19 Şubat 2013 Salı

Anal Skiş Hikayem

Yaklaşık 2 aydır bir erkekle çıkmaya başlamıştım, ondan önce ciddi 1 tane ilişkide olduğum erkek vardı ve onunla 5 yıllık ilişkiden sonra ayrıldım, yani lise aşkım ve bekaretimi alandı ama sevmediğimden onu ve biraz soğuk birisi olduğundan ayrıldım ondan. Ve 2 aydır çıktığım bu yeni çocuk benim gibi 22 yaşındaydı. 2 aydır 5 yılda sevişmediğim kadar aksiyonlu nerdeyse heryerde sevişmiştim, ama son sevişmemizde murat bana değişik fantazi yaşamak istermisin dedi ve bende ona ne gibi fantazi dediğimde bana seni 2 erkek aynı anda mutlu edelim mi aşkım dedi. Bazen bunu tekrar ettiği olmuştu ama bu sefer çok ciddi şekilde teklifte bulunmuştu ve ben cevapsız kalmıştım. Kendisinden ayrıldıktan sonra evimde iken durmadan sabaha kadar beni mesajlara boğdu ve en sonunda bende heyecandan kabul ettim. Ve 30 mayıs pazartesi günü öğleden sonra onun evinde buluşmak için anlaştık. Çalışmadığımdan dolayı ve ailemde serbest insanlar olduklarından dolayı pek engel koymazlardı dışarıda gezmeme.

-Ben muratın evine anlaştığımız gibi saat 15:00 civarlarında gittim.Murat beni salona davet ettiğinde salonda birde yakışıklı bir erkek daha vardı. Onunda olacaklardan haberi vardı ve ben seks yapacağım zamanlarda muratın karşısına her zaman seksi iç çamaşırlarım ve jartiyer yada seksi fileli çoraplarla çıkardım.  Muhabbetimizde heyecanlandığımı gören ali bana "meraklanma tatlım çok zevk alacaksın, sonuçta anal sekside sevdiğini söyledi murat, bu yüzden ikimizide içinde hissedince çok hoşuna gidecek" dedi. 5 dk kadar seks muhabbetleri yaptık ve murat bana " tatlım pantolonunu ve üstündekini çıkar ki ali de senin güzelliğini anlasın " dedi. Tamam muratla seks için sevgili olmuş gibiydik, ama az da olsa onu sever gibiydim ama bu sözleri ile sevgi mevgi kalmamıştı ve sadece seks yapmak istemiştim artık.

- Karşılarında pantolonumu ve tişörtümü çıkardım ve öylece koltukta utanırcasına bacaklarım toplu durdum ve ali beni izler iken sikini okşuyordu elini pantolonunun içine sokmuş bir halde. Biraz bana bakarak beni ürkütmeden sözleri ile hazır hale getirmek istiyorlardı ve aynı anda soyunmuşlar ve çıplak kalmşlardı. İki yarrak karşımdaydı ve onlara " tamam hadi gelin hazırım sanırsam " dedim ve yanıma geldiler. Ben koltukta oturmuş ilk önce ali sikini ağzıma soktuğundan onunkisini yalıyordum ve elimlede muratın yarrağını tutuyordum, dahasımı murat tutturmuştu. Ve murat sütyenimi çıkarmadan memelerimi sütyenimi aşağı çekerek ortaya çıkardı. Ve bir aliyi bir muratı yalamaya başladığımda murat bana " her zamanki gibi yalıyorsun aşkım benim, seni çok seviyorum "dedi, ama sözleri umrumda değildi , bu yarraklar şimdiden kaya gibi idiler.

- Aslında her zaman grup seks hayal etmiştim , ve gerçek oluyordu. Normalde dışarıdan bakınca seksi güzel , fakat ağırbaşlı böyle işler yapmıyacak tipte bir kızım, fakat yatakta karşı cinsimle çıplak olmaya bayılırdım . İkisininde tipi nerdeyse aynıydı yarraklarının ve ali durmadan boğazıma kadar sokturuyordu ve aliye " kardeşim bak gördün mü dediğim gibi iyi yalıyor değil mi " dedi ve alide eli ile mememi sıkarak ıhı diyordu.

- 5 dk kadar yaladıktan sonra beni ayağa kaldırdılar ve sütyenimle tangamı bir çırpıda çıkardılar.Koltukta murat beni dömeltti ve kalçama vurarak " göte bak göte şahane bir götü var dimi ortak " demeye başladı, ve bende alinin de kalçama şaplak atmasından sonra murat amımı biraz parmakladı ve bende onlara " amımı bugün daha şehvetli sikmeni istiyorum aşkım" dedim.Dizlerimin üzerinde durur iken murat beni ayağa kaldırdı ve ayakta iken belimi eğdim ve o şekilde amıma girdi murat ve alide sikini ağzıma verdi. Murat amımı sikiyor ve belimden düşmiyeyim diye beni kavrıyordu ve ai de resmen ağzımı sikiyordu.Murata kafamı döndürerek " o daracıcık amımı genişlet dev yarrağınla " diyerek motive ediyordum, bu sözlerim her zaman daha sert sikmesini sağlamıştı  ve yine öyle oluyordu.Murat 3 dk kadar falan öyle beni siktikten sonra amımdan çıktı ve ayakta durur iken ali ile dudaktan kısa bir süre öpüştük ve ali koltuğa oturum belimden beni çekti ve bana " tatlım otur bakalım genişetmeye devam edelim senin dar amını " dedi ve bende sırtım dönük biçimde üstüne bıraktım kendimi. O yarrak amıma girer girmez alttan ali pompalamaya başladı ve muratın aşkımın gözlerine baktım ve murat gülümseyerek " benim orospu aşkım yabancı yarrak mı yiyormuş " dedi, sevişmelerimizde bana bazen orospum derdi ve ona kızardım ama şu anda yarrağı yerken duyacak halim yoktu ve ali alttan vurmaya devam ederken muratta ağzıma yarrağını verdi.

- Resmen cümle kuramıyordum çığlık ve inlemelerimi kontrol edemediğimden, abartmıyorum ali cidden iyi sikiyordu amımı.Ali bana " sen zıplamaya başla ritmi ayarla yoksa erken gelicem "dedi ve alttan vurmayı bırakına ben zıplatmaya başladım kendimi ve muratta ağzıma sokmaya çalışıyordu ama pozisyon icabı uzun süre yarrağını ağzımda tutamıyordum.

-5 dk kadar ali durmadan zıplatıyordu üstünde beni ve murat bana "nasıl tatlım baya zevk alıyor gibisin " dedi ve bende ona nefes nefese iken " ali iyi sikiyor seni sikse sende inlerdin "dedim ve murat cidden kızdığını yüzüme attığı sert tokattan anladım ve ali duraksadı bir anda ve ben murata kızgın biçimde bakarak " bir daha bunu yaparsan seni öldürürüm " dedim ve murat yana doğru gider iken murata " nereye gidiyorsun aşkım gel buraya , süt dökmüş kedi gibi uzaklaşmada beni zevkten uçurun " dedim ve murat saçarımdan tutarak başımı sabitlemeye çalışıyordu alinin üstünde zıplar iken ve saçımı tutmuş halde iken ağzıma sokuyordu yarrağını.

- Nerdeyse 10 dk dır ali yorulmamıştı ve bana en sonunda " üstümden inmiyecekmisin azgın kız yordun beni " dedi ve belimden tutarak yanına koltuğa oturttu ve siki nerdeyse inmişti ezilmekten ve bende sikini ağzıma almak için hamle yaptım . O sırada muratta aliye" kalk biraz "dedi ve ali kalkınca murat koltuğa oturdu ve ben yüzüm murata dönük biçimde oturmak istedim ve murat bana " tatlım götünü istiyorum " dedi ve tam ters dönecek iken bana " öyle dur bu şekilde sikecem o götü " dedi. Anal seks yaptığımızdan dolayı hafif zorlanma ile yüzüm ona dönük halde götüme sokmıştu yarrağını. BU pozda 2-3 defa yapmıştık sadece ve ali de ağzıma veriyordu sikini. İnanılmaz güzel bir andı benim için, çünkü biri yorulsa diğeri sikmeye devam ediyordu.

- Alide saçımdan tutarak ağzıma sokup çıkarıyordu muratın götümde yarrağı var iken ve bana " benimle tanıştığına sevindim mi " diye sordu ve bende ona " böyle siktiğinden dolayı sevindim, deydi en azından "dedim. Murat ali kadar kendisini tutamıyordu ve nerdeyse sadece 2-3 dk kadar üstünde zıplayabilmiştim ve götümden çıktıktan sonra ikisininde yarraklarını aynı anda yalamaya başladım. Ali bana " tatlım o götünden bana da verecekmisin zevk " dedi ve bende hafif onun yarrağını yalar iken dişledim ve ali biraz inler gibi oldu ve ona " buyur sik aşkım benim " dedim. Ali koltuğa oturdu ve bende sırtım dönük biçimde oturdum üstüne ve götümde yarrak muratın değil alinin kisi idi ve murat ayakta yandan bize bakarak helal olsun benim kadınıma der gibi bakıyordu.Alinin sikmesi cidden murata benzemiyordu, daha mı kötüydü yooo asla , murattan çok daha iii sikiyordu, amımı siktiği gibi götümüde iii sikiyordu.

- Murat bana bakarak sikini sallamaya başladı ali götümü deler iken ve ali duraksadı ve kulağıma " sevgilin amından sikmeye başlasın mı tatlım güzel göt deliğinden seni siker iken " dedi ve bende onlara " ne yani ikinizde aynı anda mı sikeceksiniz " dedim hafif şaşırarak ve heyecanlanmaya başlamıştım ve ali kulağıma " tatlı şey sen çok iyi sikişiyorsun korkmana gerek yok bu işin üstesinden de gelirsin ve zevkin katlanacak " dedi ve bende murata bakarak " aşkım cidden götümde yarrak var iken amıma mı sokmak istiyorsun dev yarrağını " dedim ve murat bana " evet tatlım , sen istemiyormusun yoksa " diye bana sordu ve bende ona " seni seviyorum aşkım sen iste yeter ki ben yaparım " dedim ve ali beni kendisine biraz daha fazla yaslandırdı ve muratta dudaklarımdan beni öper iken amıma girdi hızlıca ve 2 yarrağın içerde değdiklerini ben bile hissetmiştim. Murat pozisyon bulmaya çalışıyordu ve ben " hayır çık ne olursun " dedim ve murat tam çıkar iken " hayır çıkma devam et bana bakma sen " dedim çığlıklar atmaya başlamıştım.

- Sandviç olmuştum ve aynen şöyle oluyordu, ali sokar iken murat çıkar gibi oluyor, murat kökler iken ali geri çıkıyordu ve bu inanılmaz durmıyan ve süresiz devam etmesini istediğim bir hazdı.

-Başta yavaştılar ama ardından daha seri gidip geliyorlardı ve ben sadece inliyordum ve bunu anlatamam sadece yaşanır diyebilirim. 5 dk kadar ezmişlerdi beni ama galiba orgazmı da yaşamıştım, çünkü şlap şlap sesleri amımdan geliyordu, ve rahatlamaya başlamıştım. Murat amımdan çıktı ve kahkaha atarak " aşkım hele orgazm olabilmiş " dedi, bu söylemesi normaldi çünkü zor orgazm olurdum. Ve nefes nefese ayakta durur iken murat koltuğa oturdu ve ali ile dudaktan öpüşmeye başladık ve ben tam alinin yarrağını yalamak için eğilecek iken murat bana "aşkım gel otur daha bitmedi " dedi ve bende " ciddimisiniz yaşasın " dedim, ama pelvisim yani kalçam cidden ağırmıştı, ama ben yinede muratımın kucağına oturdum ve murat memelerimi yalar iken ali arkama geldi ve sikini yavaşça götüme soktu ve ikisi bu sefer bu pozda sandviçe almışlardı beni. Murat bana " nasıl beğendin mi aşkım iyi oluyormuş değil mi " diye sordu ve bende ona " evet çok iyi ama çok yorucu aşkım biraz yavaş olalım " dedim . Ama nafile ikiside feci gidip gelmeye başladılar 2 deliğimde de ve inlemelerimin üzerine ali murata " kanka bu kıza 3.erkek lazım ağzı çok açık kalıyor " dedi ve bende " yooo o kadar da değil " dedim.

- 3 dk kadar sonra ali arkamdan beni siker iken bana " götüne boşalmamı istermisin kaltak " dedi ve bende ona ters bakarak " aklından bile geçirme " dedim ve murat bana " aşkım seviyordun hani " dedi ve bende muratın dudaklarını öpmeye başladım. Evet murat ile analdan seks yaptığımızda götüme boşalmasına izin verirdim ama bu murat değildi bu sefer. Çok değil bir kaç dakika sonra murat beni kucağından kaldırmak için hamle yapınca alide götümden çıktı veikisi ayakta siklerini sıvazlamaya başladılar ve murat bana " aşkım tam bir azgın gibisin açta ağzına seni besliyelim " dedi ve hiç şüphesiz ilk önce murat boşaldı, zaten bu ana kadar nasıl boşalmadan dayanabilmişti şaşırmıştım ve ardından ali de ağzıma ve yüzüme boşaldı.

- Döller resmen memelerime de sıçramıştı ve ali murata " dostum böyle bir an için saolasın , askerden önce iyi geldi " dedi ve bende aliye " askere mi gideceksin, daha yapardık " dedim ve ali bana " tatlı şey bu gece yarısı gideceğim artık gelince " dedi. 30 dk kadar beraber takıldık muhabbet ettik, ben duşa girmedim çünkü sıcak suları yokmuşmu ne.

1 yorum: