17 Şubat 2013 Pazar

Temizliğe Gelen Kızı Siktim

Merhaba değerli www.seksmadeni.com  okurları   Çaliştigim büroya 2 hafta bir temizliğe 40 yaşında kapali ama muhteşem bii bayan geliyor onu görunce gözlerimi ondan alamiyorum ve o da bunun farkında ve oda arada kaçamak bakışlar atıyor ve gülümsüyordu.birgün ofisi temizlemeye gelince bende işim var diye o gün geldim merhaba dedim bugun biraz işim kaldıda sizi rahatsız etmeden çalişabilirm dedim o da tabiki dedi.gene birbirmize bakışırken fırsat bu fırsat diyip cesaretimi topladım yanına yanaştim sana deli oluyorum dedim o da bende sendne hoşlandım ama evliym dedi bende kimse bilmez hersey burda kalir dedim dudaklarına yapiştim ellerimde göğüsleriyle kalçasını okşuyordu sonra üstündekileri çıkarıp benim canavarida eline verdim başladı ağzına almaya ama ne yalama mukemmeldi boğazının sonuna kadar aldı ağzına sonra onu domalttım amcığıda amcıktı hani hafif siyah kıllar ve daracıktı sikimi yerleştirdim ohhh dedi bende hızlanmaya başladim ve kalçalarınıda yoğururken parmağımıda göt deliğine sokunca dahada bi inlemeye başladı sonra krem alip göt deliğinide siktim bas bas bagırdı zevkten sonrada apzına boşaldim.artık her 2 haftada bir sikişiyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder