktım hemen sikimi çıkartıp ağzına fışkırma ya başladım. Fışkırma bittikten sonra benim aleti yine ağzına aldı 5 dakika sonra benim alet dikilmişti. Götünü de sikecektim ama çok dardı. Bir krem buldu ve sürdüm sonra yavaş yavaş soktum. Hepsini sokunca yavaş yavaş git gel yaptım alışınca hızlandım ve gene inlemeler başlamıştı. Sik beni kocacım daha hızlı aşkım artık seninim diyerek. Ben de bundan sonra hep seni sikeceğim karıcım diyordum. Bir 15 dakika geçtikten sonra içine boşaldım, öylece kaldık. 5 dakika sonra ben gittim duşumu almıştım bundan  sonra her hafta sikiyordum onu . . . gerçekten çok güzel biri.. sarı saçlı mavi gözlü. . .

2 yorum:

  1. BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.. CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı
    • Yanıtla•Paylaş ›

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil