19 Şubat 2013 Salı

Korku Filmi Sayesinde Yenemi Siktim

Herkese tekrar merahabalar size kuzenimle sevişmemden bahsetmiştim çok ilgi aldım ve yengemle olan sikişmemi yazmak istedim bu arada bişey söylemek istiyorum bazı arkadaşlar bütün sülalesini hamile bırakmış yalan yazdıkları çok belli ben yalan konuşmuyorum tamamen doğrudur isterseniz resim atarım ilgi görülürse neyse hikayeme geçim;
Kuzenim annesi Yengem adını vermicem 1.75 - 77 boylarında etine dolgun biraz göbekli göğüsleri çok güzel normal büyüklükte kahverengi uçları vardır neyse hikayeme geçim amcam 37 yaşların yengem 30 ben 18 yaşımdayım amcamla yengem birbirlerine çok kur yaparlar ve zaten bu kurları beni yengeme ilgimi coşturdu yengeme ilgi duymazdım zaten akrabalarıma ilgim yengemle başladıben 16 yaşımdan beğri yengemi süzerim banyodaki kirli sepetinden çamaşırlarını koklayıp 31 çekerim böyle tatmin olurdum bu olay kuzenimle sevişmeden 2-3 hafta önce olmuştu yine aynı ortam vardı kuzenim ben yengem film iziliyoduk gece 12 -1 civarıydı ben ortadaydım 2 taş gibi kadının ortasında olunca sikim kalkmıştı korku filmi izliyoduk musallat 2 :) izleyen varsa bilirler nası bi film olduğunu :) neyse sikim taş gibiydi kuzenimle yengem beni salmıyolardı tuvalte gidicektim boşalmam lazımdı korktukları için salmadılar bi sahne geldi yengem bi anda bana sarıldı ayağını üstüme attı diz kapağının üstü yani baldırı tam taş gibi olmuş sikimi denk geldi bi anda çekti kendini çok utandım sıçtın olum dedim kendime sonra bi sahne daha geldi bu sefer yine sarıldı ama ayağını atmadı bi ara yan döndü ayağını üstüme atıp filmi öyle izledi araya sıkıştırdı yani beni ayaklarıyla neyse sikim inmişti utancımdan ama baldırı deydikce bi hoş oluyodum yengemin sikimi hissettiğini anladım zaten daha fazla tutamadım boxerima boşaldım ama çok şiddetliydi en az 1 haftadır 31 çekmiyodum pijamama kadar geçmişti ıslaklığı yengemde şort olduğu için direk bacağına ıslaklık geldi oha dedi bi anda noldu yenge dedim çok korkunçmuş ya dedi kapatalım dedi tamam yenge olur dedimkuzenim de korkmuştu zaten kapat ya dedi o da neyse kapattık ben kendi koltuğuma çeklip uyumaya gittim kuzenimde karşı koltuğa geçti yengemde yatak odasını gitti ben tam dalmıştım uykuya yengem geldi ya çok korktum olum amcanda horuldaya horuldaya uyuyo dedi gülerek kuzenim anne susun ya uyucam dedi yengemde uyutmıcaz seni dedi yengem gel onun koltuğa geçelim gıdıklayalım dedi gittik gıdıkladık felan yengem 3 müz burda yatsak olurmu dedi olur yenge fark etmez dedim tamam dedi neyse uykuya dalmış gibiydi herkes kuzenim uyumuştu mesaj geldi telefonuna kalkmamıştı yengemden bi ses geldi ıhh diye yenge noldu dedim bi anda yok bişe olum filmden etkilendim rüya gördüm dedi he tamam yenge dedim ya yorganın altına gircem ben dedi çok korktum valla dedi gir yenge dedim sende gir daha dedi korkuyorum dedi tek kalmim dedi yenge saçmalama ya korkulurmu film o dedim gir lan dedi yanağımı ısırdı ah acıdı ya dedim gir ozaman bi daha ısırırım dedi yok dedim şaka manasıyla bu sefer dudağıma yakın ısırdı dili hafiften dudağımın kenarına deydi bi hoş oldum tamam ya giriyorum dedim hehe aferin dedi neyse girdik felan yorganın altına ısırmaya başladı kollarımı yanaklarımı felan yenge yeter daha deedim sus lan yeğenim değilmisin sevicem daha seni dedi uyim daha dedim uyu ben severim seni böyle dedi tamam ama acıtmadan sev daha dedim tamam tamam dedi neyse gelişmeyi takip etmek için uyuyo numarası yaptım kollarımı öptü felan kıçımı sıkıyodu işte bu yengemin normal sevme şekli zaten bundan şühe duymadım hiçyengem kötü sever biraz :) neyse üstümde bişe yoktu altımda pijama vardı sadece ev sıcak diye gitmemiştim yengem göğüslerimi ısırmaya başladı uyandım yenge acıdı ya dedim oyy oyy gel öpim geçsin dedi öptü ucunu geçtimi dedi yok dedim çok acıttın dedim ozaman sende ısır ödeşelim demezmi bi anda başımdan kaynar sular döküldü oha dedim ama yengem şaka manasıyla söylemişti tabi heee olur olur dedim nolcak la dedi bokunu temizledim sendenmi utancam dedi iyi dedim bi anda geceliğini sıyırdı sütyen yoktu zaten kahverengi memeleri çıktı karşıma ama göremiyodum tabi gece olduğu için ısır dedi ısırıdım biraz şiddeti aşırı yaptım acıttım sanırım ahhhhh dedi noldu yenge acıyo dimi dedim evet sana ceza hem öpüceksin hem ovalıcaksın ucunu dedi öptüm ilk olarak sonra ovalamaya başladım yengem gözlerini kapatmıştı zevke gelmişti eli bi anda sikime gitti ooooo büyümüş bu baya dedi e olsun yenge 18imize geldik dedim aç bi bakim dedi ok yaydan çıkmıştı hayır demedim açtım oha çok büyük değil ama kalın dedi güzelmiş dediama amcanınkinden büyük en azından dedi benimkide pek büyük sayılmaz amcamınki çok küçük ozaman dedim evet kalında değil dedi güldük felan sonra biraz yakşaltı öpüşmeye başladık memelerini emmeye başladım yengemin aferin olum doyur beni dedi yengem sonra yengem ayak ucuma geçti 69 yaptık biraz çok iyi vakumluyodu size tavsiyem olgunlarla sikişin onlar hep aç oluyo yarrağa daha çok doyarsınız sikişmeye neyse çabuk sik amcanın yanına gitcem dedi hadi yanıyorum dedi ben hiç inanmazdım olgunların bu kadar yandıklarına ama öylemiş gerçekten amına sikimi bi yaklaştırdım sikim yandı gerçekten biraz soktum çıkartım çıldırsın diye ki öyle oldu lan hadi öldürcenmi beni dedi sabret yengecim dedim soktum tekrar çıkarttım 5-6 kere yaptım bunu en sonun yengem götümden çekti beni soktu çıkarsan koparırım sikni dediyeni boşaldığım için biraz uzun sürdü boşalmam baya bi git gelden sonra yengem içime boşalma dedi eline aldı 31 çekerek boşaldı ağzına boşalmayı sevmiyomuş yengecim bu olayım böyle geçti bi kaç yaşanmışlığım daha var çoğu normal ensest değil 2 tane ensestim daha kaldı onlarıda yazıcam hadi iyi sikişler canlar msn show yapmak isteyenler eklesin

1 yorum: