6 Şubat 2013 Çarşamba

amca kızıyla denizde sikiştik

Ben anadolunun güzel bir sahil kentinde yasiyorum. amcamlarla evimiz duvar  duvara ve amcamin 18 yasinda seks ilahi bir kizi var. Birgün denize yuzmeye  gittik amcamlar da geldiler. Ilk once birkac sefer denize girip ciktim. Amcamin  kizi (A. diyecegim) A.`nin mayosu oldukca ufakti ve vucudunun bir parcasi  gibiydi varmi yokmu belli degildi.

Yanimizda bir topta  getirmistik oynamak icin yemek yedikten sonra babam ve amcam yakindaki bir sahil  gazinosuna gittiler annem ve yengemde bir tanidiklariyla dedikodu  yapiyorlardi.A. ise kumlarin üzerine yüzüstü uzanmis denize dogru bakiyordu. O  kadar guzel bir vucudu vardi ki kör biri dahi onun bu muhtesemligini elleriyle  hissedebilirdi. yanina yaklastim ve oturdum otururken bilerek onun harika  poposuna sag elim degecek sekilde oturmustum oda ben her firsat buldugum da onun  ellemeye calistigimdan surtundugumden bir tepki gostermedi.

ilk defa ciplak vucudana degiyordum ama bir gören olacak diye de odum  kopuyordu.bes dakika kadar bole durduk ama ben o kadar tahrik olmustum ki onu  belinden tuttugum gibi kaldirdim ve denize kadar onun cirpinmalarina aldiris  etmeden arkasina aletim yapisik vaziyette tasidim ve denize attim kizmisti  pesimden kosuyordu bense onu daha tenha bir yere cekmek icin ugrasiyordum sahil  boyunca pesimden geldi ben sahilin en ucunda yakinlarinda kimsenin olmadigini  bildigim bir cadira girdim o da pesimden girdi girer girmez kucaklagim gibi yere  yatirdim ve hemen ters cevirdim az önce sag elimle (daha dogrusu bilegimle  degmeye calistigim poposu artik altimdaydi ve beni kimse durduramazdi. Bu  hareketimden epey korkmustu ve birakmami yoksa fena olacagini soyluyordu ama  artik benim dunya umurumda degildi aylardir bu an icin bekliyordum ve olacak  herseye de raziydim.

Mayosu tek parcaydi ve cikartmak epey  guctu bende (daha kendisine once birkac kere zorla yaptigimi yapmaya basladim  poposunun ustunde tam iki yarigin arasina aletim gelecek sekilde abandim ve bu  sekilde poposuna surtunerek gidip gelmeye basladim buna alisik oldugundan biraz  sakinlesti kalk alcak sesle uzerimden cabuk demeye basladi buna raziydi ama bu  bana yetmezdi mayosunun askilarini kavradigim gibi asagiya cektim ama yuzustu  yatar vaziyette oldugundan cikmiyordu

A.`da iyice cilgina  dönmüs ve altimdan kalkmaya calisiyordu bende tek elimle belinden kavradim  oburuyle de mayosunu asagi cekmeye calisiyordum bir ara mayosun beline kadar  indirdim engel olmaya calisiyordu ama gucu yetmiyordu beni durdurmaya sirt ustu  yere yatirdim A. hala mayosunu duzeltmeye calisiyordu ayaklarindan kaldirdim ve  amini aletime dayadim ben ayakta oldugum icin onun da kafasi asagi dogru  oldugundan saga sola sallanabiliyordu ancak ve bana engel olamiyordu. mayosunu  araladim ve aletimi ilk once ucu girecek sekilde dayadim sonra bir hamlede içine  girdim.

Hemen yere uzerine uzandim okadar buyuk zevk  aliyordum ki artik babasi bile gelse cikmazdim icinden bir taraftan acidan  agliyor bir taraftan beni yumruklamaya calisiyordu ben kudurmus gibi gidip  geliyor ve parcalarcasina her tarafini oksuyor yaliyar isiriyordum simdi sira  arkasindaydi zaten beni encok tahrik eden yeri orasiydi artik bana karsi  koymuyor sadece agliyordu tekrar yuzustu cevirdim ve mayosunu tamamen cikarttim  o muhtesem gotu artik önümde bacaklarimin arasindaydi herzaman dokunabilmek için  binbir turlu ugraslar icinde oldugum got onumdeydi ve ciplakti birkac saniye  baktim sonra ayni anda iki elimi birden gotune koydum (bunu hep yapmak  istemistim ama gizliden surtmelerde bir turlu becerememistim) ellerimle iki  yarisini da oksuyordum sonra opup yalamaya basladim her tarafini opup yaladiktan  sonra aletimi degdirmeye basladim irkildi ve hareket etmeye calisti hemen  omuzundan tutum ve bu arada da aletimi gotune dayadim cok dardi ve tek elle  sokamiyordum

A.`nin korkusu iyice artmis cirpinip duruyordu  sakin olmasini yoksa cok aci cekecegini soyledim ama dinlemedi uzerine abandim  ve tamamen yere yatirdim hizlica arka deligini elimle araladim ve zorlayarak  sikimi soktum içeri önce yavas yavas sonra birden kayarak icine girdim hic  kimildamadan durdum birkac saniye o kadar dardi ki o sekilde durarak bile  bosalabilerdim. dunyada encok istedigim sey artik benimdi o sekilde gidip  gelmeye basladim altim da cirpindik ca ben daha cok zevk aliyordum ritmim cok  hizliydi o sekilde tam iki defa daha bosaldim ve onu cadirda birakip ciktim 10  dakika sonra oda cikti ve kimseye birsey söylemeden kendini denize atti bana  bakisi degismisti ve ben o gunden sonra ellemeleri arttirdim ve firsatini  buldukca zorla ona sahip olmaya basladim enson 3 hafta evvel onu da sonra  anlatacagim.

1 yorum: