9 Şubat 2013 Cumartesi

arabada giderken sevgilime verdim

Yaklaşık 10 yıl  önce idi.eşim doğum için hastanede yatıyordu. baldızım Gülçin  de bizde kalıyordu. Ona dayanamıyordum.hep onu düşünerek otuz bir çekiyordum.onu  sikmeyi çok istiyordum.bir gün banyodan su sesleri gelmeye başladı.evde Gülçin  ve benden başka kimse yoktu hemen banyo anahtar deliğinden baldızımı seyretmeye  başladım. Kıllı amı gözlerimin önündeydi. Elleriyle amını okşuyordu. Arkasını döndü kocaman götü ohh artık dayanamıyordum yavaşça kapıyı açıp içeri banyoya  girdim yüzü sabunlu olduğu için beni görmedi. Çırılçıplak karşımdaydı kocaman  götü, tazecik sikilmemiş amı dimdik memeleri oh artık daha fazla dayanamadım  yavaşça dokunmaya başladım. Hemen yüzünü yıkadı ve beni gördü enişte yapma  lütfen bırak beni diyordu hayır Gülçin seni sikmeden bırakmam bu aramızda  kalacak merak etme dedim. bu arada amını okşamaya başladım. kıllı amı ateş gibi  yanıyordu.dilimli yalamaya başladım oda zevk ten inlemeye başladı. daha fazla  dayanamadan yarragımı ağzına alıp emmeye başladı.dayanamadım ve ağzına boşaldım.  yarragımı elleriyle yıkayarak tekrar kaldırmaya başladı.bende yala yala yavrum şişir yarragıda amını sikeyim diyerek ağzına pompalamaya başladım. yarrak şişti  hadi enişte baldızını sik artık dayanamıyorum diye bağırmaya başladı hemen  arkasına geçip domalttım koca göt deliğini yalayarak yağladım ve yarragımı deliğe dayayarak bastırdım zorla göte girmiştim pompalamaya başladım önümde  inliyordu. Amından da sikecem dedim Hayır enişte amımdan sikme dedi ama ben  dinlemedim arkadan bir de amına geçirdim saatlerce gülçin i amından ve götün den  siktim çok tatlıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder