5 Şubat 2013 Salı

amerika 1

Selam ben gamze . O gece tanyayla yattıktan sonra artık kız değildim ve dahada  özgür davranıyordum sonra tanya kendisinin ingiltereye gitmek zorunda olduğunu  ve bir ünlü bir ressamın sergisine davetli olduğunu ve bir hafata içine  döneceğini söyledi ve benimde kendisyle gelmemi istedi ben ise işim dolayısıyla  gidemiyordum




o gece tanyayla sabaha kadar seviştik çünkü bir  hafta sevişemiyecektik ertesi gün tanyayı kapıda yolcularken bana beni kimseyle  aldatma dedi ve ben söz verdim tanya gittikten sonra işten eve gidip geliyordum  bazende okyanusa girip serinliyordum ama kimseyle sevişmiyordum bunun içinde  yanıyordum ve bir hafta geçmişti tanya henüz gelmemişti ben ise işi uzamıştır  diye geçiştiriyordum ama gelmemesi tam bir ayı bulmuştu




bir  gün maillerimi konrol ederken tanyanın bana mail attığını gördüm aynen şöyle  diyordu tatlım nasılsın sana üzücü bir haberim var ben burada sergisine geldiğim  ressamla evlendim bana çok kızdığını biliyorum ama ben hayatım ikinci baharını yaşıyorum ilk baharımı sen bana yaşattın ben sevgilimle italyaya yerleşiyorum  bundan böyle italyada yaşağıyacağız orada bulunan iki evimi sana bırakıyorum  bana yaşattırdığın o güzel anılar için ve sana evlilik fotoğraflarımı gönderiyorum ve o büyük memelerini özliyecem demişti bir avukat bürosunun  adresinide vermişti ve istediğim zaman gidip işlemleri başlata bilirsin demişti.




ben ilkin benimden vurulmuşa dödüm nasıl bunu yaparsın diye  üstelik o adamla çektirdiği resimleri gödermişti ama sonra kendi kendimi avutur  gibi zaten benim için çok yaşlıydı gibi kelimeler kullanmaya başladım ve  ayriyeten bana bir saray yavrusu villa ve bir ev bırakmıştı bunları ben hayatta  bir anda alamazdım gerçekten tanyayla güzel anılarım olmuştu ben ise tanyaya  sadece eminmisin ve sana mutluluklar dilerim yazdım ve bir dahada tanyadan bir  mail gelmedi




Neyse ertesi sabah ilk işim avukatı arayıp bir  randevu almak oldu ve akşam üstü gidip avukatla görüştüm yanlızca bir imzadan  sonra iki evde benim üstüme geçmişti o akşam eve gidince ne yapacağımı düşündüm  ve öbür evi satıp parayı değerlendirmek aklıma geldi ve bir hafta sonra evi  satmayı başarmıştım çok iyi bir fiyata sonra altımdaki arabayıda sattım ve ev  parasının bir miktarınıda ekleyerek son model bir jip aldım artık çok mutlu  günler beni bekliyordu kalan parayıda bankaya faize vermiştim zaten işimdende  çok yüklü bir miktar para alıyordum maddi açıdan tamamen özgür her istediğini  alabilecek bir konuma ulaşmıştımve daha yaşım 23 tü ama bir tanya 2 buçuk aydır  gittiğinden beri kimseyle sevişmemiştim




yine bir gün iş çıkışı arabama binip eve gidiyordum ama akşam trafiğine takılmıştım herkes bir  an önce eve gitmek için can atıyordu kornalara basılıyordu yaklaşık 1 içne  sadece 200 metre ilerleye bilmiştim sanırım kaza falanda olmuştu sonra bir  sokağın trafiğinin açık olduğunu farkettim ve hemen oray arbayla girdim yolum  uzayacaktı ama orada beklemekten daha iyiydi bu yol tam bir fahişe yoluydu her  adım baş bir fahişe arabalar kırmızı ışıkta durunca arabanın camına gelir ve  pazarlık yapardı bende kırmızı ışıkta durdum ve bir fahişe benim yanıma geldi ve  bana bebek seni bu akşam zevkten uçururum hem çok ucuzumdur gibi laflar  söylüyordu

1 yorum: