3 Şubat 2013 Pazar

sevgilim ve göguslerim

Sevgilimin göğüslerime boşalması benim çok hoşuma gidiyor ne zaman sevişsek en  son boşalmasını göğüslerime yapmasını istiyorum. Bu durum bundan 2 ay önce  serhat adında biriyle nette tanışmam ve sevgilimi aldatmamla başladı sevgilimle  aslında iyi bir sex hayatımız var beni doyurmadan asla bırakmaz fakat şeytan  buya facebook da tanıştığım serhat bana iltifatlar yağdıran ve sürekli kur yapan  biriydi.

Serhatın sürekli görüşme isteği sürekli kur yapması iltifatları onunla görüşmem için beni ikna etmişti

Serhat Kara kuru bir delikanlı fakat ağzı iyi laf yapıyordu yakışıklı olmasada kendine bakan bakımlı biriydi  zaten internetten görüşmelerimiz sırasında kamerada görmüş olsamda görüşme günü  geldiğinde içimde bir heyecan vardı ilk defa sevgilimi aldatıyordum sanırım bu  yüzdendi

Serhatla sözleştiğimiz saat ve yerde buluşup bişeyler içmeye bir  bara gittik çok geçmeden masanın altından okşamalar başlamış ikimizinde hazır  olduğu sinyalleri veriyordu

Mekandan ayrıldık ve serhatın yakında olan  evine gittik bu sırada sevgilim arıyor mesaj atıyordu serhatın evine gittikten  sonra deli gibi sevişmeye başlamıştık tam ikimizde kıvama gelmiş benim amım deli  gibi ıslanmış onun yarrağı keser sapı gibi olmuşken sevgilim aradı tekrar artık  açmazsam süpelenir diye serhata söyledim ve açtım uykulu bir ses tonuyla  rahatsız olduğumu uyuya kaldığımı söyledim bu arada serhat rahat durmuyor amımı yalıyor beni inletmek için elinden geleni yapıyordu inlememek için zor  tutuyordum kendimi neyseki kısa kesdi ve dinlenmem için kapattı telefonu bende  serhata dönüp:

Demek telefonda beni inletmek için yapmadığın kalmadı sen şimdi görürsün dedim ve üzerine çıktım o kocaman yarrağını amıma hizalayıp tek  seferde üzerine oturdum belkediğimden daha sert ve uzun bir yarrak oluşu  gözlerimin yerinden çıkıcak gibi olmasıyla anlaşıldı

o gece sabaha kadar  sikiştik ve defalarca göğüslerime fışkırttı o güzel döllerini sabahda kahvaltı ettik ve ayrıldım o günden sonra serhatla tekrar görüsmedim ve konuşmadım fakat

Sevgilim ne zaman boşalacağını söylese hemen önüne eğilip yarrağını yalıyor ve göğüslerime boşalmasını sağlıyorum onunda hoşuna gidiyor artık bu  durumu görmek ee nede olsa 90 ölçülerinde bembeyaz göğüslere kim boşalmak  fışkırtmak istemezki değilmi ama her defasında karşımda attıranın serhat olduğu  hayalini veya daha önce onunda göğüslerime fışkırttığının düşüncesi beni dahada  heyecanlandırıyor..

Ne dersiniz sizcede yeterince heyecanlı değilmi sizde  göğüslerime boşalmak istemezmisiniz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder