1 Şubat 2013 Cuma

komşumunda kocası oldum

Merhaba, Size daha önceden başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Mersine
geldikten sonra yerleştiğimiz ev deniz kenarına yakın bir apartman dairesiydi.
komşumuz ise yaklaşık 9-10 aylık yeni evli çiftlerdi. komşumuzun eşi kıskanç bir
kamyon şoförüydü ve avrupaya yük çekiyordu. Önceleri hiçbir art niyet
beslemeksizin hayatımız devam ediyordu.Yatak odalarımız bitişik ve duvar çok
inceydi. Ben eşimle ilişki kurarken o bizim sesimizi çok rahat dinleyebilirdi.
Çocukları olmuyordu. Onun eşi geldiğinde sabahlara kadar otururlar ve daha sonra
yatak odsına geçerlerdi sanırım. Yatak odasına geçtiklerinde sevişmeye
başladıklarında uykum hafif olduğu için seslerini çok rahat duyardım. Kocası onu
öyle bir sikerdiki onun sikilirken çıkardığı sesleri beni tahrik eder ve olduğum
yerde aletimle oynarken boşalırdım. Artık kocası evde iken hergece sabah 4
sıralarında sikiştikleri için bekler olmuştum ve bende her gece boşalırdım.
Bunun intikamını kocası gidince alıyordum. Bende o yatmak için yatak odasına
geçince eşimle sikişmeye başlar ve çok fazla ses çıkartır ve eşimi öyle bir
sikerdimki o bile sana ne oldu da böyle azdın derdi ve çok fazla ses çıkartırdı.
Birgün yine böyle bir geceden sonra eşimde bende yorgun bir şekilde banyoya
girdik. Banyoda eşimi duvara dayayıp arkasına geçmiştim ve aletimi
yerleştirmiştim. Tam o sırada kapı çalındı ve eşim çıkamayacağı için ben havlu
sarınarak kapıyı açmak üzere dışarı çıktım. Kapıyı uzun uzun çalmasını ve
çocukları uyandırmasını istemediğim için alelacele havluyu sarınıp kapıyı açtım.
Kapıda onu görünce donakaldım sanki. Çünkü eşimi sikerken bile hayal ettiğim
afet komşum karşımda duruyordu. Birşey isteyecekti ama beni öyle görünce unuttu
sanırım. Bu arada havluyu iyice saramadığım için havlu arasından benim alet
ortaya çıkmasın mı? Hemen kapattım ve kusura bakmayın birşey mi istiyorsunuz
dedim. Oda eşimi sordu. Banyoda dedim, ve ilave ettim. Bende banyodaydım. Şimdi
tam zamanı diyerekten senin hayalinle onu sikmeye hazırlanıyordum dedim. Öyle
der demez döndü ve evine girdi. Banyoya gelip yarım kalan işimi bitirdim. O
günden sonra ertesi gün merdivende karşılaştık ve eşiyle beraber olurken sesini
duyduğumu ve çok güzel olduğunu kendisini sikmek için can attığımı söyledim. Hiç
tepki vermiyor ama yalnız gecelerde kendi kendini tatmin ediyordu . çünkü kocası
olmadığı halde inleme sesi geliyordu. Birgün eşim ve çocukları memlekete
gönderdim. Artık tam zamanı gelmişti ve telefon açtım. Kendisini çok
arzuladığımı söyledim. Eğer isterse bu geceyarısı kendisine gelmek istediğimi
söyledim. Gece tam saat 01.00 da kapıyı açmasını söyledim. Eğer açarsa bu evet
demekti. Gece 01.00 i iple çektim sanki. Saat gelmişti ama kapı açılmamıştı. Tam
ümidimi kesmiştim ve yatmak üzereydim ki kapı çalındı. Kapıyı açtım ve karşımda
komşum üzerinde geceliğiyle bir peri gibi duruyordu. İçeri davet ettim ve kapıyı
kapattım. İçeri girmiş ve öylece duruyordu. Arkadan buna sarılınca yıllarca
erkek eli değmemiş kadın özlemyle bana sarıldı. Arkadan boynunu öperek başladım
işe. Sonra dudaklar ve kucaklayıp yatak odama götürdüm. Çırılçıplak idi ve
sikilmek için kıvranıyordu. Bende soyununca aletimi hemen amına yerleştirdim ve
uzun süre pompalayarak onu sikmeye devam ettim. Öyle kıvranıyorki altımda, öyle
bağırıyorki zaman zaman ağzını kapatmak zorunda kalıyordum. Nihayet sarsıla
sarsıla ikimizde boşaldık. Biraz dinlendikten sonra hiç birşey söylemeden
aletimi ağzına alıp tekrar dimdik hale getirdi. Üzerine çıkıp zıplamaya
başladı.Daha sonra domaltıp sikmeye devam ettim ve o da bende o gece sabaha
kadar değişik pozisyonlarda sikiştik. sabaha karşı evine geçti ve ikimizde
öğleye doğru kalktık. O gün hiç konuşmadan sabaha kadar sikiştik ama ondan sonra
telefonla konuşarak duygularını söyledi. Çok hoşlanmış ve devam etmek istediğini
söyledi. Şimdi kocası seferde iken komşumu ben tatmin ediyorum . Eşim geldikten
sonra biraz zor oldu ama ihmal etmeden devam ediyoruz birlikte olmaya.

3 yorum:

  1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil
  2. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil
  3. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil