6 Şubat 2013 Çarşamba

komşumuzun kızı illa gitar ögret deddi ben ona şevişmeyi ögrettim

25 yaşında bir gencim,komşumuz birgün kızıyla bize gelmişti,ben odamda  sıkıntıdan patlıyordum,gitarla uğraşırken kapım açıldı ve o güzel çıtır girdi  içeri,merhaba ... abi gelebilir miyim dedi...ben de tabi dedim geç otur  dedim,biraz daha çalıp söyledikten sonra abi bana  gitar öğretir misin  dedi...öğretirim öğretmesine de ,biraz zamanını alır,hemen olmaz yani  dedim,olsun benim zamanım çok biliyosun dedi,annenden izin al kabul ederse  öğretirim dedim...o gece sürekli hayal kurdum,ve hiç almadığım zevkleri  aldım,bian önce yarın olsun da hayallerimi gerçekleştireyim diye  heyecanlanıyordum...nihayet yarın oldu ve ben yine odamda gitarla  uğraşıyordum,neyse,annesi izin vermiş ve başaldık ilk derse...o benim yatağımda  oturuypordu,ben de karşısında yere minderimi atmış,uzanmış bir vaziyette güzelim  bacakları seyrediyordum,mini olmayan ama yinede kısa bir etek gitmişti...işin  garibi bu kızla şimdiye kadar çok fazla muhabbet etmemiştik,sadece  karşılaştığımızda falan selamlaşır geçerdik...ama yin de gözüm vardı arkadaş olmak istemiştim ama açıkçası korkmuştum sonuçta aynı apartmandaydık,işin ucunda  rezil olmak da vardı...
derse başladıktan sonra gitar elinde,nasıl tutacağını bişlmez bir şekilde ses çıkartmaya çalışıyordu...olmuyo yaaa diyerek kaşlarını indirdi,suratını indirdi,ağlamaklı oldu...ben hemen yanına gittim,tam sarılmadım  ama yinede elimi omzuna attım,üzülme falan dedim teselli etmeye çalıştım,bu daha  başlangıç,öğreticem sana merak etme dedim...tamam abi dedi sarıldı ve yanağımdan  öptü...tabi benimki dururmu,hemen kalktı...abi benim bunu öğrenmem  lazım,konservatuara girmek istiyorum dedi,tamam canım girersin sen sınavdan iyi  puan almaya bak,yetenek sınavına ben hazırlıcam seni dedim ve derse devam  ettik...istersen ben sana göstereyim dedim tamam dedi...tekrar yere oturdum ben  bu sefer hemen dizlerinin dibine çöktüm...parmaklarını ben  yönlendiriyordum,basması gereken tellere yöneltiroyrdum...gitarı dizine koyduğu  için eteği açılıyordu,zaten ben hemen dibinde yerde oturduğum için bacaklarını açması gerekiyordu,birde giarı dizine koyunca offf,o ne manzaraydı öyle,yalan  yok kilodunu götemedim,ya da bakmaya cesaret edemedim veya heyecandan  göremedim:)ama sonuçta görmedim...fakat,o duruş herşeye bedeldi...ben  parmaklarını okadar sıkmışımki acımış biraz,gülümseyerek abi kopardın parmağımı yaaaa dedi gülerek..ben hemen işaret parmağını elimle ağzıma götürüp öpmeye  başladım,çok hoşuna gitmişti,gülmeye başladı,diğer parmağını da öptüm,iyice  gülmeye başladı...acaba gıdıklanıyor mu yoksa zevk mi alıyordu bunu henüz  anlamamıştım,biraz yoruldu dinlenelim dedi tamam dedim,kendini yana doğru  bıraktı karşımda denizkızı gibi yan yatıyordu biyandan da sohbet  ediyorduk...tekrar başladık derse ben hemen yanına geçtim,istersen yandönüp otur  beraber çalalım dedim tamam dedi...ayaklarını yatağa kaldırıp açtıgitarıda önüne  koydu..bende arkasına oturdum,aynı onun gibi oturudum bekliyordum,ama götüne  deymemiştim daha korkuyordum...nasıl abi oluyomu,beceriyo muyum falan diye  sorular sorarken ben pek anlamııyordum ne sorduğunu sadece ses duyuyordum,çünkü  aklım ona nasıl dayanırım sorularına cevap aramakla doluydu...evet evet falan  diyerek geçiştiriyordum,biraz daha yanaşıp gitarın kontrolünü ben aldım,oda  tutuyordu tabi gitarı,ritm çalıştırırken iyice yaklaşmıştım artık,o şarkı söylüyor ben de çalıyordum,yaklaştım yaklaştım,ve nihayet götüne dayanmayı başardım...inanılmaz zevk alıyordum...biran şarkı söylemeyi bıraktı sadece  önümde oturuyordu ben de sadece çalıyordum,kısa bisüre sonra neden sustun ne  güzel söylüyordun dedim,abi benim gitmem lazım dedi,neden dedim,başım ağrıdı dedi,ilaç vereyim falan dedim yok abi gitmeliyim dedi...daha fazla israr  edemedim ve gitti...kapıya yürüdük beraber öpüştük ve gitti...ben nolduğunu  bilmeden merak ve korku içinde odama döndüm...uzandım yatağa düşünüyordum ,acaba  rahatsız mı oldu onun için mi gitti,annesine falan söylerse rezil olurum diye  düşünürken ayağımda bir ıslaklık hissettim,bibaktım ki çarşafta biparça ıslaklık  var,o ıslaklığı görmek beni çok rahatlattı,anlaşıldıki amı sılandığı için apar  topar kalktı gitti...biraz olsun rahatlamıştım,akşam yine onu hayal ederek iki  defa boşaldım ve ertesi günü beklemeye başladım,nihayet ertesi akşam oldu fakan  gelen giden yoktu,daha ertesi oldu yine yok yine yok ,bir haftadan fazla oldu  gelmedi,birgün yine okul çıkışı binada karşılaştık nerdesin neden gelmiyorsun  kaç gündür dedim hiççç dedi,yüzü kızardı yere bakmaya başladı,ben hemen yarın  bekliyorum gel dedim tamam abi dedi,istersen birazdan da gelebilirsin  dedim,bişey demedi ve gitti...akşam oldu kapı çaldı bir bakıtmki o  gelmiş...annesi salona geçti kendisi benim odama geldi...ama yine bidurgunluk  vardı,neden bana bakmıyosun dedim,hiçç dedi,başlayalım mı derse dedim olur  dedi,ama gerçekten isteksizdi...gitarı verdim eline tıngırdatmaya başladı,ben  yine arkasına geçtim oturdum sikimi dayadım götüne,bikaç dakika geçmeden yine  ben gidicem dedi,ama daha başlamadık bile dedim olsun dedi ve kalkıp gitti,bende  arkasından gittim,salonda oturmaya başladık,annesi nasıl gidiyo dersiniz  dedi,cevap vermeyince bana baktı,ben de aslında iyi gidiyo biraz çalışsa çok iyi  olcak ama istemiyo galba vazgeçti dedim,annesi kızdı neden istemiyosun kızım  abin ne güzel çalıyo sana da öğretiyo dedi,zavallı kız ağlamaya başladı,bu sefer  ben d üzüldüm,sanki kızı taciz etmiş gibi hissettim kendimi,yemen yanına  gidip  omuzlarını okşayarak tamam sakin ol falan deyip yine teselli ettim ve odama  geçtim...yatağıma baktım yine ıslaklık vardı ve artık iyice emin olmuştum  utandığı için böyle davrandığını...biraz sonra kağpımı tıkladı biri kapı açılınca bikatımki o geldi...biraz daha rahatlamış görünüyordu bu defa,noldu  hayırdır dedim abi özür dilerim deyip biatladıki üstüme,ben yatakt aoturduğum  için oda kucağıma oturdu...noldu canım dedim,yok bişey deyip ağlamaya başladı yine,hadi derse başlayalım demez mi,emin misin,istiyomusun gerçekten dedim evet  abi dedi,ama yine gidersen bidaha ders vermem dedim,tamam naparsan yap gitmicem  abi dedi,nasıl yani dedim,ne yatım ki ben dedim?gitar çalarken bana çok  yaklaştın yaa,daha napcaksın dedi,ne var bundfa,ya nlışlıkla oldu dedim,hem  istemiyosan bidaha olmaz dedim...hayır hayır istiyorum dedi,ne dedim?yani  heyecanlı oluyo dedi,dah önce hiç böyle bişey olmamıştı heyecanlandım zevk aldım  ve utandım dedi...ben tamam dedim utancak bişey yok dedim ve bacaklarımı açıp  onu da önüme oturttum,sikim zaten kalkktı oturur oturmaz kendime iyice  yaklaştırıp dayandım götüne...nasıl hissediyorsun şu anda canım dedim,iyi böyle  abi dedi,tamam deyip gitarı da verdim hadi bakalım sen başla dedim tamam deyip  çalmaya başladı...ben ellerimi arkaya koyup geri çekildim ama sikim hala ona  dayanıyordu bu daha zevkveriyordu...aferin öğrenmişsin falan deyip motive etmeye  çalışıyordum ,sonra tekrar doğruldum ve bu sefer ellerimle karnından tutup iyice  sikime bastırmaya başladım,hiç tepki vermedi,iyice cesaret alıp ellerimi henüz  olgunlanmamış memişlerine götürdüm,uçlarını sıkıyordum,kulaklarını yüzünü her  yerini öpüyordum,kız kığpkırmızı olmuştu ateş gibi yanıyordu,bugünlük bu kadar  ders yetermi dedim,sen bilirin abi dedi...ben hemen doğruldum gitarı aldım  yerine koydum önünde ayakta duruyordum...tabi sikim belli oluyo ve gözleri  sikimin üstündeydi,o masum bakışı beni iyice çıldırtıyordu...hemen yanına  yanaştım sikimi omzuna sürtüyordum,biyandan da yanağını okşluyordum...abi yapma  nolur utanıyorum dedi,utanma canım lütfen rahat ol dedim,sadece bu dedim,başka  bişey olmıcak dedim...hem senin erkek arkadaşın olmadımı hiç ,böyle şeyler  yapmadınız mı dedim,oldu ama sadece elele tutuşltuk okadar dedi...pejki bundan  rahatsız oluyomusun,oluyosan yapmıyım dedim..bilmiyorum abi dedi,peki tamam sen  bilirsin dedim ve salona geçtik...biraz oturduktan sonra evine gittiler...ertesi  gün oldu yine geldi,hadi abi başlayalım dedi,yine aynı pozisyona geçtik ve  başladık...biraz sonra sana abi demesem adınla hitap etsem olur mu dedi,ooo tabi  olur canım rahat ol lütfen dedim...artık iki yaşıt arkadaş gibi hitaplar başladı sakalaşmalar falan...ayağa kalkar mısın lütfen dedi,neden dedim kalk  dedi...tamam kalkıyım dedim ellerimden tuttu durrmamı istediği yere getirdi beni  ve öylece durdum...bibaktım şortumu çıkarmaya şalışıyo,napıyosun sen kızım  dedim,ne varmış bunda dedi,bunu istemiyomusun dedi,hayır canım yaa,dur sakin ol  dedim,olamam dedi ve indirdi şortumu hemen ağpzına aldı ,ben hem zevk alıyordum  hem de korkudan ölüyordum,kapı açılıp annesi gelse rezil olurduk...ama yapacalk  bişey yoktu,o sikimi ağzına alıp resmen sömürüyordu ben de artık kafasını tutmuş ileri geri hareket ettiriyordum,boşalmak üzere olduğumu söyledim bana bakıp  yutucam dedi,sen bilirsin ama miden bulanabilir dedim,bişey olmaz deditamam  ozaman deyip boşaldım ağzına,hepsini yuttu,biraz bulandı midesi ama  kusmadı...hemen tuvalete gidip yüzünü yıkadı ve geri geldi yanıma oturdu sarıldı tekrar ve öpüşmeye başladık kucağıma oturdu amını sikimin üstüne koydu ve  hoplamaya başladı...tabi benim de hoşuma gidiyodu bunlar...baya biseviştikten  sonra durdu ve istediğin oldu mu dedi...evet dedim,eğer istersen sikişmemek şartıyla her zaman yaparız bunu demez mi...tamam canım bana uyar dedim...sen  yeterki rahat ol dedim...tamam aşkımmmmm dedi büyük biiştahla...
aylarca  devam ettik böyle sevişmelere,ama artık heyecan vermemeye başlamıştı...şimdi  sırada annesi vardı,benden oldukça büyüktü ama çok çok güzeldi,fena bir  güzelliği vardı kadının...onunla nasıl iletişim kurabilirim diye düşünüp durdum  günlerce...ve ensonunda buldum...ama şimdi anlatmıcam daha sonra yazarım...çünkü  sikim kalktı wc ye gidip boşalmam lazım...hem o anıları hatırladım,hem de bu  yazıyı okuyan hatunları hayal edince ikisini birleştirince iyice zevke  geldim:)seks sohbeti seven kadınlar eklerseniz beni  konuuruz...sadecekonus@mynet.com...face de aynı görüşürüz arkadaşlar,isteyen  eklesin...

1 yorum: