18 Şubat 2013 Pazartesi

Bilgi Yarışması Sayesinde ögrenmenimi Siktim

Şu an 20 yaşındayım bundan 2 sene önceydi. O zamanlar 18 yaşındaydım. Okulumuz bilgi yarışmasına katılacaktı. Bende bu yarışmaya okul adına katılacaktım. Okulun matematik ve türkçe öğretmenleri taş gibi iri götlü büyük memeli iki öğretmendi. Bu öğretmenler hep mini etek giyerdi. Aynı zamanda ev arkadaşıydılar. Yarışma için çalışacağımız günde ikisi de mini etek giymişti ve o gün geç saatlere kadar çalışıyorduk. Okulda biz üçümüzden başka kimse kalmamıştı. Bir ara ben dışarı gittim. Geri geldiğimde bunlar öpüşmeye başlamışlardı. Beni yanlarına çağırdılar. Ben matematik öğretmeniyle öpüşmeye başladım. Sonra türkçe öğretmeni gidip sıraları birleştirdi ve soyunmaya başladı. Bende bu sırada matematik öğretmeninin sütyenini çıkarıp memelerini yalıyordum. seks hikayeleri
Daha sonra türkçeci gelip benim pantolonumu çıkardı ve benim sıraya yatmamı istedi. Ben sıraya yattıktan sonra geldi ve matematikçi gelip yalamaya başladı. Daha sonra türkçeciyle ben seviştik. Ondan sonra ben matematikçiye sikimin üstüne oturmasını istedim. Daha sonra türkçecinin amını parmaklamaya başladım. O sırada üzerime oturdu ve amını yalamamı istedi. Bende yalamaya başladım tabi. Türkçeci bakire değildi ama matematikçi bakireydi. Daha sonra ben kalktım ve türkçeciyi yatırdım ve hızlı şekilde sokmaya başladım sonra matematikçi kızlığını bozmamı istedi bende onu yatırdım ve kanıyana kadar sikimi amından çıkarmadım. amından kan geldi ve bu kez üzerine çıktım ve sonuna kadar soktum. Bu sırada türkçeci amını parmaklıyordu. Bende onu çağırıp bir güzel siktim ve aynı zamanda diğerinin memeleriyle oynayıp emdim. Daha sonra ikisini birden yatırıp memelerine fışkırttım. Amlarının acıdığını söylediler ve giyinip evlerine gittiler. Beni her hafta sonu çağırıyorlardı ve sex yapıyorduk. Benim bütün notlarımı 100 yaptılar ve yarışmada birinci olduk . Bunun üzerine iki gün boyunca benle seks yaptılar. Onların evindede birkaç gün kalmıştım ve oradada doyumsuzca sex yapmıştık. Şimdi o günleri arar oldum. 2 yıldır onları ne görüyorum ne de duyuyorum…

1 yorum: