5 Şubat 2013 Salı

amerika3

Kızı o becermeye başladı...


kutularda azdırıcı habın 10 dakika içinde  harekete geçeciğini belirtiyordu gerçekten öyle oldu yaklaşık 10 dakika sonra  içim yanmaya başladı hafifte başım dönüyordu onlarda aynı durumdaydı sonra zenci  fahişe benim belimdeki vibratörü kendi taktı ve demin benim vecerdiği kızı o  becermeye başladı bende gidip kızı öpmeye göğüslerini sıkmaya başladım sonra  zenci fahişe siktiği fahişeyi domalttı ve benide saçlarımdan tutarak çekti ve  vibratörü yalatmaya başladı yaladıktan sonra vibratörü fahşenin götüne dayadı biraz zorladı başı ucundan girdi ben hemen gidip anal kremini getiridim ve  vibratöre sürdüm bir dahaki girişinde yarısı içine girdi biraz gidip geldikten  sonra artık hesini almaya başlamıştı şıllık daha önce arkadan çok sikilldiği  belliydi hemencikte o 20 lik vibratörü içine aldı






zenci fahişe deli gibi üstüne yükleniyordu çığlıklar inlemeler hepsi iç içe idi  sonra zenci fahişe o pozisyonda vibratörü hiç çıkarmadan yatağa uzandı sanırım  öbür fahişe üstünde hoplayacaktı ve öyle oldu sırtı bana dönük bir şekilde  zıplıyordu sonra zenci fahişe beni yanına çağırdı ve benden onun ağzına oturmamı adeta emrediyordu ağzına oturduğumda am ve kıç deliğimi birlikte yalıyordu sonra  diğer fahişe vibratörün üstünde çıktı ve benimle öpüşmeye başladı zenci kadının  ben üstünden indim zenci fahişe beni yatağın parmaklarına bağladı beni ağzımdan  öperek çok zevk alacaksın dedi ve arkada ona domalmış vaziyetteydim ve arkama  geçip kıçımı yalamaya başladı




zevk alıyordum kafamı çevirdiğimde ise diğer fahişe gidip mutmağa bir kavonuzda bal getirmişti ve bir  sandalyeyi benim yanıma getiridi dolaptan gidip bir elde tutulan vibratör  getirdi yanıma oturdu vibratörü bala batırıp yalayıp yutuyordu sonra bir defada  vibratörü bana yalattı sonra yatağın korumalıklarına oturdu ammı tam benim  ağzımın hizasındaydı bu arada arkadaki zenci kadın birdan fazla parmağını göüme  sokmuş hala yalıyordu diğer fahişe ise ammına balı sürdü ve bana yalatmaya  başladı ben yaladıkça ammını zevk çığlıkları atıyordu nerdeyse kavonozdaki bütün  balı ammında yalamıştım ayaklarını benim sırtımdaydı ve ağzım ammından hiç  çıkmıyordu






sonra bir ara zenci fahişe arkada götümü  parmaklamayı bırakmıştı kafamı ona doğru çevirdiğimde eline viski şişesini almış geliyordu ve viskiye kalçalarıma deliklerime döküp yalamaya devam etti bende  öndeki fahişeyi yalıyordum bir süre sonra zenci fahişe yine arkamdan çekildi ve  vibatör dolabına gitti önümdeki fahişe ise zenci fahişenin yerini alarak  yalamaya devam etti ben zenciye baktığımda ise çok kalın bir vibratörü beline  bağlamış viski şisesini kafaya dikiyordu ben hayır onu alamam dediğimde ise  merak etme çok zevk alacaksın dedi devamı gelecek sefere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder