1 Şubat 2013 Cuma

dayımın genc karısı

merhabalar ; Ben 18 yaşında genç yakışıklı bir delikanlıyım. Size 2,5 ay önce
yaşadığım hikayemi anlatmayı çok istiyorum.Kuzenimin nişanına hatay'a gittik
Ben yeni evli dayımlarda kalıyordum o ara yengem benimle çok ilgileniyordu beni
gerçekden çok seviyordu ama ben ona o gözle bakmıyordum her zaman benim
hayallerimi süslerdi neyse nişandan 1 gün sonra dayım yine onlarda kalmamı
istedi bende dayıma kıramadın kabul ettim dayımlara gittim meyve yedik felan
dayım yorgun olduğu için erken yattı kış olduğu için hepimiz salonda yatıyoduk
orda sobamız vardı. Neyse işte dayım inşaat işçisi olduğu için sabah saat 4
civarlarında işe gidiyor. Dayımların 6 aylık bir kızları var yengem onu
emziriyordu. Sabaha karşı kalkdığımda
dayım gitmişti yengem
ise dar şortu ve tişörtü ile uyuyordu çocuğu emzirdiği için tişörtü açıktı
gögüsleri gözüküyordu. Bebeği emzirirken uyuya kalmış ve dayanamadım benim
aletim kalkmıştı ve ben çıldırmıştım hemen kalkıp göğüsünü yavaşça ellemeye
başladım. Yengemin uykusu gerçekten çok ağırdı o yüzden beni hissetmiyordu
dayımın yerine yattım ve götüne sürtmeye başladım donumu indirmiştim ve birden
boşaldım yengemin şortu tamamen döl olmuştu ve ne yapacagımı düşünürken olan
oldu dedim karar vermişdim yengem benim olucaktı ve aletimi yengemin ağzına
dayadım ve birden ağzını zorladım yengem uyandı ve beni ittirdi ne yapıyosun
dedi bende hemen kollarını tutup onu zorladım biraz naz yaptık dan sonra beni
istediğini söyledi yengem deli gibi somuruyordu bende ilk olduğu için fark
ettirmemeye çalışıyordum ve birden arkasını döndü ve ben yalamaya başladım
kendimi kaybetmiştim ve birden deli gibi amına girdim yengem inliyordu benimki
17 santim ve baya geniş olduğu için zorluyordum sabah saat 8'e kadar siktim
yengemi. Yengem sürekli bu olayların aramızda kalıcagına söz ver diyip duruyordu
bana. Bende eğer arada yaparsak aramızda kalır demiştim olur bende zevk alıyorum
neden olmasın tatlım dedi. O gün ben boşaldım 30 dakika kadar beraber yattık
sonra kalkıp kahvaltı hazırladı bana ve o seks hikayemiz kendi aramızda kaldı. 2
haftada bir kendisi arıyor beni yapalım diye bende gidiyorum ve sikişiyoruz.
Mutluyuz... Benden bu kadar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder