11 Şubat 2013 Pazartesi

trende sex partisi

Bir pazar günü AVM'de buluşmuştuk Biraz dolştıktan sonra terasa çıkıp bişeyler  yedik. Yemek bittikten sonra Ona dudağından bir öpücük kondurdum tam  çekilecekken beni bırakmadı 5 saniye öpüştük sonra aağa kalktı ve heyecanla  bizim eve gidelim mi dedi. Annen falan yok mu evde dedim. Oda hayır 3 günlüğüne İzmir'e gittiler söylememişmiydim dedi. biraz sohbet devam etti işte sonra eve  girdik  beni elimden tutup odasına götürdü burda biraz bekle dedi. 3 dakika  sonra bir elinde 2 milkshake ile geldi diğer elindede hap ibi birşey vardı. O ne  dedim doğum kontrol hapı annem hamile kalmamak için dedi. O anda niyetini  anlamıştım.Daha erken değilmi sex için dedim. Geldi geçiyo aşkım dedi Milk  shakeden yudumlama başlarken benim sikimin büyüdüğünü görünce diğer eliyle onu  tuttu. Sonra ağzına hapı attı ve yuttu. Canım bi okusaydın nasıl kullanılıyo  diye dedim, aman boşver dedi. Panolonumu indirdi.kilodumuda indirdikten sonra  bluzunu çıkardı üzerinde sütyen yoktu bende t-shirtimi çıkardımBeni yatağa tam  yatmam için ittirdi ve üzerime yattı yavaşça shortunu indirdim.
Ani bir  hamleyle kucağıma çıktı amının içine sikimi aldı yavaşça sonra kan aktı.yanından  mendil alıp amını sildikten sonra üstümde zıplamaya başladı yüzxüme kapandı dudağımdan öpmeye başladı. Sonra yan tarafa isdi birbirimize baktık bir süre  aşkı yaşadık. Bacaklarını açınca geçtim ve öyle sokmaya başladm 1 dakika sonra  boşalmıştım ama durmadım o zevkleniyor ve gülüyordu 1 saat sikiştik duş aldıktan  sonra romantik film izledik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder