1 Şubat 2013 Cuma

sınavı gecmek için hoca taktık

azra ben özel bir lisede tarih öğretmeniyim eda sınıfımda okuyan şımarık tembel
bir kızdır ama çok güzeldir ona özel ders vermem için babası ile anlaştım eda
sürekli evime gelir oldu artık bayağı samimi olduk bir gün telefonunu
karıştırırken bir kızla samimi resimlerini gördüm eda ara tatile girerken benim
dersimi verememiş zayıf alacaktı evimde konuşurken onu dersten geçirmemi istedi
bende ok dedim ama isteklerim var dedim ne istiyorsun dedi bilgisayarıma
resimlerini yollamıştım açıp gösterdim bayağıdır benimle sin seni istiyorum
dedim biraz durdu olmaz deyip gitti sınav sonrası yanıma geldi konuşalım mı dedi
işim var dedim arabama binerken oda konuşalım beş dakika dedi ok bin dedim tamam
istediklerini yapacağım dedi eve geldik rahatlasın diye şarap açtım ona güzel
sözler söyledim sılov müzik açtım tamamen gevşemişti elinden tutup yatak odama
götürdüm ellerimle okşamaya başladım yavaşça dudaklarından öptüm öpüşürken oda
beni okşuyordu dudaklarını emiyor her tarafını okşuyordum oda bana aynısını
yapıyordu odaya gireli on dakika kadar olmuştu biz hala öpüşüyor birbirimiz
okşuyor dok ellerimle badi sini yukarı doğru vücudunu okşayarak getirdim
ellerimle memelerini okşamaya başladım ellerimle uçlarına masaj yapıyordum edayı
yatağa yatırdım ellerimle memelerini boynu yüzünü okşuyordum acele etmiyor
tadını çıkarıyordum ben okşadıkça inlemeye başladı meme uçlarını emmeye başladım
pantolonunu çıkardım iç çamaşırını kendi attı karnını yalayıp emmeye başladım
oda boynu mu okşuyordu ellerimi çıplak kalçalarında gezdiriyordum inlemeleri
artmıştı bacaklarını iki yana ayırıp bal kutusunu emmeye başladım dilimle emiyor
yanaklarını çekiyor ısırıyor parmaklıyor dom yarım saatten fazla yaladım onu
defalarca boşalmıştı ben tadını çıkarıyordum yeniden ufak memelerini ağzıma alıp
emiyordum ellerimle kalçalarını baldırlarını okşuyordum ince etli dudaklarını
ağzıma alıp öperken ısırıyor inlemeleri beni deli ediyordu yatakta bir saatten
fazla sevişmiştik ben ayağa kalkıp elbiselerimi çıkardım soyunup dudaklarına
yumul dum bu sefer beni altına aldı öpüşmeye devam ettik bir ayağını kutumun
üzerine yerleştirip baskı yapıyordu memelerimi kopartırcasına emiyor ısırıyordu
bende ellerimle kalçalarını poposunu bal kutusunu okşuyordum amlarmızı birbirine
sürtüyorduk elimi amına atıp parmaklamaya başladım ikimizde aynı hareketleriş
yapıyorduk uzunca biribirimizi boşaltıktan sonra artık yeter dedik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder