11 Şubat 2013 Pazartesi

bakkala borcumu sevişerek ödedim

Adım Esmer. 18 yaşındayım ve bir süredir sürekli olarak mahallemizdeki bakkalın  neredeyse tüm sülalesiyle sikişiyorum. 100-75-110 vücut olçülerim var. Yani  memelerim oldukça büyük, belim kalın ve kalçalarım löpür löpür. Bunun nedeni  yemeğe, abur cubura olan düşkünlüğüm. Elime ne geçerse azıma atıyorum. Sürekli  olarak bir seyler yeme tutkusu bana pahalıya patladı.

Oysa ne hayallerim  vardı.. Kendimi gelin oldugum zaman kocama siktirecektim. Göt deliğimi kocamın  amcığımdan sıkılmaya başladığı günlere saklıyacaktım. Ama bu hayallerim pis  boğazım yüzünden yıkıldı gitti. Evde yediklerim beni kesmeyince mahallenin  bakkalından veresiye alışveriş yapıyordum.

Bu veresiyeden ne annemin  nede babamin haberi vardı. Bir gün bakkal borcumu ödememi istedi. Ben de "şu an  param yok nasıl ödeyeyim ki?" dedim. O da "O zaman annene söylerim borcunu o  öder!" deyince başımdan kaynar sular aktı birden.

Yalvardım "Hemen  söyleme lütfen aramızda halledemezmiyiz?” dedim. Gözleri birden bire ışıl ışıl  parladı. “Yarın gel ödeşelim!” dedi. Ertesi gün bakkala gittim beni görünce pis  pis sırıttı. Pantolonunun önünü oğuşturuyordu. "Ödeşmek için hazırmısın?" dedi.  Ben de saf saf "evet!" dedim. "Nasıl ödeşeceğiz?" der demez elimden tuttu ve  bakkalın arka tarafına götürdü beni.

Birden sarıldı bana. "Hiç kaçma,  borcunu anca böyle ödeyeceksin!" dedi. Pantolonunun fermuarını sıyırarak "yala  bakalım!" diyerek henüz kalkmamış yarağını ağzıma doğru uzattı. Çaresiz yere  eğildim dudaklarım ve dilimle yarağının üzerinde gezinmeye başladım. Acayip  sesler çıkarmaya başladı.

İyice sertleştiği zaman beni ayağa kaldırarak  etekliğimi çıkarttı domaltarak amımı ve göt deliğimi yalamaya başladı. "Çok  güzelmiş amcığın!" deyip duruyordu. Sonra birden ayağa kalkarak kocaman yarağını küçük pempe göt deliğime sürtmeye başladı. Sıcacık yarağın etkisiyle o ana kadar  hissetmediğim bir zevk duygusu sardı her yanımı.

Korku ve zevk aynı anda  içimdeydi. Yarağın baş kısmını daracık deliğime zorlaya zorlaya soktu. İki  eliyle kalçalarımı iyice ikiye ayırıp öyle bir yüklendi ki kasıkları kalçalarıma  iyice yapışıp yarağı kızlık zarımı paramparça edip tümden amcığımın dibini  bulmuştu.

İçimdeki yarağın haraketlerinden yanan canım gittikçe dinmeye  ve zevk almaya başlamıştı.Gittikçe hızlanmıştı. Kocaman kalçalarıma çarpan  kasıkları götümden şlak şlak seslerinin çıkmasına neden oluyordu. Biraz sonra  yarağını amcığımdan çekti. Bacaklarımı omzuna ve yarağını amcığımın dudaklarına  bir müddet sürttükten sonra bir hamlede taşakları hariç o kocaman yarağınının  hepsini amcığımın içine daldırdı.

Bu sırada tişörtümü açarak kocaman taş gibi memelerimi çıkartı. Onları görünce gözleri faltaşı gibi açıldı. "Onları sıkıp yoğurmak başlarını emmek şart oldu!" diyerek söylediklerini yapmaya  başladım. Benim de hoşuma gitmeye ve beynim uyuşmaya başlamıştı. Amcığımın  olduğundan fazla ıslandığını hissediyordum.

Birden kasılmaya başladı ve  "geliyorum!" diyerek yarağını çıkartarak o kocaman göğüslerimin arasına  boşalmaya başladı. "Evet, borcunun ilk taksidini ödedin tatlım!" dedi. Ben de  merakla ve istekle "geri kalanı ne zaman ödeyeceğim?" diye sordum. "Kendimi  hazır hissettiğim zaman!" dedi. Sonraki taksitleri ise Babasına, eniştesine ve  tüm sülalesine ödedim. Bunları bir başka sefere yazacağım

2 yorum: