23 Şubat 2013 Cumartesi

Bagırtarak siktiler Beni

Bundan yıllar önceydi.o zamanlar ben 25 o ise 30 aşalarındaydı.ben henüz işe girmemiştim.halamın kızı ise memurdu.kocası askerdeydi o sıra.yaz aylarıydı.sanırm temmuz du.bi gün yolda bana sende hesap makinası avrmı dedi.var dedim.öyleyse bu akşam gelirken getir faturaları toplam hesap edelim dedi.bende ok dedim.(vergi iadesi için)akşam hesap makinası ile kaldığı eve gitim.o memur olduğu için lojmanda kalıyordu.bizde ailemle aynı yerdeydik.eve girdim.hoş geldin dedi ve abna o akşam bir afrklı sarıldı.iyice kendine bastırdı ve farkında olmamış gibi boynunmdan öpmüştü.ben bu akşam birşeyeler olucak herhalde diye düşünmeye başladım.yemek yedik ve faturaları isetdim.o da getirdi.fatura miktaralrı çok ufaktı ve 400-500 adet vardı..hepsinide tek tek hesaplanması gerekiyordu.ben hesap etmeye başaldım.o mutfağa geçti.çay yapmak için.sonra yanıma geldi.bir baktım üzerinde kısa bir şort üzerindede 0 kollu bir penye vardı.memeelrinin uçalrı görünüyordu nerdeyse.benim hesap ettiğim faturaalrı o tarih ve miktar sıarsına göre koyuyordu..kanepenin aynındaydık ikimizde o solumda ben yanında ikimzde dizlerimizin üstündeydik.ben kendisi hep ünlü Amerika yıldızı Natali Wood'a benzetirdim.ara sıra baan sürtünmüyorda değildi.tam hesap etmeyi bitirken yanlış toladım veya miktar yanlış yazılmıştı.halbuki hesap makinasının üzerindeki CE 'ye basınca en son girilen miktarı siliyor sonra devam edlebiliyordu.ben ise iş zuun sürsün diye AC'ye basıp toplam miktarın tamamını sildim.yeniden hesap etmeye başaldım.bu arada vakit epey ilerlemişti.hesaplamalarda bitmişti.bana dediki geç oldu burda yat dedi.bende olmaz filan diyorum ama bir yandan da kalamyı düşünoyrdum.rahatsız etmeyeyim filan derken kolumdan çekti ve içeri tekra aldı.vakit gece ayrısını geçiyordu.biraz sohbet etik.evlenmeyi düşünmüyormusun filan dedi.bende işimi buklamdan evlenmeyeceğimi söyledim.evlilik guzel filan dedi.bedne hangi bakımdan guzel dedim.o ise elimi tutumuştu ve backalrını bacakalrımın aarsına soktu baan gülümsüyordu.epey uğraştın faturaları hesaplamak için dedi ve dudağıma bir öpücük kondurdu.ebdne karşılık verdim.artık ikimzde duramıyorduk.emişiyorduk.ben bacakalrını okşamay başladım.bir limde göğüslerinde idi.altında südyen olamdığı farettim.göğüslerini sıkıyor dudaklrımda dudaklrını emiyordu.sonra şortunu çı8akrdım.oda beni soydu.altına külot bile giymemişti.sanrıım bunu güzndüzden planlamıştı.onunla salonda 69 olduk ben onun amcığını o ise benim 16 cm lik ve 5 cm kalıklıktaki sikimi yalıyorduk.15-20 dk bu böyle devam etti.amcığından akan svılar göt deliğine doğru akıyordu.bende aprmağımı çift yaptım ve bir aprmağımı göt deliğine bir parmağımıda amcığına sokuyor gidip eghliyordum.o sıraalr bilgisaayar bugünki akdar ayygın değildi ve Tabu Yyaınevinde getirtiğim kitapları ve sex hikayelerini okumuştum.orda eresimlerde vardı.anlıcağınız sex konusunda biraz fikrim vardı.sonra onu koltuğam oturtum.bacaaklrını iki yana açtım.kafamı amcığına gömdüm.am dudaklrını yalıyor arada bir ısırıklar atıyordum.inliyodu.o ise bir eliyle kafamı abstırıyor bir eliykede göğüslerini okşuyordu.hadi artık dayanamıyorum sokmanı istiyorum dedi.ben dizlerimin üzerinde sikimi eline evrdim ve kenadi amcığıan sok dedim.eliyle aldı ve yavaş yavaş amcığına sokmaya başaldı..inliyordu ohhhhhhhhhh askımmm.. erkeğimmm..harika bir sikin var diyordu.enişteninki 9-10 cm hiç birşey anlamıyorum diyordu.bu şekilde 20-25 dk gidip geldim.ve ikimzde az sonra sarsıla sarsıla boşaldık.ben üzerine yığıldımm.sikimi amından henüğz çıkarmamıştım.içine aktı hamöile filan olmayasaın dedim.hayır adet günüm yakın dedi.sonra banyoya geçtik.ikimzde birlikte yıkanıren baksana dedi enişten arkadan hiç vermedim.ama sana vermek istiyorum.merak deiyorum dedi.korkuyorum ama acır diye dedi.bedne tamam dedim.sikimi ağzına aldı ve emmeye başaldı.benimki yine kalkmıştı.ilk kez götten girecektim.bana hadi götümden de istiyorum ama guzel sik dedi.bedne tamam canım dedim.onun göt deliğine sıvı sabun sürdüm.benimkinede sürdüm.ve onu banyoda duvara dayadım.backalrını araladım.elelrimle belinden tutum ve sikimi göt deliğinin ağzına getirdim.lütfen yavaş sok ilk sen giriceksin dedi.ebdne tamam dedim ve sikimin başını yavaş yavaş içeri ittirmeye başlarken lütfen yavaş acıyo dedi.ben biraz bekledim.sonra tekrar ittrmeye başaldım ve yarısına akdar sokmuştum.ohhhh öyle biraz bele dedi tekrar ok dedim.biraz bekeldikten sonra köküne akdasr sokmuştum.hayvannnnn birden yüklendin dedi ve bena rtık tecavüz eder gibi gidip gidip geliyordum içine.çok aadrdıve 5-7 dk gibi içine gidip geldikten sonra boşaldım.çok harikaydı.tekra yıkandık odaya geçtik bana sarıldı ve harika sikiyosun dedi ve dudaklrımdan öpüp tşk etti.bende ona tşk ederim hayatımda unutamayacağım bir sikiş yaşadım dedim.haftada 2-3 kez sikişmeye devame ttik.bu eşi yani eniştem askeren dönünceye akdar deam etti.sex tecrübemi onda yaşadım desem yanlış söylemiş olmam..eklemek isteyen Ankara civarı ve Ankara içi olgun-dul ve bekar yada evli bayanalr için msn adresim

2 yorum:

  1. Ankaranın muhteşen bayanları 50 yaşında bir erkekten seks dersi almazmısınız. hafta içi hergün saat 08.00-17.30 arası arayın konuşalım. 05554662646

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil