22 Şubat 2013 Cuma

Türbanlı Bakireyi Siktim

Merhaba ben Yasin uzun zamandır bu sitede hikayeleri okuyorum bende bu anımı sizlerle paylaşmak istedim. Hikayenin tamamı %100 doğru olup sadece adlar değiştirilmiştir.
Ben Hatyada oturan 191 boyunda 22 yaşında bir gencim. Birgün gece çalışırken telefonuma çağrı geldi meraktan aradım o bana ben ona kimsiniz sorusunu yönelttik ilk çağrıyı kendisi yaptığı halde siz çağrı yaptınız diye direniyordu tamam ben yapmış olayım dedim ve başladık sohbete adının Hande ve 18 yaşında olduğunu hatayda oturduğunu söyledi hatlarımız aynı olduğu için uzun uzun konuştuk yaklaşık 3 gün kadar böyle telde baya bir yakınlaşmıştık ve hafta sonu buluşmaya karar verdik neyse pazar günü iş çıkışı öğleden sonra Hande ile randevulaştık arkadaşım erkek kuzeni ile gelecekti bunlar erkenden birazda gezelim diye gelmişler ve gezerken hande ve kuzeni tartışıp ayrılmışlar buluştuk handeyi ilk defa görecektim kendini tarif etti türbanlı üzerinde mavi giysi olan güzel fizikli bir bayandı onu görünce ayağa kalkıp karşıladım sonra masaya oturup sohbete başladık birkaç saat sonra ikinci randevuyu kararlaştırıp ayrıldık önümüzdeki hafta sonu buluşacaktık ama her an telde mesaj ve görüşmelere devam ediyorduk artık uzun uzun görüşmekten konuşacak konu kalmayıp birazda yakınlaşmanın verdiği cesaretle konuyu cinselliğe kadar getirdik.
Akşam işten çıktım otobüste eve giderken mesajlaşıyorduk keşke yanımda olsaydın özledim seni şeklinde mesaj attım oda neler yapardık dedi cevap olarak anlatılmaz yaşanır yazdım ısrarla ne yapacağımızı sordu ben ise meraklandırmak için bişi sölemiyordum en son sen neler yapardın diye mesaj attım oda önce müsade istedi:D müsade senindir diye mesaj çekince oda doya doya sevişirdik diye cevap yazdı ve bunun üzerine cinsellik iyice açıldı ve telde sanal mesajlarla fantaziler kurmaya başladık hafta sonunu beklemeden Hande annesinin dışarda olduğu bir an belirleyip yarın size geliyorum dedi bende ertesi gün için işten izin aldım bütün gün fantaziler kurduk derken ertesi gün bize geldi otorup bişeyler içtikten sonra çektiğimiz mesajlardan bahsetmeye başladık uzun sürmedi birbirimizin dudaklarına yapıştık bir süre öpüştükten sonra gögüslerine elimi attım birden irkildi ve geri çekildi ben tabi bu duruma bozuldum biraz sonra ellerimden tutup ellerimi beline sardı ve dudaklarıma yeniden yapıştı handeyi öperken yavaşca çekyata yatırdım üzerine çıktım ve öpüşmeye devam ediyorduk yavaş vayaş ellerimi boynundan göğüslerine doğru indirip okşamaya başladım bir müddet sonra elbisesinin altından elimi daldırıp içerden gögüslerini okşamaya devam ettim bu arada handenin bacakları aralandı arasına girip sürttürmeye başladım hemen oda tepki verip alttan yukarı doru hareketlendi birkaç dk böle devam etti sonra ben üzerinden thsortünü çıkaracaktımki utanıyorum dedi bende içerden çarşaf getireyim altında soyun istersen dedim tamam dedi içeri gidip çarsaf aldım solona döndüm ki Ben soyundum bile demezmi o şekilde üzerine çıktım gene sütyeninin içine elimi sokup okşuyor kulak mememleri ve boynunu öperek emiyordum bizimki içime gir der gibi altımda yukarı doru hareketlenip sürtünüyordu bir süre devam ettikten sonra tam şeftalisini okşuyordum ki ben bakireyim bişey olmaz demi dedi bende merak etme dedim pantolonunu çıkartıyordum düğmesine elimi attım ki üstten elini sokabilirsin dedi bende ya şeymi sokacaksam deyip soymaya devam ettim ve sadece kilot sütyen kaldı gödebine kadar opucükler kondurup iyice azdırıyordum sonra sütyenini de çıkartım gögüsleri ufaktı yeni avcumu anca dolduruyordu 15 dk kadar yaladım ve sıra kiloduna geldi sevişirken yavaşça onuda çıkartıp ellerimle okşamaya başladım ama orgazm edecek kadar değil sonra bacaklarını aralayıp üzerine çıkmamla Hande alttan yukarı aşşağı hareketler yapmaya başladı yavaş ol böle gidersen kaza çıkar elimizden deyip sürttürmeye başladım bir süre sürttürdükten sonra handeyi yan yatırıp bacaklarını kapattırdım ve tam vajinasının olduğu bölgeye aleti sokup çıkartmaya başladım ki Hande mükemmel derecede inliyordu bense heryerini öpüp tadını çıkartıyordum ve Handeden önce boşalmak istemiyordum 5 dk lık gitgelden sonra o boşaldı ama boşalmasıyla odun gibi oldu sanki kızla değil odunla yatıyordum baktım olmayacak tekrar bacaklarının arasına girip kafasını gömdüm içine bekaretine zarar vermek istemiyordum o yüzden fazla zevkte alamıyordum Handenin biraz canının yandığı içine girerken gözlerini kısmasından anlaşılıyordu ama devam et diyordu ben gene boşalamayınca tekrardan yan yattık bacaklarının arasına sokup çıkartmaya başladım Hande tekrardan zevke geldi tekrar inlemeye ve ritmik hareketerle bana eşlik etmeye başladı kısa süre sonra gene boşaldı ve hemen arkasından da ben göbeğine boşaldım hala doymamıştık ama Handenin annesi gelecekti eve gitmeliydi o gün o noktoda bıraktık sonra 6 ay kadar ilişkimize binbir fantazi katıp kimi gün sabahlara kimi gün akşamlara kadar devam ettik şimdi evlendi ve artık başkasına ait o nedenle bitirme kararı aldık.
Tek pişmanlığım türbanlı bakiremin götünü sikmemiş olmamdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder