18 Şubat 2013 Pazartesi

Sınıfta Türbanlı Arkadaşımı Siktim

merhaba arkadaşlar ben hataydan onur(gercek adım) yaşım 18 boyum 172 kilom 67 yaşadığım kişinin adı ayşe(gerçek adı değil)sex anımı bundan yakşalık 2 hafta önce yaşadım fakat anlaya bilmeniz için 1 kaç ay geriye donmemiz gerek.Ben 8. sınıf ögrencisiyim sınıftaydım sanırım 3.dersin tenefüsü idi sınıfta 3 kişiydik ayşe ben ve 1 arkadaş.Arkadaşım sırasında uyuyordu.Ben ögretmen masasının önündeki masanın üzerine oturup dışarıyı seyrederken yanıma ayşe geldi.Ayşe yaklaşık 168 boyunda 60 kilo falan birisi.konuşabilir miyiz dedi elbette dedim başladı önce ne yaptığımı falan sordu sonra birden dediki ben senden hoşlanıyorum dedi.Ben şok olmuştum hiç beklemiyordum.Beni böyle görünce hemen dedi senin beni sevmeni bekleyemem sadece bunu bilmeni istedim dedi.Ve kimseye bahsetmem yalnız seni bir kez öpebilir miyim dedi ben zaten şok geçirmiştim bir şey demeyince sa dece yanağından dedi evet yada hayır demeden öptü o sırada zil çaldı herkes içeri girmeye başlamıştı bende çıkana kadar aklımdan bir şeyler geçti.nasıl oldu falan yani.(araları hızlı geçiyorum.)Ben hiç sex yapmamıştım yani yapmak istiyordum vede aklıma bir plan gelmişti.Biraz sinsice idi ama.ne yapayım.Biz 8.sınıf olduğumuz için oluk mezuniyet gecemiz olacaktı bilirsiniz bende hazırlık için alışveriş falan yapyım ve okullar kapanmadan tam 10 gün önceydi bu gece.O gün güneş batarken herkes toplanmıştı bende geldim müdür bizi büyük bir sınıfta toplayacaktı.

sınıfa adımı mı attığım anda olamaz böyle bir şey dedim sınıfın tüm kızları saçlarını yaptırmışlardı makyaj dis üstü bir elbise falan ben iyice kontrölden çıktım.Ve yaklaşık yarım saat sonra ilk biz çektık dans falan ettik kep attık bizim ki bitmiş diğer sınıflar başmamıştı saat en fazla 8-30 gibiydi.Baktım kızlar içerde so hbet ediyor.Bende kızlarla sohbet etmeyi çok severim gittim sohbet etmeye başladım ayşede ordaydı başında türban yoktu çunku gece ozel bir geceydi ve çok sexi duruyordu.bende çıkarken ayşenin kulağına fısıldayarak 5 dakka sonra çatı katının merdiveninde olmasını söyledim.oda kafa salladı ben çıktım. çatı katının merdiven aralığına 2 dakka sonra geldi şaşırdım.Bekleyemedin herhalde dedim.güldü boşver dedi.Eee ne söylecektin dedi.Bende bu gün çok şıksın bu sana başka gözle bakmaya başladım derken onun gözleri ışıldıyordu hemen dudağından öptüm biraz.

ama oda bende acemiydik.telefon numarasını aldım ve o ayrılması gerektiğini söyledi bende tamam dedim gece bitti.saat 11 gibi eve geldik güzüm böyle bir sevinç içinde falan annem dedi şakayla karışık sevgilinlemi buluştun dedi. bende yok dedim sabaha kadar uyuyamadım ertesi gün oldu.hemen mesleşmeye başladık böyle tam 6 gün mesleştik.bir ara konu yu cinselliğe bağladım.o biraz çekindi ama konuştuk.sonra dedim ki ona ben yapmak istiyorum merak ediyorum bu duyguyu dedim oda hayır dedi. bende seni severken başkasıyla yapmama göz yumarsan olur dedim.oda elbette hayır dedi ertesi gün ikna ettim.ama bakire falanım dedi bende arkadan yaparım olur biter dedim.kız hazırladık ama yer hazırlamak lazımdı.Onuda kankamla buldum onların 2 katlı evi vardı ama kiradaydı damda ise bir oda vardı orda bazen kalırlardı.2 kat boşyu şansıma 1 katta doluydu arkadaşa dedim biraz işim var dedim oda anladı eh senide milli yapalım dedi sonra anahtarı verdi gitti.bende ufak tefek hazırlık yaptım kola falan aldım,orada 2 tane çekyat vardı bu işimi kolaylaştırdı, bende arkadan yapacagım için iyi bir krem aldım birde ona bir tane kolye aldım.kolye biraz durumumu sarstı ama olsun o bana çok güzel anlar yaşatacaktı neyse akşam 8 gibi arkadaşıyla evden ayrıldı sonra arkadışını eve yolladı anneside kız arkadaşında ders çalışacağını sanıyordu. neyse yanıma geldi. ve eşsiz gece başladı onu karşıladım geldiğinde saat 8 i 20 falan geçiyordu.hemen dudağından öptüm hediyesini verdim çok sevindi neyse kola koydum cerez falan biraz içtik yedik sonra fazla zamanımızın olmadığını biliyordum.uzerinde dizinde bir kırmızı elbise vardı başında türban ama gelince türbanı çıkardı.

hemen başlamak istiyorum ben. biraz bacağını elledim korktugunu soyledi bende korkacak bir şey yok dedim kremi gösterdim rahatladı ve amınını okşadım o sadece dudağını ısırıyordu daha sonra göğüslerini açarken biraz öpüştük ama artık alışmışyık.ben kendi kendime seviniyordum göğüslerini elledim daha sonra elbiseseni ve sudyenini çıkardım sadece ince kilodu kalmıştı. onur en son çıkaracaktım acele etmiyordum birkaç dakka sonra onuda çıkardım ve o am ve göt karşımdaydı fala kendime inanamıyordum bunlar gerçekmi diye biraz amını yaladım ama acemice.sonra sertleşen aletimi çıkardım ç ıkarınca biraz korktu benim çok uzun değildi 16cm ama biraz kalındı.Bende ilk zaman biraz acıyacak daha sonra zevk alcaksın ve hep isteyeceksin dedim.oda peki dedi. ve aletimle oyunuyordu bende istersen ağzına alabilirsin dedim sadece başını falan öptü bende tamam yeter dedim ve göt deliğini kremlemeye başladım.vede korkmasın diye penisimede bolca krem sürdüm ben hazırdım deliğini biraz parmaklayınca gevşedi hazırım dedi.bende hazırdım ama heyecanlıydım.biraz sürttüm ve sokmaya çalıştım ama olmadı girmedi bende dedim sıkma kendini zevk almaya bak deyince gevşedi.

ve sonunda başını sokmuştum.ben zevk alıyordum oda çıkar ne olur derken köklemeye başladım bağıracağını anlayınca ağzını tuttum ve 3-4 kez sert bir şekilde geçirdim oda resmen oluyor gibiydi elimi ısırdı kanadı bende bıraktım. ve penisimi yarı çektim iyimisin diye sordum oda hayvan mısın sen dedi.bende senin tatlı hayvanınım dedim oda alışm ıştı sokarken sadece ıhh sesi falan çıkarıyordu baktım o boşaldı boşalırken benide sarstı bende zevke geldim ağzına boşalabilirmiyim dedim hayır dedi ama boşalırken yüzüne gözüne boşaldım.ama bir gariplik vardı.ben 31 çektiğimde penisin küçülürdü ama bu kez hiç bir şekilde küçülme yok aksine zonkluyordu.bende başını yalattım ve arkasındaki yerimi aldım.artık o alışmıştı dahada sok der gibi bana yaslanıyordu.sok aslanım der gibiydi tami bu arada inliyordu kısık kısık.sonra hızlanınca ben zevke o acıyı tadınca bağırmaya başladı benim dayanacak gücüm yoktu

bende içine boşaldım ve biraz bekledim. sonra o yere yığıldı bende penisimi peçeye sildim yanına uzandım.yanağından birkaç kez öptüm ve sen benim meleğimsin dedim oda beni zevke getirdin dedi.bende ona beni milli yaptın dedim ona teşekkür ettim. üstünü giyindi ama ayakta yürüyecek hali yoktu. bende koluna girdim arkadşını aradık o g elene kadar ben yürüttüm arkadaşı gelmeden bir kez daha öpüştük ve arkadaşına verdim geldim.ogün gece uyuyamadım zevkten ama hala mesleşiyoruz onu seviyorum biricik ayşem benim onu seviyorum.bidaha ilişkiye girmedik ama tekrar ayarlayacağım.oda istiyor.Umarım beğenmişsinizdir......

1 yorum: