5 Şubat 2013 Salı

amerika

Selam ben gamze sizlere tanyayla yaşadığım ilişkiyi anlatmıştım bundan sonra ben  her gece tanyanın evinde kalıyordum her gün birbirimizi yiyip bitiriyorduk  gündüzleri ünüversitedeyken bile tanyayı düşünüp onunla oturduğum masada  seviştiğimizi hayal ediyordum üniversiteden çıkar çıkmaz koşar adımlarla arabama  binip tanyanın yanına gidiyordum bazen trafik sıkışınca bile deli olyordum neyse  her günümüz böyle geçerken artık bizim binada oturan dedikoducu kadınların  diline düşmüştük kadınlar beni görünce hemen dedikoduya başlıyorlardı




gerçekten de çok dikat çekiyorduk ben tanyayla seviştiğimiz bira  aydan beri giysilerimi değiştirmek dışında evime hiç gitmiyordum hep tanyadaydım  ve sabahları tanyanın evinden çıkarken beni gören o pis dedikoducuların diline  dolanıyorduk zaten tanyanın adıda binada daha önceden lezbiyen olarak çıkmıştı ben olan biteni tanyaya anlattım bu binadan taşınmamız gerekeiğini falan  söyledim oda bana deniz kenarında bir yazlığının olduğunu söyledi ama tek sorun şehire uzak oluşuydu zaten üniversiteden mezun olmama da bir ay kalmıştı bir ay  o yolculuğa katlanacaktım ama değerdi doğrusu tanya ise zaten bulunduğu kentte  tanınmış bir ressamdı 1 yılda bazen bir buçuk yılda bir sergi açıp resimlerini  satardı




ülkenin zengin olan kısmı yani türkiyedeki iş adamları dktorları gibi kesimleri tanyaya özel resimlerini bile çizdirirlerdi  tanya bu yüzden zengindi de neyse ben evimi boşalttım tanyanın yazlığına  taşındım zaten ev sahibi tarafından döşenmişti döşeli evde oturuyordum sadece  özel eşyalarımı alıp tanyanın yazlığını taşındım tanya ise eski evine karışmamış bizim ihtiyacımız olur diye boşta tutuyorduk






artık  tanya ve benim birlikte yaşamamız için hiç bir sorun kalmamıştı bir ay boyunca  tanyayla doya doya seviştik birbirimize artık sevgilim hayatım gibi laflarla  hitap ediyorduk ben üniversiteden mezun olmuştum normal şartlara göre türkiyeye  dönmem gerekiyordu ama tanyayı bırakamazdım çünkü birbirimize aşıktık karı koca  hayatı yaşıyorduk oda benimle türkiyeye gelemezdi ben türkiyede rahatlıkla işe  girebilirdim ama burada da tanya vardı




Sonra tanya bazı zengin müşterilerinin yardımıyla beni çok büyük bir şirkete halk ile ilişkiler  müdürü yaptılar bir anda hayatım değişmişti aldığım para bir hayli yüksekti şirkette 3 asistanım birde sekreterim vardı ilk gün işe gittiğiminde çok büyük  bir saygı görmüştüm akşam ilk mağaşımı aldım ve doğru bir mağazanın yolunu  tuttum tanya ve benim için sexi iç çamaşırları aldım ve birde mağazada dikkatimi  çeken türkiyedeki gibi bir dansöz elbisesiydi ve onu alıp evin yolunu tuttum yaz  gelmişti ve artık bizim bulunduğumuz tarafa yerli ve yabancı turistlerde akın  ediyordu




onun için hayatım giddikçe mükemmelleşiyordu neyse  eve vardığımda tanya bana süpriz yapmış mükemmel bir sofra hazırlamıştı mum ışığında mükemmel yemeği yedilten sonra da ikimiz mum ışığıda slow bir müzikte  dans etmeye başladık sonra ben aşağıya garaca gidip aldığım hediyeleri tanyaya  verdim sonra arkamada dansöz elbisesini sakladım o en son süprizdi tanya benim  ona aldığım bikinileri giymişti tıpkı bir sokak fahişesi gibi görünüyordu  bikinin o ufacık ipi tanyanın kalçalarının arasına girmiş tu bu pozisyon herkesi  azdırırdı benide azdırdı ve tanyatı koltuğa doğru domaltıp ammını bikinin ipiyle  beraber yalamaya başladım

2 yorum: