5 Şubat 2013 Salı

amerika 2

Denemekten ne çıkar...


yeşil ışık yandığında ben gaza bastım ama  sonra bir defa denemekten ne çıkar diye biraz ileride durdum bunu gören kız  kaldırım kenarında duran arkadaşı zenci fahişeyide çağırdı aynadan görüyordum  araya bindiklerinde hayır iki kişi olmaz diye bildim oda hadi ama müthiş bir  gece olacak dedi bende yola devam ettim yolda e bizi nereye götüreceksin otelemi  evinemi dedi ben ev diye bildim kısa ve net konuşuyordum evin nerede sordu ona  tarif ettiğimde o okyanusun kenerında dedi yaklaşık bir saatlik yolculuktan  sonra eve vardık.




Onlar işe başlamadan önce biraz yüzelim  dedi bende karşı çıkmadım hem biraz temizleriniriz onlara kendi bikinilerimden  verdim zenci olan fahişeyi soyunurken gördüm ve vücudu kaslar içindeydi  etkilenmiştim sonra üçümüz sahile indik ve kendimizi okyanusun sularına bıraktık  havanın soğuk oluşunda suda kimse yoktu zaten akşamdı bütün herkes diskolardaydı biz üçümüz bira yüzdükten sonra fahişeler beni ortalarına aldı ve biri arkadan  biride önden beni okşamaya başladı haz alıyordum buz gibi suyun içinde




neyse sudan çıktık eve eve girdik üçümüzde donuyorduk adeta  kurulandık ve yemek yedik sonra onlar kendi işlerine yapmaya başlamaya  başladılar beni bir koltuğa oturtular ve müzik eşliğinde stipriz yapmaya  başladılar ve sonra öylece beni yatağa götürdüler elbislerimi yırtara çıkardılar  çırılçıplak kalmıştım beyaz fahişe ammımı zenci ise memelerimi yalayıyordu bana  çok tatlı ve büyük olduklarını söyleyip duruyordu ammımı yalayan fahişe  parmaklarını içime sokmuş beni uçuruyordu ben boşalınca ikisi birden yanıma  yatıp beni öpmeye başladılar ikisiyle beraber öpüşüyordum






sonra ben onlara hadi üst kata çıkalım dedim ve üst  kattaki sex odamıza doğru yol aldık ve ve odada sadece büyük bir yatak ve dolap  vardı ben onlara dolabı açmalarını söyledim ve zenci olanı gidip dolabı açtı açar açmaz vav diyi bir ses çıktı ağzında diğer fahişede gidip vibra törleri  ellemeye başladı oda bunlar harika dedi ve zenci olan içinden en büyük ve kalın  olanı eline aldı ve ve benim önümde diz çöktü vibratör çift başlı olduğu için  ufak olan trafı benim ammımda girmesi gerekiyordu ve intinayla bana soktu ve  sonra ellerini kalçalarıma dolayarak kemerini bağladı




sonra  vibratör hazrı hale gelince biraz ucunu yaladı ve beyez fahişeyi yatağa  uzandırdı ve ammını yalayıp kayganlaştırdı tekerar bana yöneldi vibratörü biraz  daha tükürükledi ve bana hadi bu sürtüğü becer diye bağırdı bende yerimi aldım  içine soktuğumda ıh diye bir ses çıkardı ve bana lütfen daha hızlı ol uçur beni  diyordu bende hızlandıkça hızlanıyordum






bir yandan  da bende uçuyordum çünkü ben ne kadar daha çok bastırırsam vibratörün içimde  olan kısmıda beni de o şekilde becer miş olacaktı derken ben boşaldım ve ben  boşalınca vibratör fahişenin ammına su fışkırmaya başladı o ise inliyor  göğüslerini tutarak birleştiriyordu bana bu harika geldi diye sayıklıyordu ve  ikimizde ayağıya kalktık o ayağıya kalktığı gibi ammından sular dökülüverdi  benim aklıma o sıra haplar geldi ve hemen dolaptan çıkardım bir paket azdırıcı bir pakette kadınların orgamzını yavaşlatan geciktiren paket çıkardım ve her bi  pakette paketten üçer tane habı çıkardım ve fahişelerin ağzına kendi elimle  koydum üçümüzde hem geciktirici hemde azdırıcı birer hapları içmiştik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder