5 Şubat 2013 Salı

penisi kocamandı

Gergin,monoton is yasantisi,bu gune kadar karsima cikmis olankismetlerimi ve  eski erkek arkadasimi,nazlarim ve kaprislerimle usandirmis olmamve hepsinin beni  terketmesi,artik otuzlu yaslarinin basindaki bana fazlageliyordu.Gunasiri arzu  ile doluyor,sismis pembe gogus uclarimi dilimleyaliyor,ellerimle puruzsuz esmer  tenimi oksuyor,kalcalarim,bacaklarim,hele helekadinlik organim alev alev  yaniyor,kendi kendimi tatmin ediyorum.Eni konuguzelim,beni bir goren ister erkek  ister kadin,donup tekrar tekrar banabakmaktan kendilerini  alamazlar.Yuzum,gozlerim,cildim,saclarim her zaman cokbakimli ve  cekicidir.Bununla beraber yuregim hala bombos,ancak artik asikolmak,elele  dolasmak,romantik saatler gecirmek yerine,bir erkegin yatagini,guclubedenini  hele hele organini paylasmak,onu icimin taa derinliklerinde hissetmekicin yanip  tutusuyorum.Calistigim yere hergun onlarca insan gelir,cogu benigorunce isi gucu  birakip bana kur yapmaya calisir.Onlarin bu hali beni iyicenarsizme  yaklastirir,kimseyi begenmez olurum.Keyifli,civil civil  birkadinim.Ancak,hoslandigim bana deli gibi tapan bir erkekle  beraberolabilirim.Ex`im iyi bir erkekti,beni bozduktan,o cok degerli hazinemi  gununbirinde evlenecegim erkege sakladigim,kizligimi benden bir oyunla  aldiktansonra, benimle evlenmeyecegini hissettigim anda ayrildik.Simdi  dusundugumde enaz onun kadar tecrubesiz ve hatali davrandigimi anliyorum,ancak  yuregimin biryerlerinde de erkeklere karsi bir hinc tasiyorum.Dedigim gibi  hergun onlarcaerkekle,is yerimde karsilasirim.Bir gun, bunlardan birinin beni,is  yerindenciktiktan sonra gizlice evime kadar takip ettigini  hissettim.Evimegirip,perdenin araligindan disariyi takip ederken,hala oralarda  bir yerlerdedolasiyor oldugunu farkettim.Uzun boylu,iri yari,temiz giyinmis ve  gunluktrasli,bakimli,cekici,otuz yas civari bir erkekti.Yalniz  yasadigimicin,insanlara bir kat daha guvensiz hissediyordum kendimi.Basimdan  gecen buolayin bir tesaduf oldugu dusuncesi ile dusa girdim.Aklimdan bir turlu  bu genc adami cikaramiyor,onu dusundukceelim istemim disi kadinligima  gidiyordu.Dustan cikincaya kadar tam iki defakendi kendimi tatmin ettim.Guclu  kollarinin arasinda olmak,tenini tenimdehissetmek icin hala yanip  tutusuyordum.Aradan bir hafta olaysiz gecti.Sonraaniden,yine bir gun is cikisi  bu defa evimin yolunda karsilastik.Banayaklasti.Yuzumde kendisini hatirladigima  iliskin bir ifade bulunmamasina dikkatederek bekledim.Isminin Okan oldugunu  soyledi,kendisinihatirlayip,hatirlamadigimi sordu.Tabiki hatirlamazdan geldim ve  sert bir sekildebenden ne istedigini sordum.Benim bu tavrimdan sonra,gulumseyen  yuzu anidenendiseli bir hal aldi.Ozur dileyerek,belkide kendisinin beni biriyle  karistirmisolabilecegini soyledi.Israrci ve insanlara yapiskanligiyla  rahatsizlik verecekbirinden cok garip bir sekilde ses tonu ve tavirlari ile  guven verecek birinebenziyordu.Bir sure oylece birbirimize bakmis dururken,neden  sonra hatirlamisgibi yaparak,daha once benim is yerime gelip gelmedigini  sordum.Boylece konusmamizaz onceki gerginliginin yerini, daha rahat bir seviyeye  birakti.Bununla berabero hala lafi agzinda geveliyor,siradan sorularini agzinin  icinde yari anlasiliryari anlasilmaz mirildaniyordu.Cesaret kirici tavrimin  yerine daha neseli birtavir takinarak,bu adamin niyetinin ne oldugunu ortaya  cikarmaya calistim.Bazenbakislarimi ayak uclarima dogru yere egiyor,sonra aniden  onun konusmasinin ortayerinde yuzune gulumseyerek bakiyordum.Neden sonra benimle  bir yerlere gidipoturmak ve konusmak istedigini soyledi.Tabiki islerimin yogun  oldugunusoyleyerek reddettim.Hem benim bir erkek arkadasim var dedim.Bu olaydan  sonragunlerce onu dusundum,takip ediyormu diye her gun eve gelirken  bakindimdurdum.Ama goremedim.Sonra bir gun is yerindeyken,cikageldi.Yine bir is  takibiile mesguldu.Canli,dipdiri,son derece sik giyimli ve o iri yari bedeninin  heryanindan guclu kaslari bir bust gibi belli oluyordu.Hal hatir ederek isi  yaptik.Erkek arkadasimin nasil oldugunu sorarken,parlakdisleriyle yuzume tatli  tatli gulumsuyordu.Kendimi tutamayip,bu aralargorusmedigimizi,dertlesecek birine  ihtiyacim oldugunu soyleyiverdim.Yalandi tabiama tum kizlar yapmazmi zaten  bunu.Nedense her zaman da isler bu taktik.Neyse ogun bir kafede oturmak uzere  sozlestik.O ve ondan sonraki gunler giderekiliskimiz yogunlasti,daha sik  bulusuyor,telefonla konusuyorduk.Aksamlari evegelip,yalniz yatagima yattigimda  onu dusunmeden duramiyor,kendimi tatmin ediyorsonra bogazin temiz havasini  cigerlerime cekmek icin balkona cikiyor,ne yapsamuyuyamiyordum.Sonunda bu  dusuncelerle onu evime davet etmeye kararverdim.Teklifimi buyuk bir sevincle  kabul etti.Iste bekledigim an gelmis,evimdeberaberdik.Balkonda oturmus  caylarimizi yudumluyorduk,oyle mutluydumki.Bir arabogazin sularini iki yana  puskurterek gecen bir gemiyi gormek icin ayagakalktik.Ben balkon korkuluguna  yaslanmis,o arkamda basini omzumun uzerine dogru uzatmis,ilik nefesi ciplak  enseme carpiyor,gecen gemiyi seyrediyorduk.Cokheyecanlanmistim,kalbim cilgin  gibi atiyordu.Nefesini her hissedisimde,ensemdensirtima dogru  urperiyordum.Kacmak gibi bir tesebbusde bulunmadigimi anlayincabiraz daha  sokuldu.Artik kasiklarini kalcamda hissediyordum.Sicak,sicacikti butemas.Iki  yana saldigim ellerim,balkon demiri uzerindeyken,ellerini elleriminuzerine  koyarak,kulagima benden cok hoslandigini fisildadi.Kafami cevirerekgozlerinin  icine gulumseyerek baktim,sonra yine geminin artik uzaklasirkenardinda biraktigi  kopukten ize takildi gozlerim.Biraz daha sokularak artikkalcalarimi kasiklari  arasina almis,guclu kollari yandan tum bedenimisarmisti.Arkamda bir sertlik  hissediyor,belimi istemim disi cevirip kalcalarimioynatarak organini yakalayip  hic birakmamaya calisiyordum.Giderek sertlesenorgani, tas gibi kalcalarimin  arasini zorluyordu.Yavas ve nazik bir hareketleelinden tutup,salona cektim  Okan`i.Bir sey konusma geregi duymadan, dudaklarimiz ihtirasla bulustu.Sert  elleri,iri kalcalarimda gezinirken icimurperiyor,genis  omuzlarini,goguslerini,gergin adaleli kollarinioksuyordum.Yavasca birbirimizi  soyduk.Yanaklarindan baslayarak,boynundangogsunden ve karnindan  operken,kadinligim aska gelmis,vucudumun her yeri alevalmis yaniyor,organim bir  enginar gibi sismis,sulanmisti.Tenitatli,sicacikti.Karnina kadar optum.Kulotunun  uzerinden organiniogusturup,yavasca asagi dogru siyirdim.Organi,damarlari  sismis,uc kismikipkirmizi genisleyerek patlamak uzere olan buyuk bir cicegin  tomurcugugorunumundeydi.Iri,uzun ve cok kalindi.Once uc kismina kucuk  opucuklerkondurarak,elimde govdesinden kavradim.Sonra ucunu agzimin icine alip  emmeyebasladim.Emdikce agortlarim iceri dogru cokuyor,dilimin arasinda  hissettigimkayganligini damagima surtup,emisimi guclendirdikce, aldigim zevk  arttikcaartiyordu.Kendimi cilgin bir ritme kaptirmis,bazuka gibi organin tamaminibogazima kadar sokmustum.Gozlerimi kaldirip ara ara,Okan`in yuzune  bakip,onunda aldigi zevki yuzunde gormek,sehvetimi,sehvetimizi katkat  deprestiriyordu.Onun da elleri bos durmuyor,yuzumu  saclarimiseviyor,omuzlarimi,boynumu,sirtimi ve kalcalarimi guclu oksamalarla  adeta alipgeri vermeyecekmis gibi kendisine dogru cekiyor, inlemelerimiz  arasinda kahsevgi sozcukleri ediyor,kah galiz ama tahrikkar kufurler  ediyordu.Agziminicindeki sert kaygan organ kocaman olmus,derisini bir asagi bir  yukari cekipbirakirken,emmeye devam ettim.Sanki yillardir erkeksiz gecen  zamandan intikamaliyor gibiydim.Bir elimle sert,dar kalcalarini  kavramisken,diger elim organindabir asagi bir yukari derisini cekip,emmeye devam  ediyor,bu ritimde kendimizdengecmis,zevk tunelinin icinde yonumuzu bulmaya  calisiyorduk.Dilimi cikarip,uckisminin cevresini,deriye kadar olan kismini,  keskin darbelerle yaladim.Buhareketim Okan`ima cok buyuk bir zevk  verdi,yuzundeki ifade arzulariminkontroldan cikmasina yetmisti.Torbalarina kadar  organinin govdesini ve o muhtesem torbalar ile icindeki iki kucuk yaramaz topu  dudaklarimin arasinakistirarak yaladim.Govdesinin alt kismindan organini,uc  noktasina kadardefalarca yaladim.En sonunda organinin tamamini,bogazima kadar  agzima sokarakemerken,agzimin icine yayilan,sicak,mayhos tohumlarini yutmaya  basladim.Erkegimizevk icinde gormek ve mutlu etmis olmak,tum kadinligimi  deprestiriyor,sondamlasina kadar tohumlarini yutabilmek  icin,dilimle,dudaklarimla organinasaldiriyor,elimle siki siki kavradigim  organini o son damlaya ulasincaya kadaremmeyi birakamiyordum.Okan, elektrik  carpmis gibi geriye dogru kacacakmis gibihareketler yapiyor,ellerini yumruk  yapmis sikiyor,disleri siki siki kapanmisdudaklarinin arasindan,hizli hizli  nefes aliyor,sonra agzinin icindeki buhavayi,islik calarmis gibi kesik,kesik sik  araliklarla disari dogruufluyordu.Arkasindaki koltuga dusercesine  oturdugunda,gozlerimi gozlerindenayirmadan,ayak ucuna dogru bir kedi gibi  kivrildim...Daha onumuzde koca bir gecevardi..(Devam edecek)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder