5 Şubat 2013 Salı

amerika1

dansöz elbisesini giydirdim


tanya hemencikte boşaldı sonra ona en son  süprizimi gösterdim dan söz kıyafetini ona verdim bunu nerden buldun gibi sözler  etti ben ise mağaza dedim ve tanyanın bikinisini çıkarttım ve dansöz elbisesini  giydirdim tanya tıpkı dansöze benzemişti ama acemi dansöz ona hiç dansöz  gördünmü diye sorduğumda televizyonlarda çingenelerin böyle oynarken gördüğünü  söyledi ben bir hint dans müzğünü çalıp kotuğa oturdum ve tanyaya hadi yavrum  çalkala gibi laflar ediyordum




tanya ise gülerekZevce.com da  kaç tane oya varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);"  onmouseout="return nd();"> oyanamaya çalışıyordu ben kamerayı alarak tanyayı çekmeye başladım ve birazdan kamerayı koltuğa bıraktım kamerayı sabitleştirdim  ve elime biraz para alarak tanyanın göğüs aralarına sıkıştırdımZevce.com da kaç  tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);"  onmouseout="return nd();"> aslında erotizim komedi hepsi bir arada idi çok  geçmeden ikimizde soluğu yatak odasında aldık ve sabaha kadar seviştik o gün  sabah erkenden kalktım ve internette gezinmeye başladım




O  siteden o siteye atlarke çok değişik şeyler buldum tanyada uyanmış yanıma  oturmuştu bir arkadaş edinme servisine bizde mesaj bıraktık yanlız kadınlar diye  sonra cinsel ürünlerin internet üzerinden sipariş verildiği siteye baktı bizim  dikkatimizi protez vibratörler çekmişti o bölüme girdik ve çeşit çeşit belden  bağlamalı vibratörler vardı titreşimli kadının doruğa ulaştığında su fışkırtmalı vibratörler biz muhakkak bir tane alacaktık ama sonra bir set dikkatimizi çekti




sette tam 40 değişik vibratör kadının boşalmasının  geciktirecek haplar kadınları azdıraca haplar anal kremi ve bir de fetişh yani  acı veren sex mazemeleri hırbaçşar kadınları bağlamak için çarkıfeleğe benzeyen  bir ahşap ve kelepçeler falan aklımıza yatmıştı ama fiyatına baktığımızda  ikimizinde gözü nerdeyse bilgisayarın camına yapışacaktı 15 bin dolardı ama  alacağımız zevki düşünerek beraberca siparişimizi verdik ve ben işe gittim tanya  ise bir iki özel müşterisinin resmini yapacaktı akşam işe geldiğimde tanya işini  bitirmiş bikinisini giyip kendini okyanusa sularına bırakmıştı bende hemen onun  peşinde akşamdı




okyanusta aşıklar sörfçüler ve turistler  vardı bende suya tanyanın yanına gittim ve biraz açıldıktan sonra tanyayla  öpüşmeye başladık biraz öpüştükten sonra amerikada meşur olan fırtınalar bir  anda çıktı bizde sudan çıkmak için sahile geldik ben sudan çıkınca zaten  bikiniye sığmayan göğüslerim suyun kaldırma gücüylede dışarı fırlamıştı sahilde  bulunan bütün herkes hayranlıkla göğüslerime bakıyordu ben ise hiç göğüslerimi  kapatmadan evin yolunu tuttum zaten sahildeki bütün kadınlarda sütyen yoktu  tanya ve ben eve gidip kapıları pencereyi kapattık ve televizyonu açıp izlemeye  başladık






ben gidip biraz cips falan getirdim  mutfaktan tanyanın yanına uzandım kalçalarımı onun ammına dayadım geceliğimde  üstümdeydi film tam bir korku filmiydi bu esnada tanya benim sıfır askılı geceliğimin askılarının yanından elini göğüslerime soktu ve bir tanesini  avuçladı avucuna sığması mümkün değildi sürekli o eli göğsümün üzerinde idi bir  sitres atıcı alet olmuştu tanya için onları avuçlayıp sağa sola üste falan  oynatıyordu bir yandan öbür eliyle cips yiyor ve televizyon izliyordu bazen film  korku film olduğu için ürktüğü vakit göğsümü sıksıkı tutuyordu buda benim hoşuma  gidiyordu ammım sulanıyordu

1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun geç bayanlar arasın gizlilik önemli bayanlar telefon da konuşulur bütün bunlar olan her şeyi telefon da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasın sekse düşün olanlar bayanlar arasın 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasın efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum 26 35 40 30 arası bayanlar arasın saygilar vasap ta var izmir evli çitler de arasın gizlilik önemli bayanlar telefon da konuşulur bayanlar 0543 453 45 25

    YanıtlaSil