7 Şubat 2013 Perşembe

canlı canlı seks filim

Slm ben volkan. Daha öncede birkaç hikayem olmuştu. Ve inanmak sizlerin elinde  hepsi gerçektir. Geçen gün kız arkadaşımla sikişiyordum. Benim fantazilerimi  bildiği için bana tanga, kısa transparan çorap, topuklu terlik giydirip, makyaj  yapıp sevişmeye başladık. Bu halimabir aynada bakıyor bir kız arkadaşımın amını yalıyordum. Inanılmaz zevkliydi daha sonra sikimi çıkartıp agzına verdiğim bir  anda parmaklarımı götümün arasında hissettim hem kendine beni çekip sikimi  boğazına kadar sokuyor hemde parmaklarını içime sokmaya başlamıştı.





Ben bundan o kadar çok etkilendim ki kız arkadaşıma karı gibi  bağırmaya başladım. Ahhh ıhhh sik sokkk diye diye o da kudurur olmuştu. Birden  herşeyi kesip salona gitti. Geri geldiğinde kısa eteğinin tam ucundan  birşeylerin sarkmış olduğunu ve önünün de kabarık olduğunu gördüm. Meğer bana  belden bağlamalı bir dildo almış. Sırf beni sikebilmek için. Tam önümde  durduğunda "yala sikimi" dedi ve bana takma siki uzattı. heyecanım iki kat daha  artmıştı elime aldığım siki gerçekmiş gibi yalamaya emmeye başladım. Bundan bile  sikim zevk alıyordu ve daha sertleşiyordu.





Böyle devam  ederken bana birden vurarak yatağa düşmemi sağladı. "domal kadınım, domalki  senin o açılmamış kutunu yırta yırta açayım" dedi. Bundan etkilenip hemen  ayaklarımın ve ellerimin üzerinde domaldım ve götümü ona çevirdim. Aman tanrım  ne güzellik diyip yalamaya parmağını sokmaya başladı. Biraz önceki sikilmek  isteyen kız gitmiş koca yarraklı kaba bir erkek gelmişti. öyle zevk alıyordumki  anlatamam. götümü böyle alıştırdı ardından sikinin başını bana sokmaya başladı.





Offff ne acı ne zevk anlamadımm. Ben inliyor o sokuyor,  o soktukça ben daha çok inliyordum. Ve sonunda kökümü bulduğunda artık sikime  kadar dayanmıştı sanki takma penis. Böyle yarım saat beni sikti ama tam bir karı gibiydim nasıl zevk aldığımı anlatamam size. Belimden tuttuğu gibi iteliyor ve  kendine çekiyordu beni.





Böyle devam ederken ben  patlamıştım bile sikimden artık zevk suları su gibi akıyordu durmadan.  Sevgilimde hiç çıkarmadan beni sikerek orgazm olmuştu. Aldığım zevkten o da  etkilenmişti sanırım. Böylece her buluştuğumuzda bir o beni bi ben onu sikmeye  karar verdik

1 yorum:

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil