5 Şubat 2013 Salı

türbanlı

Merhabalar, önce bunun bir fantazi ile başladığını belirteyim. karım modern  türbanlı güzel bir bayandır. ben 33 karım elif 30 yaşındadır. karım ile  sevişirken sürekli karımın başka biriyle sevişmesini hayal ediyordum. zamanla  bunu eşime de anlattım ancak eşim bunun ancak bir fantazi olabileceğini,  gerçekte böyle bir şeyin olmasının mümkün olmadığını söylüyordu. yalnız  sevişirken tanıdık başka erkekler ile sevişir gibi fantazi kuruyor ve eşim  müthiş zevk alıyor ve boşalıyordu. bunun devamını getirmeliydim. iş yerimde  beraber çalıştığım bir bekar arkadaşım vardı onunla bu işi yapabilirdim. planı yaptım. arkadaşımı sık sık akşamları eve davet ediyor. eşimin seksi kıyafeter  giymesini sölüyor ve ardaşamın mustafanın tahrik olmasını sağlıyordum bu arada  mustafanın eşime olan ilgisini takip ediyordum. fazla sürmedi bir ay sonra eşim  ile sıcak ilişkiler kurmaya başladı. şakalaşmalar falan derken mustafa gidince  eşim ile yatakodasında mustafa ile sikişiyormu gibi fantaziler kuruyor ve  çılgınca sevişiyorduk. yine bir akşam artık bu işi mustafa ile  deneyebileceğimizi karar verdik. mustafaya daha yakın davranacak ve artık ben  görmeden irtibatı sağlayacaktı. sonuçta mustafa ile karım şimdi çılgınlar gibi  sevişiyorlar, bende bazen izliyor bazen onara katılıyorum. bu arada karımı arkadan ilk defa mustafaya verişi varki onu anlatamam, ben bile karımın götünün  bu kadar güzel sikilebileceğini tahmin etmezdim. mustafa karımın amını ve götünü  dolduruyor. içine boşalıyor, inşallah hamile kalmaz

7 yorum:

  1. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil
  2. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK...0534 696 4725

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Se*xs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil