3 Şubat 2013 Pazar

sevgilim bana kız arkadaşını sundu


Sevgilim Hande ile bayadır çıkıyoruz ama bir türlü onu becerme fırsatı bulamadım.  o haftasonuna kadar sevgilim beni arayarak Hatay2a  arkadaşı Müjgane gideceğini evde bir kaç gün sdece iki kız kalacaklarını benimde oraya gitmemi istedi. Aklımdan onu budefa sikerim diye geçirip kabul ettim.  kalırız umuduyla hemen onayladım bizi arkadaşı Müjgan karşıladı çok sıcak birgündü ter içinde eve ulaştık deniz manzaralı evin balkonunda kolalarımızı içerken dinleniyor ve sohbet ediyorduk dikkatimi çeken Müjganin sempatik ,rahat, seksi bir kız olmasıydı.Biraz dinlenip terimiz soğuyunca Müjgan bize doğru dönerek hadi siz duşa bende akşam yemeği için hazırlık yapayım dedi , Hande ise onu uyararak böyle konuşma dedi Müjgan muzipçe kızım sevgili değilmisiniz bunca zamandır sanki hiç beraber duş almadınız mı? dedi Handede ona çimdik atarak hayır dedi ve tek başına duşa girdi bende tv izlemeye geçtim salona 5 dk. sonra Müjgan gelerek Hande hep böylemi acıdım sana dedi ben ise sevgilimi çok sevdiğimi o hazır olana kadar bekliyeceğimi söyledim Müjgan sen canını sıkma hallederiz dedi.tekrar mutfağa geçti bende hemen banyonun anahtar delğinden sevgilimi izlemeye başladım benimki uyanmaya başlamıştı bir anda
Müjganin sesi ile irkildim akşama kadar sabret tatlım dedi bana çok utanmıştım ; akşam yemeğinden sonra çıkıp sahilde dolaştık yanımda fıstık gibi 2 kız sohbet fıkralar güzel eğlenceli bir akşamdı , eve geldiğimizde balkona geçip birları açtık ve sohbete başladık bu arada Müjgan bana dönerek bize biraz müade dedi ve Handele içeri gittiler döndüklerinde Müjgan bana göz kırptı ve konuya gündüz olan duş konusundan başlayarak girdi Handede seninle birlikte olmak istiyor ama korkuyor benimde yanınızda olmam şartıyla herşeye razı  dedi çünkü Müjgan deneyimliydi , beraberce Müjganin odasına geçtik ve Handele öpüşmeye baladık ama ileri gidemiyorduk Müjgan gelerek sevgilimin tişörtünü bir çırpıda çıkarıverdi ve sütyenin çözdü bende o dimdik göğüslere yumuldum baktım Müjgande soyunuverdi hemde çırılçıplak arkasından bizde çıplak kaldık ama sevgilim çok utanıyordu Müjgan Handee dönerek sen biraz izle dedi ve öpüşmeye başladık Müjganin her tarafını iyice yaladım oda benimkini sonunda o daracık yere dayandım ve birden girdim sevgilim kendisiyle oynarken ürkek gözlerle bizi izliyordu Müjganin içinde git gel yaparken prezarvatif geldi aklıma ama o önlemeni almıştı o daracık yerden vıcık vıcık sesler geliyor bu beni dahada azdırıyordu tam boşalacakken çıkardım ve göğüslerine boşaldım sevgilim şaşkın ve meraklı gözlerle izliyordu .Müjgan onu kolundan tutarak kucağıma bıraktı sevgilimin her tarafını tektek emerken onu bir kez boşalmıştım sıra bende idi önden bakire olduğu için olmaz diyen sevgilim arkayıda yine Müjganin zoru ile kabul etmişti , arkasına geçip kremledim ve yüklendim Hande bağırıyordu Müjgan ise onu rahatlatmaya çalışıyor her tarafını emiyordu Hande şaşkınlık acı ve zevk duyguları içinde inliyordu ve sonunda içine patladım sevgilim bir süre sonra uykuya daldı ama Müjgan ve ben duşa girmiştik küveti doldurduk ve birbirimize iltifat ederk oynaştık bu arada benimki yine kalktı Müjgan de geldi yavaşça üstüne oturdu ancak onu arkadan istediğimi söyledim küvetin içinde arkasını döndü manzara müthişti iki delik birden önümdeydi benimkini şampuanladım ve dayadım Müjgan çığlık atarak beni içine aldı bu manzaraya 5 dk. ancak dayanabildim ve içine boşaldım o hafta süper geçti Müjgan ve Handele sürekli görüşüyoruz ve ilerde beraber yaşamayı düşünüyoruz

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil