5 Şubat 2013 Salı

amerika2

göğüslerin fırlamış şekilde


zaten tanya her gece başını benim  memelerime yaslayarak yatıyordu kuş tüyü yastıktan daha yumuşaktı bazen kendi  kendime tanya bana mı yoksa göğüslerimemi aşık olduğunu anlıyamıyordum film  bitmişti ve tanyaya o soruyu sordum tanya tabi göğüslerin benim sana aşık olmam  için büyük bir etken oldu dedi o gece seni kanepede o şekilde göğüslerin  fırlamış şekilde gördüğüm için seni gelip okşadımZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return  nd();"> aslına beni benim kadar kadınlar tahrik ediyordu dedi ama sen  onlardan daha olgunsun belki çaşın daha 21 ama ben 40 yaşındayım benden bile  olgun sevişiyorsun dedi ve üstelik daha bakiresin dedi




O  iltifatlara dayanamayıp tanyanın midesinin üzerine oturdum ve memelerimi  geceliğin üstüne çıkardım ve tanya ya muteşem bir pozisyon verdim geceliğinde  altan desteğiyle memelerim dikleşmiş patlamaya hazır bir bomba gibi duruyordu  eğilip tanyanın ağzına vermeye başladım ikizlerimi gerçektende onlar benim her şeyimdi ve sevgiye şevkate ihtiyaçları vardı tanya bi onu bir öbürünü ağzına  alıp vakumluyordu ısırıyordu tanya bir dizini altan benim benim vajina bölgeme  destek yapıp dayadı ve baskı yapmaya başladı hem ben hem tanya zevkten neredeyse  dört köşe olmuştuk dayanamadım boşalttım yine fışkırtark boşaldım






altımda bikinin kilodu olduğu için sıvılarım dizlerimden  aşağıya süzülmüştü dahada haz vermişti tanyanın dizide benim zevk suyumdan  nasibini almıştı zevkten tanyada boşalmıştı ve sonra yine beraber duş aldık ve  bilgisayarın başına geçtik bize gelen mesajları okuyorduk arkadaş bulmak için  mesaj siteye ilan vermiştik 50 li ye yakın mesaj gelmişti bazlarında ne bir  resim nede nede video görüntüsü vardı onun için 1 tanesi sildik ve geri kalnları tek tek inceledik çoğunlu kendini yazıyla tanıtmak yerine bilgisayar videosunu  kaydetmiş ve kendini tanıtıyordu çoğu 60 yaşında kadınlardı içlerinde 40  lıklarda vardı biz en iyisini seçip ona ikimizin öpüşmeri ile dolu ufak bir  tanıtma filmi gönderdik ve kadına gece yarısında buluşmak üzere deyip bir site  adresi verdik




bu sitede hem sesli hemde birbirinizle  görüntülü konuşa biliyorduk neyse gece geç olmuştu biz tanyayla yattık sabah  olduğunda ise kapı sesiyle uyandık ben saate baktığımda 9 buçuk olmuştu ve çok  gecikmişitim kalkıp kapıyı açtım ve iki gün önce sipariş verdiğimiz o muhteşem  set gelmişti sanırım içeri 10 tane büyük boy bağul getirdiler ve bu ürünleri  koyacağımız koskocam bir gardolap gibi bir yer getirmişlerdi buda firmanın  hediyesidi ve dört büyük kutuda vardı bunların ne olduğunu anlamamıştım o büyük  gardolabı işçilere söyleyerek yukarı kattaki en büyük odaya taşıttırdım ev süper  dublex olduğu için aşağı yukarıda 6 oda vardı ve işçiler gittikten sonra tanyayı uyandırdım






tanya olanları görünce gözlerine  inanamamıştı hemen ikimizde gidip o koca bovulları açtık hepsi birbirinden güzel  ve modern vibratörlerdi 10 bavulun birinde orgamz geçiktirici azdırıcı gibi  haplar kremler vardı birinde ise elde tutulan vibratörler diğerlerinde ise çeşit  çeşit belden bağlamalı vibratörler var anal olanı zencisi ten hisini veren  fışkırtmalı neyse biz evin yukarı katını sadece bizim sex yuvamız olarak  belirledik ben iş yerimi arayarak sekreterime bu gün öyle paydosunda sonra  geleceğimi ve beni idare etmesini istedim ve başladık tanyayla vibratörleri özel  dolaplarına yerleştirmeye bunları yapmak bir saatimizi almıştı sonra hemen  içinde ne olduğunu bilmediğimiz o büyük kutuları açmaya benim açtığım

2 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun geç bayanlar arasın gizlilik önemli bayanlar telefon da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasın sekse düşün olanlar bayanlar arasın 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasın efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum 25 35 40 30 arası bayanlar arasın saygilar vasap ta var izmir evli çitler de arasın gizlilik üçlü istiyosanniz bayanlar arasın gizlilik önemli telefon da konuşulur cddi efendi bayanlar arasın 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun geç bayanlar arasın gizlilik önemli bayanlar telefon da konuşulur bütün bunlar olan her şeyi telefon da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasın sekse düşün olanlar bayanlar arasın 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasın efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum 25 35 40 30 arası bayanlar arasın saygilar vasap ta var izmir titiz bakımlı bayanlar arasın evli çitler de arasın gizlilik önemli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil