9 Şubat 2013 Cumartesi

zenciye siktirdim kendimi

konuya şöyle başlamak istiyorum.eşimle evlendik 1 yıl sonra tayini çıktı.tayin çıktığı yere gittik yer güzelbirköydü,sağlık ocağı vardı.lojmanlarıda fena değildi.ama bazı lojmanlar yıkık dökük olduğu için sadece iki lojman iyidi neyse baktık sağlık ocağına sadece birmemur çalışıyordu.oda sağlık memurudu adı abdullahtı ...tanştık çok iyi karşıladı.bizi kaldığı lojmana gittik.memleketten giderken eşime bak burası karadeniz buranın insanları tutucu olur sen kıyafetlerine dikkat et giydiklerin çok açık laf olur demiştim.ama eşim beni pek dinlemedi.sağlık memuru abdullah eşime çok dikkatli bakıyordu,gerçi bakılmıyacak gibi değidi eşim beyazbadi giymiş içinde sütyeni çok belli oluyordu ben biraz rahatsız oldum ama eşim alışkındı öyle giyinmeye eşimle konuştuk gelelimmi buraya eşimgelelim.dedi biz eşyaları getirdik.lojmana taşrken ogün abdullah eşime çok sıcak ve ilgili davranıyordu eşimde bundan çok memnun kalmıştı.artık iyice yerleşmiştik ogün çok yorulduk evide tamamen yerleştirdik. eşim çok terlemişti banyo yapaacktı ama evi şohbeni takmamıştık.eşim biran banakızmaya başladı çok terldim banyo yapacağım.sağlık memuru abdullah bize gelin orda banyo yaparsınız dedi.eşim tamam dedi.biz evle uğraşırken eşimbanyo kıyafetlerini çıkartıp hazırlarken eşimin elinde sütyen kilot havluyla onu gören abdullah biran şaşırmış gibi oldu neyse eşim abdullahla evine gittiler.bende arkasından gittim.kapı açıktı içeri girdim.eşim elindeki çamaşırları abdullaha verdi eline sütyenleri alan abdullah biran eşime farklı bakıyordu.sonra abdullah beni gördü elinde sütyenvardı ama ben hiçbirşey olmamış gibi davrandım.eşim banyoya girdi.banyosunu yapmştı.benim geldiğimi bilmiyordu.abdullahtan çamaşılarını istedi.abdullah bana vermek istedi.ben yoksen götür ver dedim.tamamdedi abdullah kapıdan uzattı eşim almıştı çamaşırlarını birazdan eşimçıktı üstünde askılı badi vardı eşimin giydiği sütyen tamamen gözüküyordu eşimbeni gördü a sen ne zaman geldin bende hiçbirşey yokmuş gibi daha yenigeldim.eşimin altında eşortman giymiştio kadar dardıki resmen içine tanga giymiş heryeri çok belliydi.ben ogün anlamıştım.eşimle abdullahın arasında olanları ama uzaktan izleyeceğim acaba ne olacak dedim.zaman geçtikçe eşimle abdullah çok sıkı fıkıolmaya başlamışlardı ama ben rahatsız olmuyordum.birsabah kapı çalındı.kapıda abdullah vardıbana ezgi nerde onunla sabah koşacaktık dedi.bende tamam abdullah içeri girhazırlansın koşarsınız abdullah içeri girdi içerde otururken yatak odasından eşim çıktı üstünde gecelikle içi tamamen gözüküyordu.eşimin gögüsleribüyük olduğu için sütyene sıymıyordu altında siyah ipli kilotu vardı.eşim abdullahı görünce biraz şaşırdı.ama eşim hiç istifini bozmadı abdullahın yanına geldi günaydın nasılsın abdullah eşimi incelemekten şaşkın şaşkın cevaplar veriyordu.abdullah eşimin kalçalrına bakıyordu ben farketmeden abdullahabaktım yarağı kalkmıştı ama belletmiyordu.eşim üstüne askılı badi giymiş beyaz eşormanı giymişti.abdullahla koşmaya başladılar.bende merak edip onları izlemeye karar verdim.koştukları yer ağaçlıktı eşimhep önden koşuyordu sanki abdullah eşimin götüne kalçalrına bakıyordu.biran abdullah yere sanki bilerek atar gibi ezgi ayağıma kıramp girdi bakarmısın eşimde hemen yanına gitti neoldu diye sordu ayağıma kramp girdiabdullah çimenlerin üstüneuzandı bende bakıyordum eşimabdullahın ayağınla uğraşırken sanki abdullahın yarağı kalmış gibidi eşim biran abdullahın yarağını fark etti.bakıyordum.eşimle abdullah göz göze gelmişlerdi.biran öpüşmeye başladılar baktım iyice öpüşmek hızlandı derken abdullah eşimin askılarını indirdi bembeyaz sütyeni çıkartı memeuçlarını yalamaya başladı eşim kendinden geçmeye başladı.abdullah yarağı çıakrtıp eşimin ağzına vermeye başladı.çok büyük yarağı vardıeşimgözleriinikapatmış ağzına kocaman yarağı almıtı dedlilergibi yalıyordu.abdullah eşimin eşortmanı çıkartırken ben kendimden geçtim.benim yarağım dimdik olmuştu biran izlemek çok zevkli olmuştu.bende azdım 31 çekmeye başladım.abdullah eşortmanı çıkartmış dişleri ile dantelli kilotunu çıakrtmaya başladı abdullah eşimin amını yalayordu eşiminildemeye başladı.baktım.biran kocaman yarağı içine aldı eşimin memelerini öylebirsıkıyordukine ben iki kere boşaldım baktım. iyice zevke geldiler abdullah yarağı çıkartıp ağzına boşalttı.baktım ikisde çıplak yatıyordu.birazdan üsterini giyinipkoşmaktan vazgeçip sağlık ocağına geldiler.ben baktım tatlım çokmu yoruldunuz koşmak size iyigelmiş eşim evet hegün koşarız değilmi abdullah evet bence spor yapmak güzel akşam oldu eşim üstünü çıkartıp yatağa giracekti heryerinde kızarıklar vardı sordum.bana böcek ısırmıştır dedi bende tamam kendine dikkat et tam yatmak üzere kapı çalındı.eşimben bakarım.bende üstüne birşey al eşim üstüne uzun hırka gibi şeyialdı baktı ben seslendim kimmiş tatlım abdullah ben yatağımdan ayvaşca kalktım.kafamı çok uzatmadan baktım eşimüstüne giydiği hırkayı atmıştı abdullah biran sütyeni çıkartıp memeleri yalamaya başladı ben içeri girdim tatlım gelmiyormusun eşimde tamam geliyorum.olmazsa abdullahı içeri al tamam içeri geliyor eşim üstüne giymişti hırkayı abdullaha sordum ne oldu ya sorma uykum kaçtı sizegeldim ama sizde yatacakmışınız galiba eşim yok yatmıyacağız istersenizsize kahve yapayımmı bende olurdedim.abdullah bana eşin çok güzel ve kabileyetli öyledir.eşimbaktım kahveleri getirdi eşim abdullahın karşısına oturdu biran hırka bacaklarından açıldı eşimin iç çamaşırla kaldı sütyen kilot eşimben üztümü değiştireyim gelirim dedi.ben yok bence iyisin otur eşim tamamdedi baktım iyice açılmıştı eşimin amı kabarmıştı kilotunda belli oluyordu memeleri sütyenin dışına çıkmış gibidi abdullaha birşeysordum.sen eşimden hoşlanıyormusun dedim.abdullah biran kızardı sonra bana evet dedi tamameşime sen ve abdullah bizim yatakta yatcaksınız bende sizi kameraya alacağım tamammı eşimbiran şaşkınlıkla nasıl ya ben öyle istiyorum.sizi takip ettimgördüm.itirazistemiyorum.eşim tamam dedi ve abdullah soyundu eşim abdullahın kilotunu indirdi ve ağzına almaya başladı.sadece ağzına alarak eşim abdullahı boşaltı eşimin yüzü spermler içindeydi akan spermler memelerine damlıyordu eşim spermleri yalıyor yutuyordusonra okocaman yarağı götüne sokmaya başladı eşim bağırıyordu.biraz zaman sonra alışmıştı ben kameraya çekmekten sıkılmıştım.kamerayı birayarladım.sonra bende soyundum.abdullah eşimin götüne yarağı sokarken bende ağzına vermeye başladımve sabaha kadar sikiştik.bu hepböyle devam etti eşimin tayini başkayere çıktı birdahada böyle macera yaşamadık

1 yorum: