27 Şubat 2013 Çarşamba

Liseli Kızla Anal Yaptık

Herkese slm seks hikayesi okurları ben ist murat 26 yasında sarısın atletik vucutlu sayılan cevremde sevilen biriyim.fazla uzatmadan hikayeme gecmek istiyorum.hikayem tam bir ay önce yasandı…oturdugumuz apartmanda komsumun esmer guzeli daha 17 yasında liseye giden düzgün bacaklı ince belli 1.60 boylarında cok guzel emel isimli lolitayla benim aramda gecmiştir..cok zamandır kapıda karsılasıp selamlasırız bir gun yagmurlu havada ben işe oda okula gitmaek için evden çıktık bende kendisine eger isterse onu okula bırakabilcemi söyledim oda sevinerek kabul etti yolda giderken ufaktan ufaktan tatlı konuşmalar basladı tabi emellinde rahat hareketleri ve konuşmaları beni iyice azdırıyodu kısacık eteği iyice toplanmıs o kulotlu coroptan o guzel bacaklar muhtesem gözüküyodu.aksama emeli film izlemek için evime davet ettim.oda izin alırsam gelirim dedi tabi ben ısrarcı olunca geliceğini tahmin ediyodum inanın aksamı zor ettim.ve sonunda aksam oldu ve emel beni kırmadı kapıyı actığımda emeli görünce nefesim kesildi ince pileli bir etek askılı bir badi tam bir seks abidesi iceri buyur ettikten sonra kapıyı kapattığım gibi emeli kolundan tuttum ve kendime cektim dayanıcak gücüm yoktu bu güzellik karsısında emeli kendime cektim ve harika görünüyosun aklımı basımdan aldın deyip cesaretimi toplayıp dudagına küçük bir öpücük kondurdum ve bıraktım baktım emel ses cıkarmıyor gözlerini kapatmış sanki devamını istiyor.tam bu arada emeli kucagıma aldığım gibi yatak odasını yolunu tuttum.emelim tazecik kucagımda mis gibi kokusu sikim kazık gibi olmustu emeli yataga yatıdıktan sonra bende yanına uzandım ve öpüşmeye basladık bu arada ellerim boş durmuyor vucudu keşfetmeye devam ediyodum limon gibi sert göğüsleri sutun gibi bacaklar sonunda elimi eteğin altına soktum emelde heycandan nefes alışverişi hızlanmıştı …elimi o küçük kilottan içeri soktum ve o pırıl pırıl amını oksamaya basladım emel gözlerini açtı ve sakın yapma bakireyim dedi daha fazla ileri gitmeyelim neolur gibisinden bişeyler mırıldanıyodu.tabi bende zorla tecavüz edicek değilim nasıl istersen askım istemediğim yerde bırakırız dedim korkmasını istemiyodum.sakın korkma kızlığına zarar vermiycem dedim ve öpmeye okşamaya devam ettim o küçüçük amı sulanmıstı artık.elinden tuttum ve yavasca benim aletin üzerine getirdim kendiside cok istiyodu ama kız olduğu için biraz tedigin davranıyodu pantolonumu cıkardım ve en sonunda eline verdim ileri geri hareket ettiriyodu bana resmen otuzbir çekiyodu artık dayanamadım etğini sıyırıp kükodunu cıkardım ve o ğüze amını yalamaya basladım dilimi soktukca kendinden geciyodu bacakları titriyodu onun amını yalarken nerdeyse boşalıcaktım tam bir lolita askım delirtiyodu beni..askımı kaldırdım ve domalmasını söyledi dayanamıyorum arkadan sikicem kafaya koydum bi kere askımı domaltım sakın yapma dedi asskım önden değil korma zarar vermiyce arkadan yapıcaz dedim ama orasıda acır dedi.söz acıtmıycam acırsa gercekten bırakırız dedim ok dedi işte küçüçük delik önümde basladım deliğini yalamaya cok zevk aldığı belliydi göğüslerini okşuyodu bir amını bir götünü yalarken önce tek parmağimi arkasına yavasca sokmaya basladım ve ufak ufak acıtmadan ileri geri hareket ettirmeye basladım bitaftan yalıyor bitaftan askımı alıştırıyodum parmagım artık rahatca giriyodu götüne.yeter artık sok hadi cok istiyorum ne olucaksa olsun dedi askım ben durur muyum zaten kazık gibi olmusum sikimi boca tukurukledim ve yavasca kafasını deliğine yasladım ufaka ufak acıtmadan kafasını içine soktum.ohhhh dedi askım öylece kaldım biraz sonra acıtmadan santim santim içine girdimbiraz daha biraz daha derken evett köküne kadar askımın içindeyim.askım nasıl güzelmi evett harika cok acımadı cok guzel devam et ne olur diyodu askım evett harika sımsıkı götu askımın incecik belinden sarıldım ve askımı yavas yavas sikmeye basladım evett harikaydı ikimizde cıglık atıyoduk artık.cok sürmedi tabi bes dk sonra öyle bir patladımki askımın içine götünden dısarı cıkıyodu döllerim..ikimizde biraz yorgun biraz keyifli birer sigara yaktık..cıtırımla cırılcıplak kollarımda.harika bir geceydi sonra askımı yormadan bir posta daha attım evine yolcu ettim.artık sıkca bulusup götünü sikiyorum liselimin artık oda alıştı..sabırsızlıkla bana nezaman o güzel amınıda vericek bekliyorum zorlamak yok o nezaman isterse.emini kısa surede amınıda sikicem ve sizinle paylasırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder