5 Şubat 2013 Salı

amerika3

ortasında 15 santilik bir vibratör vardı


kututa iki ane oratsı tahta  ama diğer tarafları deri olan ve koltuk sandalye tibi bir şey çıktı birinin  ortasında 15 santilik bir vibratör vardı çok hassası dokunduğunda deri hissi  veriyordu diğer koltukta ise iki vibratör vardı buna anlam verememiştim öndeki  dikti ama arkadaki yamuktu kullanma kılavuzunda okuduğumda öbürün anal ve önden  olduğu yazıyordu onları yerleştirdikten sonra tanyada öbür kutuyu açtı ırbaçlar  kelepçeler vardı öbr kutuda ise kadınların bağlandığı yuvarlak bir masa vardı ve  birde uzun bir demir vardı le şeklindeydi onuna duvara monte ettik ve her şeyi  tamamlamıştık






ben öğle paydosunada yetişemiyecektim  bu gidişle hemen duş alıp mini eteğimi buluzumu giydim ve yatak odasında makyaj  yaparken tanyanın arkamdan gelğini ve çırıl çıplak olduğunu ve önüne o anal  vibratörü taktığını gördüm ve elindede kremi vardı gelip bana arkadan sarıldı ve  bana seni istiyorum hayatım gibi laflar etmeye başladı bende öğle paydosunda  orda olmam gerektiğimi muhakkak yola çıkmam gerektiğimi söyledim ve ısrar etmeye  ve başladı ve beni yavaş yavaş yerde köpek pozisyonuna getiridi ve mini eteğimi  üstüme kaldırdı ve bikinin kilodu vardı ben de onuda yana sıyırdı ve o ufak  eliğimi yaladı ve parmaklarını sokmaya başladı




götümü  kremlerdi anal vibratörü kremledi anal vibratör ise ince ve uzundu titreşimli  idi ve tanya boşalaya başladığında tanyanın ıslaklığını farkeden jelleri vardı onu hissedince vibratör kendiliğinde su fışkırmaya başlıyordu taziklibiçimde  tanya yerini almıştı oda heyacanlıydı bende o ilk defa sikilmek yerine birini  sikece bende ilk defa becerilecektim tanay vibratörü dayadı ve başı kreminde  etkisiyle içime kayı verdi çok büyük bir acı yoktu ama yakıyordu sonradan  öğrendiğime görede vibratörün bir ucu daha varmış tanyada onu ammına geçirmiş o  bana iteledikçe aynı zaman da kendine itelemiş oluyordu ve o sayede orgamz  oluyordu






tanya vibratörün titreşimini açtı birden  köklemeye kalkıştı ben öyle bir çığlık attımki anlatamam hayatımda o kadar şiddetli bağırmamıştım çok ağrıyordu ama tanya oralı değildi hızlı hızlı gidip  geliyordu ona baktığımda ona giren vibratöründe etkisiyle inliyordu 10 dakika  sonra tanya boşaldı ben çoktan boşalmıştım tanya boşaldığında vibratör benim  köküm kadar girmişti ve tanya hiç kıpırdamadan bekledi vibratör 3 dakika kadar  içime su fışkırttı tanya nasıl güzel olyormu dedi bende sadece evet diye bildim  tanya vibratörü kıçımdan çıkardığında kıçım çok yanıyordu ama hemen eteğimi  indirdim tanyayla öpüştüm ve yola işime gittim




yolda arabayı kullanırken bacaklarımdan bir şey süzüldüğünü fark ettim tanyanın içime  boşaltığı sular yeni dışarı çıkıyordu peçeteyle temizleyip işe yetiştim gece  yarısı ancak eve vardım tanyayla hemen sevişmek istiyordum ama biz daha önce  mesaj bıraktığımız kadına söz vermiştik bir cahat sayfasında buluşaağımızda  hemen bilgisayarın başına geçtik ve chat sayfasını açtık kadın bizi bekliyordu  görüntülü olarak biribirimizle konuşuyorduk onlarda bizim gibi iki kişiydi  lezbiyenlerdi biri 41 diğeri 30 yaşındaydı aynı hastenede doktorlarmış ve bir  anlaşma yamıştık herkes kendini stipriz yaparak tanıtacaktı




ilk onlar başladı ve soyunarak kendilerini tanıttılar ve sonra bizde aynı  şekilde kendimizi tanıttık sonra o gece o iki bayan birbirleriyle deli gibi  seviştiler ve biz nasıl istersek o şekilde seviştiler yarında biz onların  isteiği şekild sevişecektik ve onlara öpücük gödererek vedalaştık sonra biz üst  kattaki sex yuvamıza çıktık bu gece mükemel geçeceği belliydi hemen tanyayla  öpüştük ve birbirimizi soyduk sonra tanya hemen bu gece senden bakireliğini  istiyorum diye lafa atladı






bende hiç düşünmeden evet  aşkım cevabını verdim oda hadi beni hazırla dedi ve ilkin çift taraflı vibratör  olduğu için ben tanyanın ammını yaladım ve kayganlaştırdım ve vibratörün bir  başını tanyaya kendi elimle geçirdim sonra kemerinide beline bağladım ve yatağa  uzanıp tanyayı bekledim tanya ilkin beni yalıyıp yuttu öpüştü sonra ammımı yaladıktan sonra vibratörü ammımın sınırlarına dayadı zenci vibratörüydü ve  damarlı cinstendi ve yavaş yavaş yüklendi vee birden içime bastırdı o an kan  sanki beynime sıçrakı dudaklarımı ısırıyordum




tanya biraz  gidip geldikten sonra vibratörü çıkardı ve hep kan olmuştu peçete ile temizleyip  tekrar girdi ve hızlı ritimlerle sokup çıkarıyordu sonra bacaklarımı omuzlarına  aldı ve vibratörün hepsinin girmesini sağladı sanırım 20 santimdi belli süre  böyle devem ettikten sonra tanya boşaldı ve vibratör içime su fışkırttı ve o  gece bende tanyayı düzdükten sonra yattık öbürü gelecek sefere bayanlar mesaj atabilirler

2 yorum:

  1. erkelr olsa olmaz mı yavrum?

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun geç bayanlar arasın gizlilik önemli bayanlar telefon da konuşulur bütün bunlar olan her şeyi telefon da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasın sekse düşün olanlar bayanlar arasın 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasın efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun geç bayanlar arasın gizlilik 25 35 40 30 arası bayanlar arasın saygilar vasap ta var izmir evli çitler de arasın gizlilik üçlü istiyosanniz bayanlar arasın 0543 453 45 25

    YanıtlaSil