9 Şubat 2013 Cumartesi

tupcuye bakireligimi verdim

Slm ben ankaradan özay komuşmuzun kızı var dı onun la he zaman sohbet ediyorduk  çok güzel bir kız dı onu her zamamn sikmek istiyordum adı  gizem di o yaşı 14  ama çok çekici bir kızdı göğüsleri çok büyük kalçaları inanılmaz dı aynı 18  kızlar gibiydi ben onu çok sikmek istiyordum bir fırsatını buldum annesigil  gezmeye gitmişlerdi beni çağırsı yanına gel sohbet edelim

derken bana  dediki çıktığın biri var mı dedi ben de yok dedim senin var mı dedim yok dedi  bana

sen hiç ilişkiye girdin mi dedi bana ben yo dedim ben ona sordum  ilişkiye girdin mi dedim o da yok dedi

birtane mini etek giymişyi üstün  dede askılı badi var dı göğüsleri ortadayı ben çok azmıştım

ben birden  konuşurken onun dudağına yapıştım

bana dediki ne oluyor ya dedi ben de  dedim kine sei çok istiyorum gezem dedim oda belliki canı istiyordu bana  karşılık verdi gizemi kucağıma oturtup onu yaplamaya başladım onu soydum o da  beni soydu onu baştan aşağıya yaladım göğüslerini yaladım o da benim yarrağımı yalama başladı 20cm idi 20 lik yarrağı eline aldı ve somursu  ben  ağzına  varmaya başladım ondan sonra amına sokamay başladım bana olmaz dedi amam kendide  istiyordu ondan sonra amına soktum kanlar gelmeye beşladı ve bağırdı ondan sonra  20 lik yarrağı çıkardım amında git gel yapdım ben birden boşaldım o da baoşaldı amında sıvılar gelmeye başladı ondan sonra götüne sokacaktım götü daracıktı krem  sürdü yarrağıma götünü eli ile açtı ondan sonra ona soktum yarrağımın yarısı girdi ondan sonra hepsini soktum bağırmaya başladı zevk çığlıkları attı ve  boşalldı titreyerek bende boşalmıştım titreyerek ve onunla her zaman şikişmeye  başladık çok güzel bir kız dı baş ka sikişmek isteyen varsa sikişiri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder